Į telekomunikacijų ringą grįžta seniai matyti reklamų karai

„Bitė Lietuvos“ ir „Telia Lietuvos“ teigimu, ši reklama pažeidžia šalies Reklamos įstatymą ir yra klaidinanti.
Savo skunde VVTAT „Bitė Lietuva“ nurodo, kad „iš reklamos galima suprasti, kad ji apima visas teikiamas interneto paslaugas, t. y. tiek internetą mobiliuosiuose (nešiojamuose) įrenginiuose, kuriems interneto ryšio aprėptis turi įtakos veikimo nepertraukiamumui, tiek ir interneto ryšį fiksuotoje vietoje“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai