Kalėdų šaukliai: „Go Vilnius“ ir IKEA

Vilniaus kalėdinė reklama tęsia šmaikščią komunikacijos liniją apie tai, jog užsieniečiai dažnai nežino, kur yra Vilnius.
Tai pernai metų pradžioje pristatytos žinomumo didinimo kampanijos „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ tęsinys.
Vaizdo klipe kalėdinio Vilniaus fone choras atlieka naują populiarios kalėdinės giesmės „Džiaugsmingų šventų Kalėdų“ versiją, spėliojant, kurioje gi šalyje yra Vilnius – Švedijoje, Austrijoje, Lenkijoje ar kitur.
Reklamos tikslas – didinti Vilniaus žinomumą tikslinėse užsienio rinkose. Ji bus transliuojama Vokietijos ir Jungtinės Karalystės gyventojams, teigia „Go Vilnius“.
„Mūsų tikslas – nuosekliai didinti Vilniaus žinomumą tikslinėse rinkose. To siekti turime net ir nelaukdami pandemijos pabaigos. Kuriame Vilniaus kaip kalėdinės kelionių destinacijos įvaizdį ir norime įtvirtinti žinią, jog Lietuvos sostinę aplankyti kalėdiniu laikotarpiu verta, – išplatintame pranešime teigia Inga Romanovskienė, „Go Vilnius” direktorė. – Kaip visuomet, ieškome nestandartinių, kūrybiškų sprendimų, nebijome saviironijos ir tikime, kad visa tai padės Vilniui išsiskirti ir būti pastebėtam.“
Kūrybinius sprendimus šiai kampanijai kūrė agentūra „Bechtle&Milzarajs“.
IKEA spurtas
Ankstyvą kalėdinę kampaniją pradeda ir IKEA, jos dėmesio centre – namai ir jų jaukumą kuriantys susibūrimai su pačiais artimiausiais. Tai – atspindys to, kaip šventes, tikėtina, sutiksime šiemet.
„IKEA komunikacijos dėmesio centre šiemet ne tik pati Kalėdų šventė ir visas šventinis laikotarpis, kurio metu susitinkame su artimaisiais, bet, svarbiausia – namai, kur jaukiais susibūrimais kuriamos šiltos istorijos“, — apie kampaniją kalba Indrė Švelnytė, IKEA Baltijos šalių rinkodaros vadovė.
Spalį IKEA iniciatyva atliktas tyrimas rodo, kad, priešingai nei pernai, kai daugelis šventes sutikome tik su savo namų ūkio gyventojais, šiemet švęsti tikimės artimiausiame šeimos rate. To tikisi 55% respondentų.
„Laikomės tradicijos savo vaizdo klipuose atspindėti realias gyvenimiškas situacijas, su kuriomis susiduria daugelis. Šeimos susibūrimas vaizduojamas toks, kokie jie yra daugelio iš mūsų namuose, o ne šventiniuose atvirukuose. Namų erdvė nėra didelė, o aplinka bei interjeras autentiški ir realistiški, — teigia I. Švelnytė.
Klipą režisavo žinomas režisierius Ignas Jonynas, filmavo – vienas garsiausių Lietuvos operatorių Ramūnas Greičius. Klipą įgarsino ne profesionalus aktorius, o IKEA darbuotojas. Kūrybinė agentūra – „Ogilvy Vilnius“.