K. Meidė apie drąsią komunikaciją: labiausiai veikia tai, kas šokiruoja

- Pradedant kampaniją, su lietuviškais prekių ženklais buvo susiderinta, daugiau svarstymų kilo dėl tarptautinių platformų.
- Drąsus komunikacijos kelias – būdas išsiskirti komunikaciniame triukšme.
- Kai verslai renkasi drąsesnius sprendimus, jie visada smarkiau rizikuoja.
„Tyrimai rodo, kad penktadalis lietuvių kas mėnesį prenumeruoja pramoginį turinį ar paslaugas, dažniausiai filmus, muziką, tad, pasitelkę tas žinomų prekių ženklų asociacijas, ir pakvietėme žmones kas mėnesį nedidelę sumą skirti ir gerumui“, – kalba Luka Lesauskaitė, Lietuvos Raudonojo Kryžiaus (LRL) komunikacijos vadovė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai