„Lidl“ rinkodaros vadovė: konkurentams įkąsti nenorėjome, tačiau tokiai reklamai reikia storos odos

- Stengiasi, kad negautų jokių baudų, bet rinkoje nuvilnytų bangos.
- Kruopščiai kampanijai pasirinktas pasirodymo laikas.
- Ką rodo rezultatai ir konkurentų veiksmai.
- VVTAT yra sulaukusi dar kelių skundų, taip pat vertinami ir bendrovės paaiškinimai dėl skleistos reklamos.
VŽ rašė, kad „Lidl“ pirmajame etape lygino 1 kg Lietuvoje žinomo prekių ženklo „Dvaro“ varškės ir savo privataus prekių ženklo „Pilos“ kelių pieno produktų kainas. Vėliau reklamos centre atsidūrė „Arimex“ riešutai, dantų priežiūros priemonė „Listerine“, „Hellmann‘s“ majonezas ir kiti prekių ženklai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai