„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“

Publikuota: 2019-09-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“ (angl. „Every Day a Little Better“).

Prekybininkė savo senąjį šūkį „Tai, ko nori tu“ naudojo nuo 2011 m. pabaigos. Kaip prekės ženklas jis įregistruotas 2011 m. lapkritį.

Naujasis „Rimi“ šūkis „Kiekvieną dieną geriau“ šiandien buvo pristatytas Rygoje, paskelbiant, kad Švedijos „ICA Gruppen“ priklausanti mažmeninės prekybos bendrovė „Rimi Baltic“, visose trijose Baltijos šalyse pristato naują prekybos kanalą ir pradeda veikti elektroninės prekybos segmente.

VŽ rašė, kad pirmoji elektroninė parduotuvė atidaroma Latvijoje šį spalį, o 2020 m. pirmą ketvirtį užsisakyti „Rimi“ prekių internetu siūlys Lietuvoje, taip pat ir Estijoje.

Spaudos konferencijoje „Rimi“ vadovai kalbėjo ir apie naują augimo strategiją, kurios esminės nuostatos yra procesų skaitmeninimas, sveikos gyvensenos propagavimas ir aplinkosauga.

Kartu su naujuoju šūkiu prekybininkė papildo ir komunikacijos liniją, skelbdama, kad pokyčiai neįvyksta per naktį, o kasdien užtenka mažo žingsnelio kažką padaryti geriau, sveikiau, draugiškiau aplinkai, prieinamiau, patogiau ir t.t.

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ direktorius, pabrėžia, kad prekybininkė yra prie didelio pokyčių ir inovacijų diegimo slenksčio.

nuotrauka::1left

„Keičiasi vartotojas, tad atsinaujiname ir mes, keičiame ir komunikacijos liniją, ir šūkį. Be to, pamatėme, kad yra daug sinergijos tarp trijų Baltijos šalių, ir jei anksčiau turėjome atskirus šūkius, komunikacijos būdus, tai dabar matome daug potencialo tai apjungti. Norime, kad „Rimi“ prekės ženklas Baltijos šalyse būtų vienodai matomas ir suprantamas. Kartu naujasis mūsų šūkis šiltai kalba apie pokyčius gyvenime, apie tai, kad mažais žingsniais galime pasiekti norimą rezultatą“, – kalba G. Bandzevičius.

Kuriant naują šūkį ir naują komunikacijos liniją „Rimi“ talkino kūrybinė reklamos agentūra „Milk“.

„Ta mūsų evoliucija nuo šūkio „Tai, ko nori tu“ į naująjį „Kiekvieną dieną geriau“ puikiai atspindi kokia „Rimi“ yra šiandien ir mūsų stiprybes. Darome daug dalykų kasdien, kad pagerintume pirkėjų patirtį, plečiame sveikesnių produktų asortimentą, keliame aukštesnę kokybės kartelę produktams, kuriais prekiaujame, žingsnis po žingsnio daromės draugiškesni aplinkai. Be to, pirmą kartą istorijoje renkamės vieningą šūkį, komunikacijos liniją visose Baltijos šalyse“, – priduria Giedrė Buivydienė, „Rimi Lietuva“ Viešųjų ryšių vadovė.

„Rimi“ yra pateikusi paraišką registruoti naująjį šūkį ir laukia Valstybinio patentų biuro sprendimo.

Atsitraukė nuo „Maximos“

VŽ primena, kad ankstesnysis, ilgametis „Rimi“ šūkis „Tai, ko nori tu“ buvo artimas „Maximos“ pasirinktam „Tai, ko reikia“.

Pastarąjį šūkį „Maxima“ naudoja nuo 2015 m. rudens, kai svarsčiusi dvi alternatyvas („Kad nieko netrūktų“ ir „Tai, ko reikia“), pasirinko pastarąjį, labai artimą konkurentų „Rimi“ jau ne vienerius metus naudotam šūkiui.

Tuomet ekspertai pažymėjo, kad tokia praktika rinkodaros pasaulyje nesvetima, kai rinkos lyderis, dominuojantis prekių ženklas, neleidžia mažesniems žaidėjams susikurti savo išskirtinio pozicionavimo arba kitais žodžiais tariant bando užgožti mažesniuosius.

Lyderiaujantys prekių ženklai neretai sukonstruoja panašų šūkį ar žymenį ir tada didesniais rinkodaros bei komunikacijos biudžetais bando vartotojų galvose įtvirtinti rinkos lyderio vardą.

Savo ruožtu, dabar „Rimi, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukia nuo „Maximos“.

VŽ primena, kad „Iki“ naudoja šūkį „Mes visi mylim maistą“, „Lidl Lietuva“ – „Taip gyventi verta“.

FOTOGALERIJA „Rimi“ šiandien Rygoje paskelbė, pradedanti e. prekybą. (24 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 5

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau