Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-24 16:40
2025-09-23 12:05
2025-09-23 07:17
RĖMIMAS
2025-09-22 10:28
2025-09-21 16:25
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Visoje Lietuvoje gal tik 2 ar 3 greito krovimo stotelės miestuose (labai didelis ačiū LIDL už EV skatinimą), dar kelios ant autostrados (bet be garantijos, kad jos veikia), o visa kita tik pasakos. Ignitis apskritai uždėjo delną ant bet kokios plėtros ir niekam kitam neleidžia, o pačių sprendimas visiškai nesąmonė. Tai kai nėra elektros krovimo pasiūlos, tai ir EV plėtra tarp žmonių labai lėta, perka tik tie, kas namuose gyvena ir prie namų krauna. Imkit pavyzdį kaip valstybė turi skatinti ir kurti tikrą rimtą kroviklių tinklą - Latvijoje ir Estijoje jau 100 kartų daugiau stotelių.
O kaip Ignitis kitiems neleidžia?
Lietuvoje fast chargeriu virs 100 (jei kalbam >50kW), LV, EE panasiai. Operatoriai įvairūs - Ignitis ON, Elinta, IOnity. Ziureti plugshare platformoje. Pritriedėt komentaruose ir palikot smirdėt.
paklausos ir nebus, jei CK taikys ionity kainodarą po 0,79 Eur/kwh ir nesvarbu kad didelė sparta, Jei Elektrum padarytų spartą bent 150 kwh o kainodarą, geresnę, nei ignitis su 50 kwh, klientų netruktų. Beje, iškart turėtų įrenginėti ne po vieną, kaip daro ignitis ar elinta, o iškart bent po 5-10 kolonėlių vienoje vietoje. Taip, kaip daro CK su ionity ar Tesla su superchargeriais pvz. Švedijoje ar Norvegijoje.
Tobulas kombo 10kw saules elektrine ant stogo + model Y :DD
Tam bičui iš Circle K - paklausa YRA. Važinėju elektromobiliu ir apart VIlniaus miestuose nėra greito krovimo (greito, tai bent jau 50kw šiam momentui, bet tai jau irgi pasenęs greitis). Ionity statymas savo degalinėse yra gerai, jei tik turi kontraktą. Po 0,79Eur/kwh krauti yra briedas - geriau 3ltr benzu bažinėti. Jeigu kainą DC krovimo kaina būtų ~0,35kwh, tai visai nebloga būtų. Ionity su Vilniaus padengimu yra tikrai neblogai, bet reikia Kauno,Klaipėdos, autostrados ir regionų. Circle K galėtų savo tarifus turėti ir, kad prie esamų kuro kortelių/įmonių sąskaitų būtų galima visa tai įtraukti. LKAD ir Elinta turimos vietos, iš principo neblogos autostradoje, ar mažesniuose miestuose, bet stotelių sk. reikia didinti esamose vietose, ypač LKAD autostradoje. Tegu būna mokama (protinga kaina), bet bent jau min. 3-6 stotelės, nes Vilnius-Kaunas-Palanga esamos yra užimtos pikinių srautų metu.
Korekcija. Igničio padengimas Vilniuje, ne Ionity.