2021-09-21 13:58

„Venipak“: naujas prekės ženklas ir ambicijos rinkoje

Asta Raudonienė, „Venipak“ rinkodaros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Asta Raudonienė, „Venipak“ rinkodaros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuviško kapitalo siuntų bendrovė „Venipak“ atnaujino savo prekės ženklą ir 1,5 mln. Eur investavo į naują internetinę savitarnos platformą. Bendrovės artimiausiuose planuose – paštomatų tinklas Estijoje, sandėliai Lenkijoje ir tik ką startavusių krovinių skrydžių plėtra.

„Per pastaruosius metus išaugome, išgyvenome nemažai pokyčių savo veikloje, ėmėmės naujų paslaugų, tad ir prekės ženklą nusprendėme atnaujinti iš esmės. Vizualiai ir ryškiai įprasminame, ką per pastaruosius kelis metus pakeitėme savo įmonės veikloje“, – VŽ teigia Asta Raudonienė, „Venipak“  rinkodaros vadovė.

Kaip vieną strateginių žingsnių ji vadina praėjusią savaitę bendrovės pradėtus reguliarius tiesioginius krovininio lėktuvo skrydžius tarp Honkongo ir Rygos oro uostų.

52795
130817
52791