VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2022-12-13 07:30

SAP „SuccessFactors“ sprendimas – žmogiškųjų išteklių valdymo įrankis norinčiai augti įmonei

Aurimas Lukošiūnas, „LeverX Lithuania“ vadovas.
Aurimas Lukošiūnas, „LeverX Lithuania“ vadovas.
Didelis ekonomikos ir verslo neapibrėžtumas vienaip ar kitaip paveikia įmonių darbuotojus, jų lūkesčius ir pasitikėjimu įmone. Dauguma specialistų šiandien siekia rasti stabilią darbo vietą ir patikimą darbdavį. Kaip pritraukti, išauginti ir išlaikyti talentingus darbuotojus siekiant įgyvendinti verslo strategiją ir tęstinumą? Atsakymas paprastas – suteikite savo verslui ir darbuotojams naujų plėtros ir augimo galimybių – pasitelkite SAP „SuccessFactors“ sprendimą organizacijos žmogiškiesiems ištekliams valdyti ir vystyti.

„Gyvename atsigavimo po pandemijos laikotarpyje. Darbo rinka kaip visada itin „karšta“ – didelis laisvų darbo vietų skaičius. Dauguma vadovų sutiktų, kad vis sunkiau rasti tinkamus kandidatus į laisvas darbo pozicijas, nes vyksta kova dėl talentų, darbuotojai renkasi iš kelių pasiūlymų. Didelių ir greitai augančių įmonių personalo paieškų ir personalo valdymo skyriai išaugo arba transformavosi taip, kad geriau užtikrintų įmonės veiklos įgyvendinimo strategiją“, sako „LeverX Lithuania“ vadovas Aurimas Lukošiūnas, kviesdamas į jau šį trečiadienį vyksiantį SAP „SuccessFactors“ pristatymui skirtą internetinį seminarą.

SAP „SuccessFactors“ sprendimas skirtas valdyti įmonės, veikiančios bet kokioje industrijoje, žmogiškuosius išteklius. Plačiau apie sprendimą galite sužinoti čia. Įsidiegus šį sprendimą organizacija iškart gauna geriausias praktikas, kurias pateikia SAP programinės įrangos gamintojas.

Plačiomis sistemos galimybėmis naudojasi daugelio pasaulio šalių klientai, todėl SAP „SuccessFactors“ sprendimas plačiai padengia žmogiškųjų išteklių valdymo procesus: nuo reikiamų kompetencijų planavimo, darbuotojo įdarbinimo, talentų paieškos ir ugdymo, mokymo ir įvedimo į organizacijos veiklą, tikslų kėlimo, karjeros vystymo, darbuotojų savitarnos, darbo laiko ir darbo užmokesčio skaičiavimo, iki darbuotojo atsisveikinimo su įmone, nutrūkus darbo sutarčiai.

Taip pat labai svarbu paminėti, kad SAP „SuccessFactors“ suteikia šiuolaikiškus įrankius išsamiai analizei vykdyti ir pagrindiniams personalo rodikliams stebėti, analizuoti ir svarbiausia pastebėti vykstančius pokyčius organizacijoje.

Mažina darbo krūvį

Bet kokio dažnai pasikartojančio proceso automatizavimas taupo laiką, mažina klaidų tikimybę arba informacijos dubliavimą, leidžia lengviau įgyvendinti personalo valdymą pagal galiojančius teisės aktus. Sutaupytas darbuotojo laikas gali būti skiriamas labiau pridėtinę vertė kuriančių užduočių vykdymui.

Automatizuojant personalo valdymo procesus naudojant SAP „SuccessFactors“ sistemą yra sumažinamas žmogiškųjų skyrių rutininių užduočių skaičius, visi darbuotojai įgalinami patys užsisakyti ir tinkamai įforminti jiems reikiamą paslaugą. Pavyzdžiui, galima užsisakyti ir pasitvirtinti įvairių tipų atostogas, komandiruotes, darbo priemones ir darbo vietą, mokymus ar net skatinimo priemones.

Automatizuotas procesas sukuria aplinką, mažinančią žmogiškųjų išteklių skyriaus darbuotojų darbo krūvį, o jiems suteikia greitesnį, patogesnį ir labiau permatomą paslaugų užsakymą ir jų įvykdymą. Daugelis įmonių taip pat domisi kompetencijų ir mokymosi valdymo moduliu - tai ypač aktualu kritinių kompetencijų ugdymui ir vystymui, nes turi didelės įtakos bendrovės mikroklimatui ir bendriems rezultatams.

Pasitelkus SAP realiuoju laiku galima stebėti darbuotojų veiklos rezultatus, kiek darbuotojai yra linkę naudotis privalomais ir rekomenduojamais mokymais.

Svarbu tinkamai pasirengti pokyčiui

SAP „SuccessFactors“ sukurta įmonėms, kurios veiklą vykdo daugiau nei vienoje šalyje ir jose dirba bent keli šimtai darbuotojų. Taip pat savo strategijoje personalo valdymą identifikavę kaip vieną iš pagrindinių sričių, kurioms skiriamas nuolatinis ir sistemingas vadovų ir akcininkų dėmesys.

A. Lukošiūno teigimu, diegiant šią sistemą, svarbu tinkamai pasiruošti - pati organizacija ir jai talkinantys diegėjai turi suprasti, kokią vietą žmogiškieji ištekliai užima įmonės vizijoje ir strategijoje, kokie keliami tikslai, koks yra įmonės esamas ir siekiamas personalo valdymo brandos lygis, kokie ištekliai (žmogiškieji ir materialiniai) būtini diegimui, ką įmonė laikys tokio projekto sėkme. Vėlesniuose etapuose svarbu tinkamai įsitraukti surenkant naudotojų poreikius ir pageidavimus, įsitrauktų į paruoštos sistemos testavimą, naudotojų mokymus, duomenų iš senų sistemų perkėlimą ir pasiruošimą jos eksploatavimui bei vėliau aptarnavimui.

SAP „SuccessFactors“ naudotojo sąsaja yra lengvai suprantama ir patogi naudoti bei išversta į lietuvių kalbą – ji gali būti pasiekiama tiek per naršyklę, tiek per išmanųjį įrenginį. Jeigu įmonė naudoja kitas sistemas, pavyzdžiui, kitą darbo užmokesčio apskaičiavimą sistemą ir nenori jos keisti, SAP „SuccessFactors“ turi atviras ir standartines sąsajas, skirtas įgyvendinti integracijas su šiomis sistemomis.

Galimybė susipažinti

Kad įmonės sužinotų dar daugiau apie SAP „SuccessFactors“ suteikiamus sprendimus, „LeverX Group“ personalo vadovus ir partnerius, atrankos specialistus, įmonių vadovus, operacijų vadovus, strategijų vadovus kviečia į internetinį seminarą, kuriame bus suteikiama visa vertinga informacija apie sistemą: skaitmeniniai įrankiai, užtikrinantys darbuotojų atitiktį reikalavimams ir įmonės tvarumui.

Taip pat kandidatų į darbo pozicijas valdymo efektyvumo didinimas, trumpalaikės ir ilgalaikės investicijų į įdarbinimą grąžos didinimas bei kaip greitai pritaikyti įdarbinimo startegiją prie kintančių rinkos poreikių.

Jei įmonė planuoja ilgalaikėmis augimo ir vystymosi kategorijomis – verslo automatizavimas su SAP „SuccessFactors“ yra gyvybiškai svarbus: „Tai itin svarbu žmogiškųjų išteklių sričiai, personalo valdymui. Juk iš esmės kiekvienas verslas prasideda nuo žmogiškųjų išteklių.“

Internetinis seminaras vyks gruodžio 14 dieną, 17 valandą Lietuvos laiku. Registraciją į seminarą ir daugiau informacijos apie jį rasite šioje svetainėje.

52795
130817
52791