Dešimt stipriausių Lietuvos rinkodaros vadovų pretenduoja į „Metų CMO“ titulą
Kandidatai buvo vertinami atsižvelgiant į tris pagrindinius aspektus: rinkodaros vadovo strategines ir veiklos srities kompetencijas, lyderystę ir vadovaujamo departamento efektyvumą 2024-aisiais.
Į finalinį dešimtuką (pavardės pateikiamos abėcėlės tvarka) pateko:
- Ieva Balkevičiūtė, „LastMile“ marketingo vadovė,
- Gabrielė Burbienė, „15 min grupės“ rinkodaros ir vystymo vadovė, verslo partnerė,
- Laura Garunkštytė-Vaišnorė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto rinkodaros ir komunikacijos vadovė,
- Ona Girčienė, „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims,
- Vaida Jurkonienė, „Telia“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė,
- Gražvydas Kaminskas, „NFQ Technologies“ rinkodaros vadovas,
- Evaldas Mockus, „Omnisend“ rinkodaros vadovas,
- Paulius Pocius, „Pro Bro Group“ rinkodaros ir pardavimų vadovas, šias pareigas ėjęs 2023–2024 m., šiuo metu – valdybos patarėjas,
- Skomantas Rukuiža, „Agrokoncerno“ rinkodaros vadovas,
- Kristina Strimaitė, „Hostinger“ rinkodaros vadovė.
„Įvertinus kandidatų indėlį į įmonės strategiją, įžvalgų pritaikymą, vertės kūrimą klientams ir išskirtinių verslo rezultatų pasiekimą, atrinkome ryškiausius šalies lyderius. Šie rinkodaros profesionalai ne tik nuosekliai kuria inovatyvias strategijas, bet ir įkvepia pokyčiams visą verslo ekosistemą. Kiekvienas šio dešimtuko narys yra sektinas pavyzdys tiek kaip rinkodaros, tiek kaip ir lyderystės ekspertas“, – sako Ąžuolas Zubkonis, rinkimų komisijos narys, „Metų CMO‘24“, „Swedbank“ Pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius.
Apie karjeros spąstus
Ą. Zubkonis išskiria septynias CMO vadovo nuodėmes ir teigia, kad jei rinkodaros vadovų didžiausius iššūkius galima unifikuoti, nuspėti ar numatyti, tai su sėkmės receptais yra priešingai. Jie yra unikalūs ir nėra visiems tinkančių TOP trijų, penkių ar septynių veiksnių, kurie lemia rinkodaros vadovo efektyvumą ir pasiekimus.
„Gal išskirčiau kelis sėkmės aspektus. Svarbiausia dera skirti didelį dėmesį kurti ir palaikyti motyvuotą bei įsitraukusią komandą, kuri orientuota į konkrečius organizacijos tikslus. Ir čia pagrindinis vadovo vaidmuo yra kurti aiškią rinkodaros viziją ir strategiją šiems organizacijos tikslams atliepti“, – VŽ kalbėjo Ą. Zubkonis.
Ne mažiau svarbu kurti ir pasitikėjimą tarp rinkodaros vadovo, jo vadovaujamo departamento, vadovybės bei kitų organizacijos departamentų, dėmesio skiriant lūkesčių valdymui, stiprių santykių ir bendros vizijos kūrimui.