2023-02-07 14:00

K. Meidė apie drąsią komunikaciją: labiausiai veikia tai, kas šokiruoja

Kristina Meidė, Lietuvos Raudonojo Kryžiaus vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kristina Meidė, Lietuvos Raudonojo Kryžiaus vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuvos Raudonasis Kryžiaus pradeda antrą drąsios kampanijos „Jūsų prenumerata gali daugiau“ etapą ir kviečia „prenumeruoti“ gerumą, o komunikacijai nepabijojo pasitelkti gerai žinomų prekių ženklų modifikacijų.
  • Pradedant kampaniją, su lietuviškais prekių ženklais buvo susiderinta, daugiau svarstymų kilo dėl tarptautinių platformų.
  • Drąsus komunikacijos kelias – būdas išsiskirti komunikaciniame triukšme.
  • Kai verslai renkasi drąsesnius sprendimus, jie visada smarkiau rizikuoja.

„Tyrimai rodo, kad penktadalis lietuvių kas mėnesį prenumeruoja pramoginį turinį ar paslaugas, dažniausiai filmus, muziką, tad, pasitelkę tas žinomų prekių ženklų asociacijas, ir pakvietėme žmones kas mėnesį nedidelę sumą skirti ir gerumui“, – kalba Luka Lesauskaitė, Lietuvos Raudonojo Kryžiaus (LRL) komunikacijos vadovė.

52795
130817
52791