Startuolis „Startuper’s Smoothies“ pasitelkė mokslininkus: produktas netruko atsidurti ir Vokietijoje
Daugelis gamintojų turėjo ne sykį vykti į tą pačią parodą, kad ten užmegzti kontaktai virstų prekybos sutartimis. Karolis Basevičius, UAB „Ionicum“, dirbančios su prekės ženklu „Startuper’s Smoothies“, bendraturtis, direktorius, dalijasi visai kitokia patirtimi.
„Nuvažiavome į vieną didžiausią Europoje maisto produktų parodą „Anuga“, kuri vyksta Vokietijoje, ir iš karto radome kelis partnerius, su kuriais pasirašėme bendradarbiavimo sutartis. Vokietijoje mūsų funkcinis maistas pradėtas pardavinėti tik pernai lapkritį, bet jau sudarė apie 10% pardavimų. Šiemet ši dalis turėtų augti iki 30%, taip pat neabejojame, kad produktas atsiras ir kitose šalyse“, – nurodo K. Basevičius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai