Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

10
  • 2024-01-11T13:11:17+02:00

    tai taip, reikia greitai pirkt su skambiais pavadinimais, kad turėsim oro linijas, gal dar spės įsisavinti per patarėjus, advokatus, teisininkus kol rinkimai neatėjo.. liūdna..

    • 2024-01-12T09:38:46+02:00

      Dabar visi paminėti užsimėmę stadionu :D

  • 2024-01-11T13:33:10+02:00

    Prieš dešimtmety turejom air lithuania. Kam mums antru avialiniju butu reikeje?

    • 2024-01-12T13:40:30+02:00

      Air Lithuania veiklą nutraukė 2005m. Lithuanian Airlines - 2009m. Air Lituanica (kurias greičiausiai turėjote omenyje) - 2015m. T.y. tais pačiais metais kai buvo pasiūlyta įsigyti Air Baltic akcijų. Bėda kai komentrus rašot tik perskaitęs antraštę.

  • 2024-01-11T14:25:09+02:00

    Matyt su IPO perspektyvom ne kas, jei pradėjo siūlyti LT ir EE vyriausybėms

  • 2024-01-11T14:53:19+02:00

    Pries perkant reiketu paskelbti, kiek LV sukiso i AB per paskutinius kokius 5 m. :)

  • 2024-01-11T15:56:10+02:00

    Latvius galima suprasti, gera proga parduoti. Dvi pusės: - oro linijos labai rizikingas, o mažiukams - dažnai nuostolingas biznis, jei skaičiuoti verslo finansais - valstybės turi gebėti skaičiuoti kiek kainuoja pasiekiamumas dabar, ir multiplikatorių kas sprendimo prasme susiveda į paprastą aritmetiką - kokia vertė dabar, ir kiek ateity tikimės daugiau gauti per išorinę grąžą, nei prarasti per įmonės finansus. Aišku, viskas ant prielaidų, ir didelis klausimas kiek turėsi įtakos sprendimuose - būdamas mažu akcininku tikėtina nedaug. Kol kas Skuodis užsiima pijaru ir neaišku ar turi kokius nors įgaliojimus (spręs vyriausybė) ir šneka apie tai kad skrydžių grafikas turi būti patogus ir dalies lėktuvų bazė turi būti LT, kas yra oras, nes tokie dalykai akcijų pirkimo sutartyje nesirašo. Pirkti neskaičiuojant ir neturint pagrįstų prielaidų yra prabanga. https://www.vz.lt/transportas-logistika/2023/08/09/airbaltic-pajamos-siemet-augo-52

  • 2024-01-11T17:41:14+02:00

    Aviacija sudėtingas verslas, net Buffet'as vengia jo kaip amžinai rizikingo. Dar nė karto LT nepavyko padaryti geros investicijos į tai. O kai būsi mažuoju akcininku, o didysis labiausiai žiūrės kaip pagrindiniam hub'ui padaryti daugiau gėrio, daug įtakos nepadarysi. Dabartinis oro uostų vadovas Bartkus, kuris vėl skatina merkti pinigus (ne asmeninius) į AB akcijas, išvis yra bankrotų kolekcionierius. Vertinu tokią avantiūrą labai blogai. Be tų skambių "nacionalinių vežėjų", "nacionalinių stadionų" ir kitų nacionalinių, o su komerciniais žymiai stabiliau ir pigiau

    • 2024-01-11T17:49:29+02:00

      Galima pirkti franšizę. Nesakau, kad investavimas į avialinijas gera investicija iš finansinės pusės, bet tai viena iš galimybių didinti pasiekiamumą ypač ten kur komerciniai operatoriai nesidomi.

    • 2024-01-11T18:02:41+02:00

      Kaip bebūtų, AirBaltic yra vienintelis dalykas, dėl ko Ryga dar turi kažkokį konkurencingumą Vilniaus atžvilgiu. Jei jie neturėtų avialinijų, tas miestas būtų dar gūdesnis nei yra dabar. Pasiekėme tašką, kai likvidžių oro transporto sprendimų neturėjimas mums kuria nebe neutralų, o neigiamą poveikį, todėl nebebus blogiau, nei yra dabar, kai esame totalus skrydžių užkampis.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791