Rusnės kelias bus apsaugotas nuo potvynių

Jau po metų 2018 m. pabaigoje, vieninteliame automobilių kelyje į Rusnę, bus pastatyta estakada. Daug metų planuojama kelio rekonstrukcija eliminuos Rusnės izoliaciją potvynių metu.
Šiandien Susisiekimo ministerija pranešė apie pasirašytą sutartį dėl ilgai laukto projekto kelio iš Šilutės į Rusnę rekonstrukcijos ir estakados statybos įgyvendinimo.
Potvynių užliejamas kelias skaudi problema Rusnės ir šio krašto gyventojams. Apmaudu, kad tiek metų, iš tiesų jau ne vieną dešimtmetį, tęsėsi svarstymai ir pasirengimai, kurie vis nesibaigdavo konkrečiais sprendimais ir darbais. Šiandien pasirašyta sutartis užtikrina, kad jau po metų potvyniai susisiekimo su Rusne netrikdys, pranešime cituojamas susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
Ateinančiais žiemos mėnesiais pagal sutartį bus parengti numatyti techniniai darbų projektai. Pavasarį, kai tik leis oro sąlygos, prasidės kelio ŠilutėRusnė ruožo nuo 2,40 km iki 7,36 km rekonstravimas, po to ir estakados statybos darbai.
Rekonstruojamame kelio ruože bus įrengta nauja kelio dangos konstrukcija, apie 1,8 km ilgio kelio atkarpa prie estakados bus paaukštinta. Atsižvelgiant į Šilutės rajono turizmo ir rekreacijos poreikius, ties rekonstruojamu keliu ir per estakadą bus nutiestas 4,5 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas.
Tiesa, šis dviračių takas bus tik rekonstruojamame ruože, o iki Šilutės dviratininkams tektų važiuoti jiems visiškai nepritaikytu kelio ruožu.
Pačiame žemiausiame, kasmet užliejamame kelio ruože bus pastatyta gelžbetoninė sijinė 750 m ilgio dviejų eismo juostų estakada.
Minėti darbai, kurių bendra kaina 9,46 mln. Eur, bus finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. Darbus atliks Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos skelbtą konkursą laimėjusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro AB Kauno tiltai ir UAB Tiltų ekspertų centras.
Žemiausią 400 m ilgio ruožą (6,356,79 km) kiekvieną pavasarį ir rudenį užlieja Nemuno žemupio Atmatos upės potvynis, todėl apie 40 dienų per metus kelias būna nepravažiuojamas lengvaisiais automobiliais. Lengvieji automobiliai užliejamu ruožu važiuoja, kol vandens gylis neviršija 15 cm. Iki 80 cm gylio užlietu ruožu automobilius perkelia traktoriai, jei gylis dar didesnis transporto eismas keliu draudžiamas.
Tai sukelia daug nepatogumų Rusnės, Šilutės ir aplinkinių vietovių gyventojams. Be to, transporto priemonių perkėlimas kasmet pareikalauja valstybės biudžeto lėšų. Pavyzdžiui, vien 2017 m. gyventojų ir jų lengvųjų automobilių neatlygintino perkėlimo užlietu krašto kelio ŠilutėRusnė ruožu sąnaudoms kompensuoti Kelių priežiūros ir plėtros programos sąmatoje buvo numatyta 250.000 Eur.
[infogram id="f8a1dbee-897c-41cd-bd84-6f8c73844a04" prefix="iks" format="interactive" title="UAB Tiltų ekspertų centras finansiniai duomenys"]
[infogram id="e21afd3f-8e6f-4bb5-a676-240e757bc892" prefix="NYv" format="interactive" title="AB Kauno tiltai finansiniai duomenys"]
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti