Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2024-06-14 08:45

Dėmesio – 27% daugiau konversijų žadantis reklamos tipas ir DI palengvinimai

DALLE-E iliustracija.
DALLE-E iliustracija.
Reklamos rezultatai šylant orams vėsta? Vasarą viskas kiek sulėtėja, bet ambicingi e. verslai žino – tempo mažinti negalima. Atsipalaiduoti neleidžia ir pokyčiai skaitmeninėje rinkodaroje. „Meta“ paskelbė šį tą, ką svarbu žinoti, tačiau praskriejus gegužei aišku, kad dėmesio centre – praūžęs „Google Marketing Live 2024“. Renginyje apžvelgtos naujienos, smarkiai lemsiančios e. verslo rinkodaros galimybes ir rezultatus.

Yra nemažai pokyčių „Performance Max“ („PMax“) kampanijose ir apskritai „Google Ads“ platformoje. Šiek tiek motyvacijos pasigilinti į detales – gūglas praneša: reklamuojantys savo verslą būtent „PMax“ pasiekia puikių (jei ne geriausių šiuo metu) rezultatų. Reikia pripažinti, vidutiniškai 27% daugiau konversijų jau yra šis tas. Sutinkate? Pasikalbėkime plačiau.

Kaip tapti 27% statistikos dalimi?

Kursime net 5 kartus greičiau? Norintiems optimizuoti reklamų kūrybinę dalį – DI pagalbininkai

52795
130817
52791