„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Publikuota: 2019-11-25
Rima Olberkytė-Stankus. Bendrovės nuotr.
Rima Olberkytė-Stankus. Bendrovės nuotr.

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros specialistė Rima Olberkytė-Stankus.

Iki šiol bendrovės Rinkodaros ir verslo vystymo skyriui vadovavęs Gediminas Galkauskas tampa „15min“ produktų vystymo vadovu.

„Per paskutinį pusmetį daugiausia Rinkodaros ir verslo skyriaus žmonių dėka sukūrėme ir sėkmingai išauginome unikalius projektus krepšinio, e.sporto gerbėjams, moterims. Ruošiamės mokamo turinio startui ir tai tik pradžia. Vartotojų poreikiai verčia siekti efektyvumo, kokybės bei dar spartesnių žingsnių į priekį. Todėl atskyrėme rinkodaros ir produktų vystymo pozicijas, patikėdami jas savo sričių profesionalams“, – pokyčius išplatintame pranešime komentuoja Ramūnas Šaučikovas, „15min“ generalinis direktorius.

R. Olberkytė-Stankus skaičiuoja 18 m. patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityje: yra dirbusi TV3 televizijoje, koncerne SBA, taip pat aktyviai prisidėjo įgyvendindama nemažai socialinių, edukacinių, paramos ir labdaros projektų.

R. Olberkytė-Stankus, vadovaudamasi „15min“ etikos kodeksu, sustabdė savo narystę Laisvės partijoje.

VŽ praėjusią savaitę rašė, kad „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam turiniui portale.

R. Šaučikovas dar nedetalizavo planų, tik pridurė, kad šiuo metu vyksta baigiamieji darbai, o startas numatytas gruodį.

„Kai pristatysime šią galimybę viešai, tada paskelbsime ir įkainius bei kitas detales. Šiandien mums patiems dar turbūt sunku vertinti, ar rinka Lietuvoje yra subrendusi mokėti už turinį internete, kai išbandysime, tada ir galėsime apie tai kalbėti, tačiau kartu tikime, kad ilgalaikėje perspektyvoje augs bendruomenės dalis, kuri norės palaikyti tikrąją žiniasklaidą, prenumeruodami ir mokėdami už turinį internete. Tai yra dar vienas šiandieninės žiniasklaidos pajamų modelis“, – kalbėjo R. Šaučikovas.

VŽ rašė, kad 2018 m. „15min“ finansiniai metai buvo pakeisti juos suvienodinant su akcininkės Estijos „Postimees Grupp“ (2018 m. sausį prasidėję finansiniai metai baigėsi 2019 m. balandžio 30 d.), rodo Registrų centrui pateiktos finansinės ataskaitos.

Paskutiniais finansiniais metais „15min“ apyvarta siekė 5,56 mln. Eur., grynieji nuostoliai – 277.711 Eur.

2017 m. portalo pardavimai siekė 4,19 mln. Eur ir buvo mažesni 3%, palyginti su 2016 m. Atitinkamai grynasis pelnas krito 54% iki 141.809 Eur. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
M. Mikutavičiaus frazė tampa „Eurovizijos“ atrankos pavadinimu

Daugeliui lietuvių pažįstama dainos eilutė „Pabandom iš naujo“ iš Marijono Mikutavičiaus dainos „Trys...

Rinkodara
2020.01.07
Į darbotvarkę grįžus senajai įstatymo versijai, LRT taryba stabdo dalyvavimą darbo grupėje 

Lietuvos radijo ir televizijos (LRT) tarybos nariai paskelbė paliekantys Seimo Kultūros komiteto sudarytą...

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31
Kas keitėsi rinkodaros ir medijų teisėje 2019 m.

Tarp svarbiausių įsigaliojusių pokyčių 2019 m. – keitėsi reklamos priežiūros institucija, buvo pakoreguota...

Rinkodara
2019.12.27
Reikšmingiausi įsigijimai ir susijungimai rinkodaros sektoriuje 2019 m. Premium

Per šiuos metus rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriuose netrūko įsigijimo sandorių bei...

Rinkodara
2019.12.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau