„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo 15min rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros specialistė Rima Olberkytė-Stankus.
Iki šiol bendrovės Rinkodaros ir verslo vystymo skyriui vadovavęs Gediminas Galkauskas tampa 15min produktų vystymo vadovu.
Per paskutinį pusmetį daugiausia Rinkodaros ir verslo skyriaus žmonių dėka sukūrėme ir sėkmingai išauginome unikalius projektus krepšinio, e.sporto gerbėjams, moterims. Ruošiamės mokamo turinio startui ir tai tik pradžia. Vartotojų poreikiai verčia siekti efektyvumo, kokybės bei dar spartesnių žingsnių į priekį. Todėl atskyrėme rinkodaros ir produktų vystymo pozicijas, patikėdami jas savo sričių profesionalams, pokyčius išplatintame pranešime komentuoja Ramūnas Šaučikovas, 15min generalinis direktorius.
R. Olberkytė-Stankus skaičiuoja 18 m. patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityje: yra dirbusi TV3 televizijoje, koncerne SBA, taip pat aktyviai prisidėjo įgyvendindama nemažai socialinių, edukacinių, paramos ir labdaros projektų.
R. Olberkytė-Stankus, vadovaudamasi 15min etikos kodeksu, sustabdė savo narystę Laisvės partijoje.
VŽ praėjusią savaitę rašė, kad 15min registruoja naują prekės ženklą 15MAX, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam turiniui portale.
R. Šaučikovas dar nedetalizavo planų, tik pridurė, kad šiuo metu vyksta baigiamieji darbai, o startas numatytas gruodį.
Kai pristatysime šią galimybę viešai, tada paskelbsime ir įkainius bei kitas detales. Šiandien mums patiems dar turbūt sunku vertinti, ar rinka Lietuvoje yra subrendusi mokėti už turinį internete, kai išbandysime, tada ir galėsime apie tai kalbėti, tačiau kartu tikime, kad ilgalaikėje perspektyvoje augs bendruomenės dalis, kuri norės palaikyti tikrąją žiniasklaidą, prenumeruodami ir mokėdami už turinį internete. Tai yra dar vienas šiandieninės žiniasklaidos pajamų modelis, kalbėjo R. Šaučikovas.
VŽ rašė, kad 2018 m. 15min finansiniai metai buvo pakeisti juos suvienodinant su akcininkės Estijos Postimees Grupp (2018 m. sausį prasidėję finansiniai metai baigėsi 2019 m. balandžio 30 d.), rodo Registrų centrui pateiktos finansinės ataskaitos.
Paskutiniais finansiniais metais 15min apyvarta siekė 5,56 mln. Eur., grynieji nuostoliai 277.711 Eur.
2017 m. portalo pardavimai siekė 4,19 mln. Eur ir buvo mažesni 3%, palyginti su 2016 m. Atitinkamai grynasis pelnas krito 54% iki 141.809 Eur. Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti