Olimpinė kova tarp prekių ženklų: netikėta karūna „Lidl“

- Analizavo, kurie prekių ženklai buvo didžiausi šiemečių sporto renginių laimėtojai.
- 95% respondentų teigė, kad bent kažkiek domėjosi šiemetine olimpiada, aktyvių buvo 40%.
- Krepšinis ir TV Lietuvoje – vis dar karalius.
- Per futbolo čempionatą karaliavęs „Lidl“ tą šlovę „atsinešė“ ir į Olimpiadą.
„Šiemetinė vasara buvo gausi sporto renginiais, vyko ir Europos futbolo čempionatas, ir Olimpiada Paryžiuje, tad buvo įdomu paanalizuoti, kurie prekių ženklai buvo didžiausi šiemečių sporto renginių laimėtojai“, – kalba Dalius Dulevičius, žiniasklaidos planavimo agentūros „MindShare Lietuva“ klientų aptarnavimo vadovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai