„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“

Publikuota: 2019-09-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“ (angl. „Every Day a Little Better“).

Prekybininkė savo senąjį šūkį „Tai, ko nori tu“ naudojo nuo 2011 m. pabaigos. Kaip prekės ženklas jis įregistruotas 2011 m. lapkritį.

Naujasis „Rimi“ šūkis „Kiekvieną dieną geriau“ šiandien buvo pristatytas Rygoje, paskelbiant, kad Švedijos „ICA Gruppen“ priklausanti mažmeninės prekybos bendrovė „Rimi Baltic“, visose trijose Baltijos šalyse pristato naują prekybos kanalą ir pradeda veikti elektroninės prekybos segmente.

VŽ rašė, kad pirmoji elektroninė parduotuvė atidaroma Latvijoje šį spalį, o 2020 m. pirmą ketvirtį užsisakyti „Rimi“ prekių internetu siūlys Lietuvoje, taip pat ir Estijoje.

Spaudos konferencijoje „Rimi“ vadovai kalbėjo ir apie naują augimo strategiją, kurios esminės nuostatos yra procesų skaitmeninimas, sveikos gyvensenos propagavimas ir aplinkosauga.

Kartu su naujuoju šūkiu prekybininkė papildo ir komunikacijos liniją, skelbdama, kad pokyčiai neįvyksta per naktį, o kasdien užtenka mažo žingsnelio kažką padaryti geriau, sveikiau, draugiškiau aplinkai, prieinamiau, patogiau ir t.t.

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ direktorius, pabrėžia, kad prekybininkė yra prie didelio pokyčių ir inovacijų diegimo slenksčio.

nuotrauka::1left

„Keičiasi vartotojas, tad atsinaujiname ir mes, keičiame ir komunikacijos liniją, ir šūkį. Be to, pamatėme, kad yra daug sinergijos tarp trijų Baltijos šalių, ir jei anksčiau turėjome atskirus šūkius, komunikacijos būdus, tai dabar matome daug potencialo tai apjungti. Norime, kad „Rimi“ prekės ženklas Baltijos šalyse būtų vienodai matomas ir suprantamas. Kartu naujasis mūsų šūkis šiltai kalba apie pokyčius gyvenime, apie tai, kad mažais žingsniais galime pasiekti norimą rezultatą“, – kalba G. Bandzevičius.

Kuriant naują šūkį ir naują komunikacijos liniją „Rimi“ talkino kūrybinė reklamos agentūra „Milk“.

„Ta mūsų evoliucija nuo šūkio „Tai, ko nori tu“ į naująjį „Kiekvieną dieną geriau“ puikiai atspindi kokia „Rimi“ yra šiandien ir mūsų stiprybes. Darome daug dalykų kasdien, kad pagerintume pirkėjų patirtį, plečiame sveikesnių produktų asortimentą, keliame aukštesnę kokybės kartelę produktams, kuriais prekiaujame, žingsnis po žingsnio daromės draugiškesni aplinkai. Be to, pirmą kartą istorijoje renkamės vieningą šūkį, komunikacijos liniją visose Baltijos šalyse“, – priduria Giedrė Buivydienė, „Rimi Lietuva“ Viešųjų ryšių vadovė.

„Rimi“ yra pateikusi paraišką registruoti naująjį šūkį ir laukia Valstybinio patentų biuro sprendimo.

Atsitraukė nuo „Maximos“

VŽ primena, kad ankstesnysis, ilgametis „Rimi“ šūkis „Tai, ko nori tu“ buvo artimas „Maximos“ pasirinktam „Tai, ko reikia“.

Pastarąjį šūkį „Maxima“ naudoja nuo 2015 m. rudens, kai svarsčiusi dvi alternatyvas („Kad nieko netrūktų“ ir „Tai, ko reikia“), pasirinko pastarąjį, labai artimą konkurentų „Rimi“ jau ne vienerius metus naudotam šūkiui.

Tuomet ekspertai pažymėjo, kad tokia praktika rinkodaros pasaulyje nesvetima, kai rinkos lyderis, dominuojantis prekių ženklas, neleidžia mažesniems žaidėjams susikurti savo išskirtinio pozicionavimo arba kitais žodžiais tariant bando užgožti mažesniuosius.

Lyderiaujantys prekių ženklai neretai sukonstruoja panašų šūkį ar žymenį ir tada didesniais rinkodaros bei komunikacijos biudžetais bando vartotojų galvose įtvirtinti rinkos lyderio vardą.

Savo ruožtu, dabar „Rimi, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukia nuo „Maximos“.

VŽ primena, kad „Iki“ naudoja šūkį „Mes visi mylim maistą“, „Lidl Lietuva“ – „Taip gyventi verta“.

FOTOGALERIJA „Rimi“ šiandien Rygoje paskelbė, pradedanti e. prekybą. (24 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 16

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 11

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 22

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 14

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau