Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-08-23 08:45

„AirGuru“ augimo kryptis: pasiūlė alternatyvą paskutinei minutei ir pasitelkė influencerius

Janis Možeiko, „AirGuru“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Janis Možeiko, „AirGuru“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
10 metų įdirbio, skirtingų IT įrankių bandymų ir investicijos į reklamą, siekiant sukurti skaitmeninę turizmo agentūrą atsiperka. Kelionių organizatorius „AirGuru“ matuoja dvigubą augimą, kurio 70% kelionių pardavimų sudaro įsigyjamos internetu – keliautojai nebeužsuka pas kelionių agentus.
  • 2022 m. „AirGuru“ pardavė kelionių už 15 mln. Eur ir pasiekė 4 mln. Eur apyvartą.
  • Investicijos į technologinius įrankius atsiperka: 70% kelionių pardavimų – internetu.
  • Geresnės kainos alternatyva – nebe tik paskutinės minutės kelionės.

Janis Možeiko, UAB „Oro guru“, valdančios skaitmeninio turizmo agentūrą „AirGuru“, skaičiuoja praėjusių metų rezultatus: 2022 m. kelionių, skaičiuojant su kitų kelionių organizatorių pasiūlymais, parduota už 15 mln. Eur, šiemet planuojama, kad jų pardavimo suma sudarys 25 mln. Eur. Bendrovės apyvarta 2022 m. – apie 4 mln. Eur.

52795
130817
52791