Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-09-01 23:15

Supermaisto verslą pradėję per karantiną, po metų jau kelia koją į Vokietiją

Radvilė Beleckytė ir Emonas Šabonas, „Daily Spoon“ įkūrėjai. Bendrovės nuotr.
Radvilė Beleckytė ir Emonas Šabonas, „Daily Spoon“ įkūrėjai. Bendrovės nuotr.
Pandemijos metai sustabdė ar pavėlino pradžios planus ne vienam verslo naujokui. Tačiau tie, kas pradėjo e. komercijos verslą, sako, kad laikas tam buvo tinkamiausias – nepaskubėjo, nebent pavėlavo. O po pirmojo gimtadienio jau galima planuoti plėtrą svetur – pamatuotais žingsniais ir nedidelėmis investicijomis.

2020 m. gegužę įkurtas „Daily Spoon“ prekės ženklas savo e. parduotuvėje siūlo mišinius praturtinti mitybą iš natūralių ingredientų – spirulinos, macos šaknies ir kitų naudingomis medžiagomis pasižyminčių sudėtinių dalių. Kelis mėnesius „Daily Spoon“ jau dirba ir Latvijoje, o netrukus planuoja pradėti veiklą ir Vokietijoje.

Kaip nurodo Radvilė Beleckytė, „Daily Spoon“ įkūrėja, nors pagal funkciją – mišiniai pavadinti ir pagal pageidaujamą rezultatą – „Energijai“, „Žarnynui“, „Imunitetui“ ir pan. – galėtų būti priskiriami maisto papildams, tiksliausias produkto apibūdinimas yra supermaisto mišiniai.

52795
130817
52791