2016-10-12 13:51

„Vynotekų“ savininkas: didieji nepriėmė, sukūrėme savo prekybos tinklą

Konkurencija visuomet atsijoja silpnesnius, prasčiau dirbančius.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Konkurencija visuomet atsijoja silpnesnius, prasčiau dirbančius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prieš gerą dešimtmetį į prekybą vynu įsitraukęs Marijus Gumbrevičius, specia­lizuotų gėrimų parduotuvių tinklą „Vynoteka“ valdančios UAB „Gelsva“ savininkas, atviras: naujokų niekas nelaukia, ir pradėjus verslą, ir dabar konkurencija didžiulė ir neleidžianti atsikvėpti.

Į Lietuvą vynus įmonė importuoti pradėjo, kai rinka jau buvo užimta. „Importuotojai turėjo įvairių verslo susitarimų su prekybos tinklais, nelabai kas mūsų laukė, mums vietos nebuvo. Todėl atidarėme specializuotą parduotuvę“, – sprendimą rado verslininkas. Dabar „Vynotekos“ tinklą sudaro apie 50 parduotuvių. Ponas Gumbrevičius interviu dažnai nedalija, apie verslo pakilimus ir nuosmukius nepasakoja. Ne tik „Verslo žinioms“, bet ir Registrų centrui neteikia duomenų apie „Gelsvos“ pajamas, nors leidžia suprasti, kad už 2016 m. ataskaitos bus pateiktos, o dar daugiau finansinių duomenų apie jo verslus bus paskelbta kitais metais, kai veiklos bus atskirtos ir išgrynintos.

„Vynoteka“ – viena pirmųjų, o gal ir pirmoji specializuota vyno parduotuvė. Kaip sugalvojote pradėti ir nuo ko pradėjote verslą? Juolab Lietuva nėra vyno šalis...
52795
130817
52791