Nepabūgę „prarijo“ konkurentus ir klientų skaičių išaugino dvigubai
Smulkusis verslas jau irgi suprato, kad įsigijus konkurentą išlošiama du kartus: pirmiausia pasiimama papildoma dalis rinkos, antra – gaunamas visas jo įdirbis – tiek klientai, tiek prekės ženklas.
Tiesa, prie pirkinio „pridedami“ ir keli rizikos veiksniai. Smulkiajame versle įprastai parduodama jau gerokai nustekenta įmonė, kuomet įkūrėjas mato, kad nebesugebės jos pastatyti ant kojų. Todėl būtina išanalizuoti kuo daugiau duomenų, kad ne tik būtų aišku, kas perkama, bet ir būtų galima pasiderėti dėl kainos.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai