„Venipak“: naujas prekės ženklas ir ambicijos rinkoje

„Per pastaruosius metus išaugome, išgyvenome nemažai pokyčių savo veikloje, ėmėmės naujų paslaugų, tad ir prekės ženklą nusprendėme atnaujinti iš esmės. Vizualiai ir ryškiai įprasminame, ką per pastaruosius kelis metus pakeitėme savo įmonės veikloje“, – VŽ teigia Asta Raudonienė, „Venipak“ rinkodaros vadovė.
Kaip vieną strateginių žingsnių ji vadina praėjusią savaitę bendrovės pradėtus reguliarius tiesioginius krovininio lėktuvo skrydžius tarp Honkongo ir Rygos oro uostų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai