Jūrų milžinams „Maersk“ ir MSC paskelbus apie skyrybas, žvilgsniai krypsta į kitų kompanijų elgesį

- Skirtingas strategijas kuriantys du didžiausi vežėjai siekė dirbti aljanso sąlygomis.
- Ekspertai kompanijų skyrybas vertina kaip normalų reiškinį.
- Klaipėda nėra 2M uostas, todėl pokyčių neturėtų pajusti.
Sorenas Toftas ir Vincentas Clercas, danų „Maersk-Moller“ ir Šveicarijoje registruotos „Mediterranean Shipping Company S.A“ (MSC) vadovai, praėjusią savaitę pranešė priėmę žodinį susitarimą nutraukti 2M aljanso veiklą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai