„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Publikuota: 2019-11-25
Rima Olberkytė-Stankus. Bendrovės nuotr.
Rima Olberkytė-Stankus. Bendrovės nuotr.

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros specialistė Rima Olberkytė-Stankus.

Iki šiol bendrovės Rinkodaros ir verslo vystymo skyriui vadovavęs Gediminas Galkauskas tampa „15min“ produktų vystymo vadovu.

„Per paskutinį pusmetį daugiausia Rinkodaros ir verslo skyriaus žmonių dėka sukūrėme ir sėkmingai išauginome unikalius projektus krepšinio, e.sporto gerbėjams, moterims. Ruošiamės mokamo turinio startui ir tai tik pradžia. Vartotojų poreikiai verčia siekti efektyvumo, kokybės bei dar spartesnių žingsnių į priekį. Todėl atskyrėme rinkodaros ir produktų vystymo pozicijas, patikėdami jas savo sričių profesionalams“, – pokyčius išplatintame pranešime komentuoja Ramūnas Šaučikovas, „15min“ generalinis direktorius.

R. Olberkytė-Stankus skaičiuoja 18 m. patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityje: yra dirbusi TV3 televizijoje, koncerne SBA, taip pat aktyviai prisidėjo įgyvendindama nemažai socialinių, edukacinių, paramos ir labdaros projektų.

R. Olberkytė-Stankus, vadovaudamasi „15min“ etikos kodeksu, sustabdė savo narystę Laisvės partijoje.

VŽ praėjusią savaitę rašė, kad „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam turiniui portale.

R. Šaučikovas dar nedetalizavo planų, tik pridurė, kad šiuo metu vyksta baigiamieji darbai, o startas numatytas gruodį.

„Kai pristatysime šią galimybę viešai, tada paskelbsime ir įkainius bei kitas detales. Šiandien mums patiems dar turbūt sunku vertinti, ar rinka Lietuvoje yra subrendusi mokėti už turinį internete, kai išbandysime, tada ir galėsime apie tai kalbėti, tačiau kartu tikime, kad ilgalaikėje perspektyvoje augs bendruomenės dalis, kuri norės palaikyti tikrąją žiniasklaidą, prenumeruodami ir mokėdami už turinį internete. Tai yra dar vienas šiandieninės žiniasklaidos pajamų modelis“, – kalbėjo R. Šaučikovas.

VŽ rašė, kad 2018 m. „15min“ finansiniai metai buvo pakeisti juos suvienodinant su akcininkės Estijos „Postimees Grupp“ (2018 m. sausį prasidėję finansiniai metai baigėsi 2019 m. balandžio 30 d.), rodo Registrų centrui pateiktos finansinės ataskaitos.

Paskutiniais finansiniais metais „15min“ apyvarta siekė 5,56 mln. Eur., grynieji nuostoliai – 277.711 Eur.

2017 m. portalo pardavimai siekė 4,19 mln. Eur ir buvo mažesni 3%, palyginti su 2016 m. Atitinkamai grynasis pelnas krito 54% iki 141.809 Eur. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau