„AirGuru“ augimo kryptis: pasiūlė alternatyvą paskutinei minutei ir pasitelkė influencerius
- 2022 m. „AirGuru“ pardavė kelionių už 15 mln. Eur ir pasiekė 4 mln. Eur apyvartą.
- Investicijos į technologinius įrankius atsiperka: 70% kelionių pardavimų – internetu.
- Geresnės kainos alternatyva – nebe tik paskutinės minutės kelionės.
Janis Možeiko, UAB „Oro guru“, valdančios skaitmeninio turizmo agentūrą „AirGuru“, skaičiuoja praėjusių metų rezultatus: 2022 m. kelionių, skaičiuojant su kitų kelionių organizatorių pasiūlymais, parduota už 15 mln. Eur, šiemet planuojama, kad jų pardavimo suma sudarys 25 mln. Eur. Bendrovės apyvarta 2022 m. – apie 4 mln. Eur.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai