Į priekį veržiasi „Beatos virtuvė“

Šiame etape gerokai į priekį yra išsiveržusi „Beatos virtuvė“, kiek mažiau balsų šiuo metu yra surinkę: „Buga‘s“, „Žemaitijos“, „Magija“, „Baltasis pyragas“, „Vilkyškių“, „Neptūnas“ ir „Coca-Cola“. Pastarieji įnirtingiausiai viso antrojo etapo metu kovėsi dėl vietos stipriausiųjų penketuke.
Trečiajeme etape, nuo rytojaus balsuoti bus galima iki kovo 15 d., o savo balsą bus galima atiduoti už 2 prekių ženklus.
Nuo kovo 15d. finišo tiesiojoje likę 2 prekių ženklai kovos iki kovo 17 d. popietės, kol paaiškės šios kategorijos nugalėtojas – Internautų simpatijų balsas.
Balsuoti galite čia.
VŽ primena, jog verslo naujienų portalo vz.lt skaitytojai čia renka savo simpatijų prekės ženklą, kuris, jų nuomone, vertas geriausiojo titulo.
Pagrindinė konkurso nominacija – „Metų prekės ženklas 2016“, ją, atsižvelgdama į šiuo metu atliekamus vartotojų tyrimus, renka komisija. Komisijos sprendimams renkant sėkmingiausią metų ženklą balsavimas internetu įtakos neturės.
Be šių dviejų nominacijų taip pat bus išrinktas sėkmingiausias tarptautinis prekės ženklas Lietuvoje, įvertinti originaliausi dizaino sprendimai, įdomiausi mažų bendrovių rinkodaros žingsniai ir kt.
Į šiemetinį „Verslo žinių“ kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ rengiamą „Metų prekės ženklo“ konkurso finalą pateko 34 prekių ženklai. Visi prekių ženklai yra atrenkamai iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos bei namų ūkio priežiūros priemonių.
Svarbiausias pirminis atrankos rodiklis – 2015 m., palyginti su ankstesniais, augę pardavimai Lietuvoje. Plačiau apie konkursą skaitykite čia.
Visi internautų balsai yra audituojami, atsižvelgiant į vartotojų IP adresus, balsavimo periodiškumą ir t. t. Nesąžiningi balsai bus minusuojami.
Konkurso nugalėtojai, kaip ir kartu renkama efektyviausia Metų rinkodaros kampanija, paaiškės metinėje rinkodaros ir reklamos profesionalų konferencijoje „Password 2016“ kovo 17 d.