Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2023-09-27T09:59:55+03:00

    pirma tegul ir savo pusej imone tegul susitvarko. Keleiviai kilus problemoms (vėluoja, atšaukia reisą ir dar kiti nesklandumai) lieka "ant ledo", kai nėra net normalaus aptarnavimo, kad galėtum paskambinti. Gali ten aišku pildyti formas, bet jei tau kelionėj čia ir dabar spręstinas reikalas - lieki be nieko.

  • 2023-09-27T12:23:19+03:00

    kai ateis, bus kaip Citybee ir Bolt situacija-kas greiciau eur degina

  • 2023-09-28T11:29:13+03:00

    Nusipirkome e-bilietus su Flixbus SE, gavome SMS, kad kelionė vėluos daugiau nei 1 val., pasitikėdami "inovatyvia" įmone, į stotį atvykome "patikslintam" laikui, bet pasirodė, kad autobusas buvo išvykęs praktiškai anksčiau planuotu laiku. Tikėtina, kad man SMS atsiuntė sumaišę maršrutus. Pasitikslinimui neradome jokių telefonų (tik autoatsakikliai), jokios normalios informacijos. Keletas žmonių bandėme vytis privačiu automobiliu, "radome" jau/dar Varšuvos stotyje, automobilio nebuvo kur palikti (per 1 min. laiko), prašėme, gal sutiktų mus paimti kur nors gretimoje gatvėje, pakeliui, tai ukrainiečiai vairuotojai ko ne į "snukį" siūlė. Parašėme skundą Flixbus SE ir paprašėme bent už bilietus komensuoti, atsakė - nekompensuos. Patarus vartotojų teisių tarnybai (VTT), dabar laukiame, gal Vokietijos VTT (jų šalies įmonė) padės išsireikalauti kompensaciją bent už bilietus. Jų "plėtrą" riboja? … jie privalo išpildyti įprastus reikalavimus keleivių saugumui, informacijos teikimui ir garantijoms, apsidrausti nuo savo klaidų bei kitų rizikų ir kompensuoti keleivių patiriamus nuostolius. Be garantijų, Flixbus SE ar kiti neturėtų turėti leidimo vežti keleivius į/iš Lietuvos teritorijos.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791