Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

7
  • 2023-06-19T12:22:55+03:00

    Skystokai, galėtų labiau pasitempti su terminais. Važiuojant Via Baltica vakare kelis kartus 18-19 val. ar sekmadieni darbuotojų ne kvapo :-/ Bendrai, kritiniai šalies keliai atrodo blogai - pvz. magistralė Vilnius - Kaunas liūdnokos būklės.

  • 2023-06-19T13:22:29+03:00

    Tai kas ten su ta pasienio atkarpa ir Sweco vyksta, kas pasakys??

  • 2023-06-19T14:41:25+03:00

    Jei ne Lenkų pavyzdys (jau kitą mėnesį autostrada galėsime važiuoti nuo Lietuvos sienos iki Lomžos, t. y. daugiau kaip 100 km), tai Lietuvos valdžiai nebūtų "pavydas bambą užgraužęs" ir, greičiausiai, nebūtų taip forsuojama ta Via Baltica

    • 2023-06-19T19:08:42+03:00

      Kas tau trukdo autostrada nuvažiuoti iki Marijampolės? Ar tu galvoji kad Lomža daug svarbesnė už Marijampolę?

    • 2023-06-19T20:19:24+03:00

      Lomža už Marijampolę gal ir ne svarbesnė, bet kai iš Kalvarijos bus galima vien autostradomis nušvilpt 900 km iki Frankfurto Oderio - tai daug pasako apie Lenkijos prioritetus ir ekonominę galią.Netgi vokiečiai tyliai rūko kamputy su savo duobėtais autobanais.

  • 2023-06-19T15:35:47+03:00

    ne kažką. Šitas projektas prilygsta Berlyno oro uostui - Vokietijos gėdai. Biudžetai viršyti, vėlavimas 10 metų. 2003 m. pastatyti viadukai bus griaunami ir statomi nauji, kapitalinis neūkiškumas vėžlio žingsniu.

  • 2023-06-20T09:55:51+03:00

    Uzmusa fraze "buvo kitu prioritetu". Koks dar gali buti kitas prioritetas, nei salies saugumas? Beje tiek keliai, tiek gelezinkeliai pirmiausia yra karines paskirties objektai, tik po to civilines, jei ka.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791