Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2019-07-01 08:45

Nepabūgę „prarijo“ konkurentus ir klientų skaičių išaugino dvigubai

Kęstutis Vabuolas, UAB „Eripo“, valdančios „Eripo“ kanceliarinių prekių parduotuves, direktorius ir savininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Vabuolas, UAB „Eripo“, valdančios „Eripo“ kanceliarinių prekių parduotuves, direktorius ir savininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pirkti vos vegetuojantį verslą yra gana rizikinga, tačiau jei pritaikoma teisinga vadyba, jį kur kas lengviau išauginti nei kuriant viską nuo nulio.

Smulkusis verslas jau irgi suprato, kad įsigijus konkurentą išlošiama du kartus: pirmiausia pasiimama papildoma dalis rinkos, antra – gaunamas visas jo įdirbis – tiek klientai, tiek prekės ženklas.

Tiesa, prie pirkinio „pridedami“ ir keli rizikos veiksniai. Smulkiajame versle įprastai parduodama jau gerokai nustekenta įmonė, kuomet įkūrėjas mato, kad nebesugebės jos pastatyti ant kojų. Todėl būtina išanalizuoti kuo daugiau duomenų, kad ne tik būtų aišku, kas perkama, bet ir būtų galima pasiderėti dėl kainos.

52795
130817
52791