Puikūs „Google“ rezultatai signalizuoja apie atsigaunančią reklamos rinką

„Alphabet“ pajamos paskutinį 2020 metų ketvirtį sudarė 56,9 mlrd. USD ir, palyginti su 2019 m. tuo pačiu laikotarpiu, buvo 23% didesnės. Kompanijos pardavimai viršijo ir analitikų lūkesčius. Jie prognozavo, kad milžinės ketvirtinės pajamos sieks maždaug 53,1 mlrd. USD.
Kompanijos ketvirtojo ketvirčio pelnas, tenkantis vienai akcijai, per metus išaugo 43% ir pasiekė 22,3 USD (iš viso 15,2 mlrd. USD), kai analitikų prognozių vidurkis buvo 15,9 USD akcijai.
„Alphabet“ pirmą kartą atskleidė ir „Google“ debesijos padalinio duomenis. Šių paslaugų pardavimai, kuriuos paskatino pandemija, per kalėdinį ketvirtį sudarė 3,8 mlrd. USD, o per visus metus – 13,1 mlrd. USD. Tai 46% daugiau nei 2019-aisiais, rašo „Reuters“.
Tačiau padalinys vis dar yra vystymo etape ir dirba nuostolingai. Jo metinis veiklos nuostolis sudaro 5,61 mlrd. USD, o vien per 4 ketvirtį jis prarado 1,24 mlrd. USD.
Palyginti, „Amazon“ debesų verslo veiklos pelnas pernai sudarė 13,5 mlrd. USD, o vien praėjusį ketvirtį – beveik 3,6 mlrd. USD.
„Alphabet“ reklamos pajamos ketvirtąjį ketvirtį siekė 46,2 mlrd. USD ir buvo 22% didesnės negu 2019 m. tuo pačiu laikotarpiu, kai pardavimai sudarė 37,9 mlrd. USD.
Skaičiuojama, kad „Google“ reklamos verslas, įskaitant „YouTube“, sudaro apie 81% visų „Alphabet“ ketvirčio pajamų. Vien „YouTube“ pajamos iš reklamos paskutinį ketvirtį, palyginti su laikotarpiu prieš metus, šoktelėjo 46% ir pasiekė beveik 6,9 mlrd. USD (analitikai tikėjosi 6,1 mlrd. USD). „YouTube“ taip pat fiksuoja mokančių prenumeratorių augimą ir kiek pailgėjusį žiūrėjimo laiką.
„Dabar mes pasiekiame daugiau 18-49 metų amžiaus žmonių nei visi linijinės televizijos tinklai kartu sudėjus“, – sako Philippas Schindleris, „Google“ ir „YouTube“ atstovas.
Šie duomenys, CNBC teigimu, rodo pasaulinės reklamos rinkos atsigavimą.
Priminsime, kad antrąjį praėjusių metų ketvirtį, kai COVID-19 pandemijos pradžia paskatino reklamos užsakovus mažinti išlaidas, „Google“ pirmą kartą savo istorijoje fiksavo 8% siekusį pajamų iš reklamos sumažėjimą.
Pajamos bendrovės ataskaitos „kitų statymų“ eilutėje, kuri apima gyvybės mokslų padalinį „Verily“ ir savavaldžių automobilių padalinį „Waymo“, ketvirtąjį ketvirtį siekė 196 mln. USD, o per visus metus sudarė 657 mln. USD. „Kitų statymų“ veiklos nuostolis 2020 m. siekia 4,5 mlrd. USD.