2024-09-11 05:45

Olimpinė kova tarp prekių ženklų: netikėta karūna „Lidl“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Didieji, pasauliniai sporto įvykiai sutraukia didžiules žmonių auditorijas, o prekių ženklams – tai dar viena galimybė atsidurti arčiau savo pirkėjų.
  • Analizavo, kurie prekių ženklai buvo didžiausi šiemečių sporto renginių laimėtojai.
  • 95% respondentų teigė, kad bent kažkiek domėjosi šiemetine olimpiada, aktyvių buvo 40%.
  • Krepšinis ir TV Lietuvoje – vis dar karalius.
  • Per futbolo čempionatą karaliavęs „Lidl“ tą šlovę „atsinešė“ ir į Olimpiadą.

„Šiemetinė vasara buvo gausi sporto renginiais, vyko ir Europos futbolo čempionatas, ir Olimpiada Paryžiuje, tad buvo įdomu paanalizuoti, kurie prekių ženklai buvo didžiausi šiemečių sporto renginių laimėtojai“, – kalba Dalius Dulevičius, žiniasklaidos planavimo agentūros „MindShare Lietuva“ klientų aptarnavimo vadovas.

52795
130817
52791