Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

82
  • 2023-01-23T07:46:03+02:00

    juokinga nuotrauka, skuduras atrodo kaip sumažintas

  • 2023-01-23T08:08:14+02:00

    Jau būtų įgyvendinę, jei ne perzidento amžini įsikišimai. Duokit tam, duokit anam

  • 2023-01-23T08:10:11+02:00

    O ką Nuosėda pats nuveikė, apart to, kad kritikuoja, kaip povas?

  • 2023-01-23T09:09:40+02:00

    vėl 4 prarasti metai su tokia Vyriausybe :) biudžeto/BVP santykio problema niekaip nesprendžiama :)

    • 2023-01-23T09:12:46+02:00

      Taip, tarsi šios vyriausybės kadencijoje trūksta įvykių ir tiesiog nuobodžiauja, kaip praėjusios dvi vyriausybės

    • 2023-01-23T09:14:11+02:00

      nevykęs pasiteisinimas, šiaip jau prieš einant į rinkimus turėjo turėti planą kaip bus sprendžiama biudžeto/BVP santykio problema :)

    • 2023-01-23T09:22:57+02:00

      Planą turėti gali, bet jį dar reikia ir turėti ne tik kada įgyvendinti, bet ir surinkti pakankamą palaikymą, kai priešas, labai realus, su kuriuo vyksta netiesioginis karas konvencine prasme ir tiesiogines komunikacijoje ir ekonomikoje. Palaikymą, tai ne tik seime prabalsuoti, bet ir visuomenės palaikymo, kai paslaugų ir energijos kainos itin sparčiai auga. Kaip manai, kokia būtų tikimybė sėkmės dabar įvesti visuotinus automobilio ir NT mokesčius, suvienodinant visų pajamų apmokestinimą? Nuosaikaus visuotino automobilio mokesčio įvedimas jau įsiubavo reikalus kaip reikiant. Žmonės nesugeba atskirti koreliacijos nuo priežastingumo, ir reikšminga dalis visuomenės tiki, kad liberalizacija kalta dėl augančių elektros kainų. Ne esmė, kad su milijardine subsidija ir pakeistu reguliavimu, visuomeninio tiekimo kaina vis tiek didžiausia. O jūs tikit, kad įvedus reikšmingas mokestinės sistemos pokyčius, nebus pastarieji kalti dėl visų kainų kilimo?

    • 2023-01-23T09:26:21+02:00

      taip, tai geriau tiesiog prastumti 4 metus gesinant lokalius gaisrus ir nemastant apie ateitį :)

    • 2023-01-23T09:32:50+02:00

      Nesakau, kad geriau. Ir tikrai nesu patenkintas dabartinės vyriausybės darbu, bet esu daug labiau patenkintas nei praėjusių dviejų vyriausybių darbu. Ir lokaliais gaisrais vadinti sveikatos krizę, tada migracijos krizę (tada atrodė rimta, dabar jau tik šiaip apsunkinimas) ir dabar karas, su iš to sekančia energijos išteklių ir susijusių kainų krize, tai biški sunkoka. Ir jei prisiminsite, pats pasisakau stipriai už mokesčių ir labai viliuosi, kad ji bus įgyvendinta.

    • 2023-01-23T09:36:43+02:00

      čia yra grynai buhalteriniai dalykai, pvz. jeigu neužtenka vietų ligoninėse - įvedi karantiną (kopijuoji EU); migrantų krizė - darai apgręžimą, statai tvorą; didelės energijos kainos - skoliniesi ir kompensuoji (vėl kopijuoji EU). Visa tai atlikti užtektų ir Skvernelio :)

    • 2023-01-23T09:39:48+02:00

      Neblogi tir jūsų lokalūs gaisrai. Pasaulinė pandemija, orkų karas prieš Ukrainą, grasinant visam Pasauliui. Eiinis pavyzdys kai " toliau savo nosies nematau". Nematykit, tik nereikia to pateikti kaip privalumo ir didelės išminties.

    • 2023-01-23T09:46:35+02:00

      esmė tame, kad ir kitos Vyriausybės (pvz. Skvernelio, Butkevičiaus, Blinkevičiūtės ir t.t.) darytų iš esmės tą patį, pvz. dėl pandemijos - karantinai, vakcinacija; dėl karo - parama Ukrainai ir t.t.

    • 2023-01-23T09:54:30+02:00

      Karas, pandemija, infliacija - lokalus gaisrai? Arba tu trolis, arba naudingas idiotas. Kita paaiskinima butu sunku sugalvoti.

    • 2023-01-23T09:54:50+02:00

      Esmė, kad tai nėra LOKALIOS problemos. Jeigu jus hipotetiniame bute " užpylė kaimynai iš viršaus", drisčiau abėjoti, ar jus rupintumetes, kaip tvarkingai sudelioti daiktus spintose.

    • 2023-01-23T09:59:15+02:00

      nesikabinėk prie žodžių, gerai, tarkim "lokalus" žodis netinka, bet šias problemas vienodai spręstų bet kuri kita Vyriausybė

    • 2023-01-23T10:07:06+02:00

      Nieko nesikeistų? Skvernas per metus laiko statistikos rinkimo nesugebėjo paleisti COVID'ui. Na ir paliko su paleistu piku mirčių ir susirgimų populiacijoje. Rūpinosi tuo metu keliuko nutiesimu. Skiepijimo planą turėjo sudaryti, nebuvo net prioritetų eilės, kas turėjo pirmas gauti, ką jau kalbėti apie logistiką, tai ką kitos ES šalys jau turėjo. Taip kad ne, prieš tai buvusios dvi vyriausybės nebūtų taip susitvarkiusios. Butkevičiaus vis dar komitetuose būtų (rekordas jų buvo pasiektas, nieko taip ir nenuveikus), o skverno - tiesiog vyktų chaotiškai, be tikslo, informacijos, su gąsdinimais ir saugumo žymomis ir nuliu faktinės info. Kažkaip kažkas vyktų, bet ne šitaip.

    • 2023-01-23T10:07:33+02:00

      Skvernelis gesino Alytaus padangų gaisrą. Čia yra jo lubos. Veryga gal ir nieko, kol turi/turėjo motyvacijos.

    • 2023-01-23T10:08:09+02:00

      Nežinau ar vienodai. Kai prasidėjo pandemija, skvernelio vyriausybe trypciojo, tupciojo, duomenu nesusirinko. Kai buvo padangu gaisras Alytuje (lokalus ivykis) vidaus reikalu ministre ponia Tamasuniene, sugebejo nuvaziuoti ir pasifotografuoti vietoje. Jokios apciuopiamos pagalbos reikiamu metu Alytaus miestui suteikta nebuvo. Ir daug daug daug kitu pavyzdziu. Butu gerai, kad tavo zodziai butu tiesa,- kad kiekviena vyriausybe vienodai sprestu. Deja, is patirties matom, kad sprendzia labai skirtingai.

    • 2023-01-23T10:09:27+02:00

      P.s. Me tarkim, o problemos globalios. Del ju ir " nedeliojam tvarkjngai rubu po spinta", nes kiti prioritetai.

    • 2023-01-23T10:17:22+02:00

      siaubas, gilinatės į kažkokias smulkmenas kaip skiepijimo eilė, Alytaus gaisras, riaušių prie Seimo nesuvaldymas, keliukas, kotletas ir t.t. :) O kad vidaus reikalai (policininkų, gaisrininkų trūkumas), švietimas (mokytojų trūkumas), sveikatos apsauga (eilės ir t.t.) yra dugne, atlyginimų klausimas iš esmės nesprendžiamas, visiems dzin :) kažkoks Vasiliauskas dirbo metus, gavo algą ir išstenėjo tik padidintas algas Seimo nariams, teisėjams, direktoriams, tai čia viskas gerai? :)

    • 2023-01-23T10:31:43+02:00

      jo, bet dirbti reikia

    • 2023-01-23T10:40:36+02:00

      Didžiausia tamstos problema, jog manote, jog sunkiai apibrėžiamos problemos turi vieną paprastą atsakymą, kurį galima rasti ir įgyvendinti. O jau jį įgyvendinus, viskas automatiškai susitvarkys. Sudėtingos problemos reikalauja sudėtingų atsakymų, kurie yra lėti ir, kartais, sunkiai pamatuojami. Dėl švietimo, pvz: gi yra įsipareigojimas vidutinį mokytojų atlyginimą palaikyti 120% VDU, kuriamos Tūkstantmečio mokyklų koncepcijos, keičiamas mokytojų rengimas ir t.t. bei tai yra lėti procesai, kurie neišspręs problemų nei per metus, du, tris and penkis. Galime tik žiūrėti į tendencijas, ar jos gerėjančios ar blogėjančios, bet net ir jos pasimatys tik po 2 - 3 metų. Kalbant apie mokesčius - dar sudėtingesnė tema, nes bet kam, kam reikės mokėti bent papildomą eurą mokesčių sakys, jog tai nesąmonė ir čia jau visiškai nusivažiavo vyriausybė.

    • 2023-01-23T10:41:49+02:00

      Blogam šokėjui ir kiaušai maišo. Pagal Tamstą lyg visą vyriausybę ir jos aparatą sudaro vienas žmogus.

    • 2023-01-23T10:51:40+02:00

      tai čia dauguma jau pamatavo, kad Skvernelis nieko nedarė, o va ši Vyriausybė tiesiog nuostabi, nors buvo įvestas ir etatinis apmokėjimas, 130% VDU mokytojams yra nuo Skvernelio laikų, ikimokyklinio ugdymo mokytojų koeficientai sulyginti su mokytojų irgi Skvernelio Vyriausybės, o čia pastoviai įžeidinėjimai ir visokie panašaus tipo pasisakymai: "skuduras atrodo kaip sumažintas", "perzidento amžini įsikišimai", "kritikuoja, kaip povas"

    • 2023-01-23T10:53:23+02:00

      Ne, bet visi pastarųjų dviejų metų įvykiai yra tampriai susiję su finansų ministerija, tai nestebina, kad finansų ministerija neturi kada dirbti su mokesčių reforma. Čia jau atmetus tokius dalykus, kaip kad pvz. RRF dokumentacija net nebuvo pradėta tvarkyti, kaip ir dėl kitų pinigų pritraukimo į Lietuvą praėjusios vyriausybės, t.y. Lietuva jau vėlavo su finansavimo dokumentais dar pirmą šios vyriausybės darbo dieną. Ir taip, aparatą sudaro ne vienas žmogus, bet Ministerijose yra ribotas skaičius gebančių priimti tokio masto sprendimus, elementariai dėl to, kad ten grašius moka. Pvz. seimo nario alga ar patarėjo alga, net jei įtrauksi kanceliarines išlaidas (kurios dabar griežtai kontroliuojamos) yra vis tiek maža. Geresnis analitikas privačiame sektoriuje gauna daugiau, o čia jau reikia manager lygio žmogaus.

    • 2023-01-23T11:05:44+02:00

      Nepraraeti, elektros rinka pasitvarke.

    • 2023-01-23T11:31:55+02:00

      Man visuomet norejosi toki kaip tu pasodint i eksperto/ specialisto vieta, kad padarytum bent ta pati per ta pati laika. Eik vietoj vasiliausko, isstenesi daugiau.

    • 2023-01-23T11:50:42+02:00

      tai kad jis net nuvykę ten nebuvo? Jo lubos - Rusnės estakada.

    • 2023-01-23T12:03:25+02:00

      kaipgi, skvernelis darė, net keliuką nusitiesė, dar pasijuokė iš "mokytojas -prestižinė profesija" ir pasakė mokytojams - "pakelsim algas kai pažymiai pagerės" ;-) po ko mokytojai kaip pamenam užėmė ministeriją ir buvo dešimttūkstantinis mitingas prie vyriausybės. Na dar padidino kirtimus parkuose ir vietoj aplinkosaugininko pasodino ministru taburečių pramonės atstovą (šios kadencijos atvejis su gentviliuku beje ne ką geresnis). O šiaip bandymas lyginti skvernelinius "milijardus milijonui" ekonominio kilimo laikotarpiu su krizių - nuo covid, migrantų iki karo Ukrainoje - valdymu yra arba visiškas nesusigaudymas, arba politikavimas.

    • 2023-01-23T12:03:47+02:00

      kad čia nieko sudėtingo, tiesiog padarai visuotinį turto/pajamų deklaravimą, panaikini visokias kompensacijas, vaiko pinigus ir t.t. kurie turi turto už 50k ar pajamų >2k/mėn., esveikatoj įdiegi Kubernetes, jeigu reikia kokio kardiologo, gali registruotis po savaitės Ukmergėj, arba po pusės metų Santariškėse :) kas dar? Ai ten mokesčiai NT ir auto (nuo vertės, o ne taršos), baudos priklausomai nuo pajamų/turto :)

    • 2023-01-23T12:25:12+02:00

      Gyvenime nesi net jokios metodikos rengęs. Pirmiausia, reikėtų viską suskaičiuoti. Kokius konkrečiai tarifus reikia įvesti, kiek kainuos adminitravimas, kiek pasislėps ir t.t. Tada turėsi parengti projektą visos mokestinės sistemos dokumentų, o čia jau tūkstančiai lapų. Tada visą tai suderinti. Suderinti vieno lapo dokumentą paprastaesniu klausimu gali trukti mėnesiais. Tada priimti vyriausybėje ir ministerijoje. Tada prezidentas turi pritarti. Visiems balsavimams reikia parengti ne vieną diskusiją, pristatymą ir po kiekvieno iš jų peržiūrėti parengtą projektą, prieš tai pakoregavus ir modelį/skaičiavimų prielaidas. Bet taip, čia ant panaudotos nosinės ryte surašai, vakare jau prabalsuoji savo daugiabučio laiptinėje vienas pats (nes niekam nepranešei, kad vyks balsavimas) ir kitą dieną ryte jau įsigalioja. Autokratijoje tik taip gali vykti pokyčiai.

    • 2023-01-23T12:31:26+02:00

      viskas turi būti surašyta tiksliai jau rinkimų programoje, o ne kažkokios bendros frazės kelsime, darysime, sieksime ir t.t. :) O po to gali įgyvendinti per kažkiek laiko. Tie patys atlyginimai, juk viskas turi būti lyginama su vidutiniu atlyginimu, padaroma kitų šalių analizė, pvz. kiek gauna UK parlamento narys lyginant su vidutiniu UK ar Londono atlyginimu, mokytojų koks atlyginimas lyginant su vidutiniu UK ir LT. Nes bet jau čia https://www.facebook.com/ValstybesDuomenuAnalitika/, tai krūva beprasmio darbo ir laiko švaistymo, taip kad resursų yra :)

    • 2023-01-23T12:35:42+02:00

      Aisku "nieko sudetingo". Kompensacijas panaikinciau visiems. PVM visiems vienoda, jokiu individaliu veiklu ir individualiu imoniu. Bobutems, kurios ateina i poliklinika pasikalbet,- "ikalt" mokesti. Ukininkams visas lengvatas, visus zalius dyzelius nuimt. Ta reikejo padaryt senai. Taciau tokie kaio tu, tam nuolat priestaraujat. Nes jei tu pradetum gydytis uz savo pinigus ( o ne uz mano), pradetum mokescius moket is savo pinigu ( o ne as uz tave sumokeciau) ir pradetum galvot kaip tau uzdirbt pinigu ( o ne is manes atimt), tuomet tokiu " lengvu sprendimu" pas tave neliktu, nes tu zinotum kas yra gyvenimas. O dabar tau viska kompensuoja kiti, o tu cia aiskini, kokie visi blogi, reikia tau dar daugiau kompensuot. O stai tiems " turciams" kurie uz dirba 2000/men ( cia speju iki mokesciu dar parasei) reikia "nulupt 5 kailius" , kad tokie vargseliai kaip tu geriau gyventu.

    • 2023-01-23T12:49:07+02:00

      aš tai labiau iš tų, kur nesuprantu, kodėl šildau baseiną po 0,92€/m3 ir kraunu automobilį po 0,28 €/kWh + gaunu visokias APVA komensasijas už saulės elektrinę/bateriją, kai galėčiau susimokėti rinkos kainą :) Tie kas uždirba >2k € gautų kokį medalį ar garbės raštą, kad neklausia, ką gali duoti valstybė ir išlaiko silpnesniuosius :)

    • 2023-01-23T13:00:51+02:00

      Em, taip, padaryti darbą, kuris kainuoja kelioliką milijonų eurų, iš savo kišenės ir dar neaišku ar turėsi galimybę mokestinės sistemos pertvarką įgyvendinti, ir kada tai galėsi padaryti. Čia jau net nekalbant, kad kaip partija savo viduje net neturi teisės turėti duomenis, kurių reikia atlikti skaičiavimams. Tik kaip darbo grupė arba darbo grupės paskirtas juridinis asmuo. Daryti kaip kiti daro veikia paprastiems dalykas, su dažnomis išimtimis. Mokestinę sistemą padaryti tokią kaip bet kurioje kitoje šalyje pirmiausia reikštų, kad reikėtų ekonomikos struktūrą suvienodinti ir dar kultūrą padaryti tokią pačią, keisti baudžiamąjį kodeksą, ir t.t. 2k€ alga neva didelė... Jei apskaitytume visų pajamas normaliai, tai 2k€ būtų vidurkis. Amatininkai, tokie kaip santechnikas, elektrikas, apdailininkas uždirba daugiau.

    • 2023-01-23T13:08:04+02:00

      Čia tavo akimis didžiausios problemos? APVA kompensacijos per tuos pačius metus grįžta atgal į biudžetą per PVM'ą ir su darbo užmokesčiu susijusius mokesčius, o nauda kitiems vartotojams didesnė, nei APVA išlaidos.

    • 2023-01-23T13:28:40+02:00

      "čia yra grynai buhalteriniai dalykai, pvz. jeigu neužtenka vietų ligoninėse - įvedi karantiną (kopijuoji EU); migrantų krizė - darai apgręžimą, statai tvorą; didelės energijos kainos - skoliniesi ir kompensuoji (vėl kopijuoji EU). Visa tai atlikti užtektų ir Skvernelio :)". Tai jūsų nuomone ir tos EU šalys viską darė aklais ("buhalteriškai") kopijuodamos viena nuo kitos? Tai kas tada buvo pirmasis, originalusis (nebuhalterinis) tų idėjų autorius?:) Įtariu, kad jei nebūtų daroma taip ar panašiai "kaip EU", tai tokie kaip jūs tada rėktumėte "kodėl daroma ne kaip kitur Europoje??", ar ne? :)

    • 2023-01-23T13:45:00+02:00

      "tiesiog padarai visuotinį turto/pajamų deklaravimą, panaikini visokias kompensacijas, vaiko pinigus ir t.t. kurie turi turto už 50k ar pajamų >2k/mėn." ir t.t. Sutikčiau su tamsta dėl tokių žingsnių taiklumo fiskaline prasme, bet ar pagalvojote apie jų nefinansines pasekmes? Tur būt, ne, tai aš jums pasakysiu, kas sektų jų įkandin (net ne juos padarius, bet vien pradėjus rimtai svarstyti Vyriausybėje ar Seime). Ogi verksmas, žviegimas ir dantų griežimas, riksmai apie "pensininkų genocidą" ir pan. :). Tuoj atsirastų pulkai rėkiančių (ir tuntai rėkiančius remiančių), "kaip senam kaimo žmogeliui deklaruoti tą savo turtelį, kai jis net įjungt kompo nemoka", "tai negi pensininkai kalti, kad jų butas dabar kainuoja >50K, tai negi jiems dabar reiks kraustytis iš per daugel metų įsigyvento savo būsto?", "konservatoriai varo žmones į gatvę! bando juos sušaldyt! badu numarint! atimt ir tą varganą mašinukę! belstis gydytis į Ukmergę, o kas apmokės, kas tokiai kelionei jėgų pridės?" ir t.t., ir pan. Ergo: jokių šansų tokia "nieko čia sudėtingo" reforma neturi. Nebent jos imtųsi politiniai savižudžiai arba autoritarinis režimas.

    • 2023-01-23T13:50:05+02:00

      Per daug rmtai jūs čia diskutuojat. Nesu profesionalus psichogas, bet kaip pradedantis sakyčiau kad gerb.wwww tiesiog sparčiai vystosi 'Kuodzio' sindromas.

    • 2023-01-23T15:33:53+02:00

      hm, tai reikia nieko nedaryti ir sau ramiai prastumti tuos 4 metus :) Tada ir su išlaidom reikia galvoti, nes pvz. skirti 3% nuo BVP gynybai yra sudėtinga, kai tavo biudžetas 39% nuo BVP ir būtų daug lengviau, jeigu būtų 49% nuo BVP :) Bet jokių pasiūlymų kaip didinti biudžeto/BVP santykį nėra.

    • 2023-01-23T15:49:16+02:00

      Jei Lietuvos padangėje atsirastu partija, kuri turėtu programą mažinti išmokas,mokesčius ir biudžetą . Tai ji surinktu kokius 5-10%. Geras pavizdys Laisvės partija labai aiškiai deklaravo savo nuostatas ir surinko 5%. O tikrai dešinės partijos ekonomine prasme šiandiena Lietuvoje dėje neturime.

    • 2023-01-23T17:23:12+02:00

      tai kad ir taip vienos mažiausių biudžeto pajamų % nuo BVP ir išmokų ES. Kokia ideologija dar siūlo mažinti? Libertarai net JAV marginalai, surenka kelis %. Logiška, nes auganti turto koncentracija garantuoja, kad tokių, kam nuosava kišenė brangiau už viską pasaulyje nedaugės.

  • 2023-01-23T09:24:31+02:00

    Gustukas :)

  • 2023-01-23T11:13:46+02:00

    Nesu nei Prezidento, nei Premjerės fanas. Manau, kad abu yra silpni ir nesugeba padaryti darbo iki galo. Šiai Vyriausybei turėjau labai didelius lūkesčius, bet po ministrų paskelbimo, jie subliuško. Absoliuti dauguma ministrų neturi nei soft skills'ų, nei hard skills'ų. Pagrindinė kritika yra ne už blogai nuveiktus darbus, o už tai, kad jų nėra... Beveik visada tik reaguojama į situaciją. Pabandykite pagirti arba supeikti už kokrečius darbus Skuodį, Dobravolską, Šiugždinienę? Ironiška, bet ryškiausias ministras yra Lndsbergis. Gali nesutikti su jo darbu, bet nesutinki su veiklumo, o ne su neveiklumu. O visi kiti - bukalaurai, kurie per fuksą gavo diplomą. Mokykloje irgi tokių buvo.

  • 2023-01-23T11:46:19+02:00

    Taip, aš irgi būčiau maloniai nustebintas. Bet esu realistas: tikrai nespės, be to, ir motyvacijos tam nėra, nes mokesčių reforma reiškia mokesčių didinimas, kas yra politiškai nepopuliaru, ir jei daroma, tai daroma iš karto po rinkimų, kai dar yra daug laiko rinkėjams pamiršti iki sekančio "vizito prie balsadėžės". O dabar laiko nebėr daug, tikrai nepamirštų ir neatleistų... todėl ir nebus daroma.

    • 2023-01-23T18:16:19+02:00

      nebijokim, bus, nes nebus ką pamiršti. Iki Seimo rinkimų dar 1,5 metų, o įstatymų pakeitimai sprendžiant iš to kur nukrypo pasiūlymai, bus švelnūs ir garantuotai įsigalios po jų. Taigi net tie, kam keliais eurais kas nors pasikeis, nieko iki rinkimų nepajus ;-)

  • 2023-01-23T13:09:18+02:00

    Skverneli gal ir galima kritikuoti, bet palyginus su Simonytes "asiliuku paradu" atrodo kaip "rock star". Ankstesnes vyriausybe bent jau stengesi ir dejo pastangas inicijuodami reformas. O Simonytes "pelkynas" per 2 metus nesugebejo net primesti mokesciu reformos metmenu. Todel Nausedas visiskait teisus. Bet cia jau pasirodo konservatoriu prigimtis. Vis jiems kazkas trukde, vis neleido, visi priesai. Ka, finansu ministre uzsiiminejo pasienio apsauga ar gal Ukrainoje kariavo? Ne, sedejo ofise ramiai ir "strategavo" kaip cia geriau per televizija pasneketi, plaukucius labiau ir kaire pasukavus ar i desine. Ir taip 2 metus ir praejo....

  • 2023-01-23T13:18:57+02:00

    Vaje, vaje !!! Drįso pakritikuot fainus ir gražius )))

  • 2023-01-23T15:17:48+02:00

    Lietuva parlamentinė Respublika. Ar reikia mums tokios institucijos ,kaip prezidentūra? Kokias ji funkcijas atlieka, apart pasipuikavimą? Ir kainuoja nemažai.

  • 2023-01-23T15:21:21+02:00

    Manyčiau jau pats laikas baigti ministerijų klapčiukams čia komentaruose reikštis ir eiti ruošti milijonines mokesčių reformas, metodikas, ataskaitas ar kt popierinius darbus, nes jau čia virš pusdienio esate ir taip taškote brangų laiką bei biudžetinius pinigus.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791