„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“

Prekybininkė savo senąjį šūkį „Tai, ko nori tu“ naudojo nuo 2011 m. pabaigos. Kaip prekės ženklas jis įregistruotas 2011 m. lapkritį.
Naujasis „Rimi“ šūkis „Kiekvieną dieną geriau“ šiandien buvo pristatytas Rygoje, paskelbiant, kad Švedijos „ICA Gruppen“ priklausanti mažmeninės prekybos bendrovė „Rimi Baltic“, visose trijose Baltijos šalyse pristato naują prekybos kanalą ir pradeda veikti elektroninės prekybos segmente.
VŽ rašė, kad pirmoji elektroninė parduotuvė atidaroma Latvijoje šį spalį, o 2020 m. pirmą ketvirtį užsisakyti „Rimi“ prekių internetu siūlys Lietuvoje, taip pat ir Estijoje.
Spaudos konferencijoje „Rimi“ vadovai kalbėjo ir apie naują augimo strategiją, kurios esminės nuostatos yra procesų skaitmeninimas, sveikos gyvensenos propagavimas ir aplinkosauga.
Kartu su naujuoju šūkiu prekybininkė papildo ir komunikacijos liniją, skelbdama, kad pokyčiai neįvyksta per naktį, o kasdien užtenka mažo žingsnelio kažką padaryti geriau, sveikiau, draugiškiau aplinkai, prieinamiau, patogiau ir t.t.
Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ direktorius, pabrėžia, kad prekybininkė yra prie didelio pokyčių ir inovacijų diegimo slenksčio.
„Keičiasi vartotojas, tad atsinaujiname ir mes, keičiame ir komunikacijos liniją, ir šūkį. Be to, pamatėme, kad yra daug sinergijos tarp trijų Baltijos šalių, ir jei anksčiau turėjome atskirus šūkius, komunikacijos būdus, tai dabar matome daug potencialo tai apjungti. Norime, kad „Rimi“ prekės ženklas Baltijos šalyse būtų vienodai matomas ir suprantamas. Kartu naujasis mūsų šūkis šiltai kalba apie pokyčius gyvenime, apie tai, kad mažais žingsniais galime pasiekti norimą rezultatą“, – kalba G. Bandzevičius.
Kuriant naują šūkį ir naują komunikacijos liniją „Rimi“ talkino kūrybinė reklamos agentūra „Milk“.
„Ta mūsų evoliucija nuo šūkio „Tai, ko nori tu“ į naująjį „Kiekvieną dieną geriau“ puikiai atspindi kokia „Rimi“ yra šiandien ir mūsų stiprybes. Darome daug dalykų kasdien, kad pagerintume pirkėjų patirtį, plečiame sveikesnių produktų asortimentą, keliame aukštesnę kokybės kartelę produktams, kuriais prekiaujame, žingsnis po žingsnio daromės draugiškesni aplinkai. Be to, pirmą kartą istorijoje renkamės vieningą šūkį, komunikacijos liniją visose Baltijos šalyse“, – priduria Giedrė Buivydienė, „Rimi Lietuva“ Viešųjų ryšių vadovė.
„Rimi“ yra pateikusi paraišką registruoti naująjį šūkį ir laukia Valstybinio patentų biuro sprendimo.
Atsitraukė nuo „Maximos“
VŽ primena, kad ankstesnysis, ilgametis „Rimi“ šūkis „Tai, ko nori tu“ buvo artimas „Maximos“ pasirinktam „Tai, ko reikia“.
Pastarąjį šūkį „Maxima“ naudoja nuo 2015 m. rudens, kai svarsčiusi dvi alternatyvas („Kad nieko netrūktų“ ir „Tai, ko reikia“), pasirinko pastarąjį, labai artimą konkurentų „Rimi“ jau ne vienerius metus naudotam šūkiui.
Tuomet ekspertai pažymėjo, kad tokia praktika rinkodaros pasaulyje nesvetima, kai rinkos lyderis, dominuojantis prekių ženklas, neleidžia mažesniems žaidėjams susikurti savo išskirtinio pozicionavimo arba kitais žodžiais tariant bando užgožti mažesniuosius.
Lyderiaujantys prekių ženklai neretai sukonstruoja panašų šūkį ar žymenį ir tada didesniais rinkodaros bei komunikacijos biudžetais bando vartotojų galvose įtvirtinti rinkos lyderio vardą.
Savo ruožtu, dabar „Rimi, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukia nuo „Maximos“.
VŽ primena, kad „Iki“ naudoja šūkį „Mes visi mylim maistą“, „Lidl Lietuva“ – „Taip gyventi verta“.