Lietuvos mobiliųjų rinkoje pirmauja „Samsung“
Kitose šalyse dėl populiariausiojo vardo „Samsung“ varžosi su „Apple“. Į aktyviausiai naršymui naudojamų įrenginių trejetukus taip pat patenka tokie prekės ženklai kaip LG, „Sony“ ir „Nokia“.
Tyrimas apima 2015 m. liepos mobiliojo interneto srautą Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Baltarusijoje, Čekijoje, Kroatijoje, Rusijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Ukrainoje ir Vengrijoje.
„Samsung“ yra numeris vienas devyniose iš 12 šalių Vidurio ir Rytų Europos regione.
Likusiose trijose šalyse – Rusijoje (50%), Ukrainoje (41%) ir Estijoje (34%) – pirmauja „Apple“. Amerikiečių įmonės įrenginiams mažiausiai srauto tenka Čekijoje ir Lenkijoje (po 20%).
Pažvelgus į įvairių šalių trejetukuose esančius prekės ženklus, galima spręsti, kad Vidurio ir Rytų Europos internautai pirmenybę teikia Azijos gamintojams – daugelyje tirtų rinkų už „Samsung“ rikiuojasi Pietų Korėjos LG ir Japonijos „Sony“.