2022-07-21 08:45

Infliacija dega raudonas lemputes: išblėsęs „Lidl“ šarmas ir „Iki“ koziriai

VŽ koliažas
VŽ koliažas
Pandemijos, karo ir drastiškai augančių kainų akivaizdoje reputacijos reitingus per metus išlaikyti pavyko tik „Iki“ prekybos tinklui. Tuo metu ilgamečiams reputacijos numylėtiniams – IKEA ir „Lidl Lietuva“ – teko susitaikyti su kritimu.

„Jau turbūt turime priprasti prie to, kad nėra metų be siurprizų. Ir kiekvienų metų iššūkiai vis kelia naujas užduotis verslo lyderystei – pandemija, karas, o dabar dar ir infliacija. Pastarajai itin jautrūs yra tiek mažmeniniai prekybos tinklai, tiek ir statybos, remonto bei buities prekėmis prekiaujančios įmonės (vadinamasis „pasidaryk pats“, angl. do it yourself, DIY)“, – pabrėžia Rūta Gaudiešienė, konsultacijų ir verslo valdymo paslaugų įmonės „Civitta“ partnerė.

Pasak jos, kad ir kaip atrodytų paradoksalu iš pirmo žvilgsnio, reputacijos kūrimo aspektu abu šie sektoriai geriausiai atlaikė pandemiją, prasčiau – Ukrainos karą, o infliacija jau dega pirmąsias raudonas lemputes: abu sektoriai patyrė kritimą šiemetiniame verslo reputacijos tyrime.

52795
130817
52791