Bartkau, būk žmogus, išmontuok tuos šūdinus šviesoforus ir padaryk judančią žiedukų sistemą, kaip normaliose šalyse. Ačiū.
2025-07-10T12:07:21+03:00
Atsinaujinantis oro uostas iš tikrųjų džiugina, bet kai gauni bagažą kartu su statybinėmis šiukšlėmis, visą dulkėtą ir apdaužytą, brangiausi architektūriniai sprendimai tampa nesvarbūs. Vilniaus oro uoste labai trūksta pagarbaus dėmesio keleiviams nuo registracijos iki išvykimo iš oro uosto.
2025-07-10T12:52:49+03:00
2 dalykai:
1. Sugebėkite užbaigti grįžusių žmonių gainiojimą laiptais aukštyn žemyn, kai galima tiesiog privežti prie durų. Visi paaiškinimai, esą ten kažką šengenas yra bs ir tik atsikalbinėjimas, kaip nedaryti.
2. Tisioginiai skrydžiai. Į pagrindines Europos sostines, nes dabar tik į . Kas dieną, ne 4 ryto, ne 11 vakaro, dirbantiems žmonėms, juk galime gyventi, kaip latviai. Taip neturime avialinijų. Bet tai ir vėl - atsikalbinėjimai.
2025-07-10T23:27:10+03:00
Dėl 2, pusė žmonių per sostines skrenda tranzitu kitur dėl to reikia skristi anksčiau kad pataikyti į persėdimus, skristų patogiu laiku - neužpildytų lėktuvų be persėdančių, arba kainos būtų tokios kad vis tiek skristum geriau anksti ryte arba Ryanair'u.
2025-07-16T10:52:48+03:00
Į Berlyną, Briuselį ar Prahą neskrenda tranzitu. Skrenda verslo reikalais. Latviai skrenda 8 ryto, mes 5, nes per Rygą. Toks skirtumas. Ir tiesioginiai iš Vilniaus apskritai praktiškai tik į bendrinį šarmelšeichą
2025-07-10T13:12:26+03:00
greičiau statykite prašau. ir nereikia tų mažų kišenių- žiūrėkite į ateitį.
Šiame oro uoste nieko nėra patogaus, visos priemonės panaudotos, kad reiktų eiti kuo toliau, patikroje bendrauti su susiraukusiomis kiaunėmis, stovėti susigrūdus prie vartų ar koridoriuje kuo ilgiau, grūstis kuo glausčiau į vieną autobusą, nes na kam siųsti antrą ar naudoti retai naudojamas rankoves, lyg dėl jų visos oro linijos konkuruotų. Įspūdis lyg pagrindinė oro uosto veikla būtų orientuota į statybas, naujus projektus renovacijas, brangaus šlamšto parduotuvių pritraukimą ar restoranų tinklų su vimdančių patiekalų meniu verslą. Bet jokiu būdu ne į sklandžią kliento patirtį.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Bartkau, būk žmogus, išmontuok tuos šūdinus šviesoforus ir padaryk judančią žiedukų sistemą, kaip normaliose šalyse. Ačiū.
Atsinaujinantis oro uostas iš tikrųjų džiugina, bet kai gauni bagažą kartu su statybinėmis šiukšlėmis, visą dulkėtą ir apdaužytą, brangiausi architektūriniai sprendimai tampa nesvarbūs. Vilniaus oro uoste labai trūksta pagarbaus dėmesio keleiviams nuo registracijos iki išvykimo iš oro uosto.
2 dalykai: 1. Sugebėkite užbaigti grįžusių žmonių gainiojimą laiptais aukštyn žemyn, kai galima tiesiog privežti prie durų. Visi paaiškinimai, esą ten kažką šengenas yra bs ir tik atsikalbinėjimas, kaip nedaryti. 2. Tisioginiai skrydžiai. Į pagrindines Europos sostines, nes dabar tik į . Kas dieną, ne 4 ryto, ne 11 vakaro, dirbantiems žmonėms, juk galime gyventi, kaip latviai. Taip neturime avialinijų. Bet tai ir vėl - atsikalbinėjimai.
Dėl 2, pusė žmonių per sostines skrenda tranzitu kitur dėl to reikia skristi anksčiau kad pataikyti į persėdimus, skristų patogiu laiku - neužpildytų lėktuvų be persėdančių, arba kainos būtų tokios kad vis tiek skristum geriau anksti ryte arba Ryanair'u.
Į Berlyną, Briuselį ar Prahą neskrenda tranzitu. Skrenda verslo reikalais. Latviai skrenda 8 ryto, mes 5, nes per Rygą. Toks skirtumas. Ir tiesioginiai iš Vilniaus apskritai praktiškai tik į bendrinį šarmelšeichą
greičiau statykite prašau. ir nereikia tų mažų kišenių- žiūrėkite į ateitį.
- Bogatienki Buratino. Vertimas: - Turčius Pinokio.
Valstietis del Rail Balticos
Šiame oro uoste nieko nėra patogaus, visos priemonės panaudotos, kad reiktų eiti kuo toliau, patikroje bendrauti su susiraukusiomis kiaunėmis, stovėti susigrūdus prie vartų ar koridoriuje kuo ilgiau, grūstis kuo glausčiau į vieną autobusą, nes na kam siųsti antrą ar naudoti retai naudojamas rankoves, lyg dėl jų visos oro linijos konkuruotų. Įspūdis lyg pagrindinė oro uosto veikla būtų orientuota į statybas, naujus projektus renovacijas, brangaus šlamšto parduotuvių pritraukimą ar restoranų tinklų su vimdančių patiekalų meniu verslą. Bet jokiu būdu ne į sklandžią kliento patirtį.