Infliacija dega raudonas lemputes: išblėsęs „Lidl“ šarmas ir „Iki“ koziriai
„Jau turbūt turime priprasti prie to, kad nėra metų be siurprizų. Ir kiekvienų metų iššūkiai vis kelia naujas užduotis verslo lyderystei – pandemija, karas, o dabar dar ir infliacija. Pastarajai itin jautrūs yra tiek mažmeniniai prekybos tinklai, tiek ir statybos, remonto bei buities prekėmis prekiaujančios įmonės (vadinamasis „pasidaryk pats“, angl. do it yourself, DIY)“, – pabrėžia Rūta Gaudiešienė, konsultacijų ir verslo valdymo paslaugų įmonės „Civitta“ partnerė.
Pasak jos, kad ir kaip atrodytų paradoksalu iš pirmo žvilgsnio, reputacijos kūrimo aspektu abu šie sektoriai geriausiai atlaikė pandemiją, prasčiau – Ukrainos karą, o infliacija jau dega pirmąsias raudonas lemputes: abu sektoriai patyrė kritimą šiemetiniame verslo reputacijos tyrime.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai