2023-02-14 06:45

„Lidl“ rinkodaros vadovė: konkurentams įkąsti nenorėjome, tačiau tokiai reklamai reikia storos odos

Kristina Mažeikytė, „Lidl Lietuvos“ rinkodaros departamento vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kristina Mažeikytė, „Lidl Lietuvos“ rinkodaros departamento vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Lidl Lietuva“ šiuos metus pradėjo lyginamosios reklamos kampanija, kurios centre – prekybininkės privačios etiketės prekių ženklai ir žinomi gamintojai. Reklamos pradžią lydėjo „Arimex“ ir „Pieno žvaigždžių“ pretenzijos, Vartotojų teisių apsaugos tarnyba šiuo klausimu dabar atlieka vertinimą, o prekybininkė džiaugiasi rezultatais ir konkurentų atsaku į reklamą.
  • Stengiasi, kad negautų jokių baudų, bet rinkoje nuvilnytų bangos.
  • Kruopščiai kampanijai pasirinktas pasirodymo laikas.
  • Ką rodo rezultatai ir konkurentų veiksmai.
  • VVTAT yra sulaukusi dar kelių skundų, taip pat vertinami ir bendrovės paaiškinimai dėl skleistos reklamos.

VŽ rašė, kad „Lidl“ pirmajame etape lygino 1 kg Lietuvoje žinomo prekių ženklo „Dvaro“ varškės ir savo privataus prekių ženklo „Pilos“ kelių pieno produktų kainas. Vėliau reklamos centre atsidūrė „Arimex“ riešutai, dantų priežiūros priemonė  „Listerine“, „Hellmann‘s“ majonezas ir kiti prekių ženklai.

52795
130817
52791