„Temu“ vis labiau kiša koją „Pigu“ ir „Topo centrui“

- Lietuvos svetainių lankomumo statistika indikuoja reikšmingus vartotojų elgsenos ir rinkodaros strategijų pokyčius įvairiuose sektoriuose.
- Į naujas sritis žengia telekomunikacijų segmentas ir sėkmingai auginasi lankytojų srautus.
- Didžiausius srautus, kaip rodo e. komercijos reitingas, per pusmetį internete prarado „Topo centras“.
- Lietuvos e. prekybininkams į nugarą kvėpuoja užsienio gigantai „AliExpress“, „Temu“.
Bendras lankomumas 100-uko e. parduotuvėse sumenko tik 0,1%, tačiau kai kurios svetainės pasiekė didelį lankomumo augimą, o kitos prarado reikšmingus internautų srautus, rodo žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ periodiškai sudaromas e. komercijos reitingas Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai