„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“

Publikuota: 2019-09-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“ (angl. „Every Day a Little Better“).

Prekybininkė savo senąjį šūkį „Tai, ko nori tu“ naudojo nuo 2011 m. pabaigos. Kaip prekės ženklas jis įregistruotas 2011 m. lapkritį.

Naujasis „Rimi“ šūkis „Kiekvieną dieną geriau“ šiandien buvo pristatytas Rygoje, paskelbiant, kad Švedijos „ICA Gruppen“ priklausanti mažmeninės prekybos bendrovė „Rimi Baltic“, visose trijose Baltijos šalyse pristato naują prekybos kanalą ir pradeda veikti elektroninės prekybos segmente.

VŽ rašė, kad pirmoji elektroninė parduotuvė atidaroma Latvijoje šį spalį, o 2020 m. pirmą ketvirtį užsisakyti „Rimi“ prekių internetu siūlys Lietuvoje, taip pat ir Estijoje.

Spaudos konferencijoje „Rimi“ vadovai kalbėjo ir apie naują augimo strategiją, kurios esminės nuostatos yra procesų skaitmeninimas, sveikos gyvensenos propagavimas ir aplinkosauga.

Kartu su naujuoju šūkiu prekybininkė papildo ir komunikacijos liniją, skelbdama, kad pokyčiai neįvyksta per naktį, o kasdien užtenka mažo žingsnelio kažką padaryti geriau, sveikiau, draugiškiau aplinkai, prieinamiau, patogiau ir t.t.

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ direktorius, pabrėžia, kad prekybininkė yra prie didelio pokyčių ir inovacijų diegimo slenksčio.

nuotrauka::1left

„Keičiasi vartotojas, tad atsinaujiname ir mes, keičiame ir komunikacijos liniją, ir šūkį. Be to, pamatėme, kad yra daug sinergijos tarp trijų Baltijos šalių, ir jei anksčiau turėjome atskirus šūkius, komunikacijos būdus, tai dabar matome daug potencialo tai apjungti. Norime, kad „Rimi“ prekės ženklas Baltijos šalyse būtų vienodai matomas ir suprantamas. Kartu naujasis mūsų šūkis šiltai kalba apie pokyčius gyvenime, apie tai, kad mažais žingsniais galime pasiekti norimą rezultatą“, – kalba G. Bandzevičius.

Kuriant naują šūkį ir naują komunikacijos liniją „Rimi“ talkino kūrybinė reklamos agentūra „Milk“.

„Ta mūsų evoliucija nuo šūkio „Tai, ko nori tu“ į naująjį „Kiekvieną dieną geriau“ puikiai atspindi kokia „Rimi“ yra šiandien ir mūsų stiprybes. Darome daug dalykų kasdien, kad pagerintume pirkėjų patirtį, plečiame sveikesnių produktų asortimentą, keliame aukštesnę kokybės kartelę produktams, kuriais prekiaujame, žingsnis po žingsnio daromės draugiškesni aplinkai. Be to, pirmą kartą istorijoje renkamės vieningą šūkį, komunikacijos liniją visose Baltijos šalyse“, – priduria Giedrė Buivydienė, „Rimi Lietuva“ Viešųjų ryšių vadovė.

„Rimi“ yra pateikusi paraišką registruoti naująjį šūkį ir laukia Valstybinio patentų biuro sprendimo.

Atsitraukė nuo „Maximos“

VŽ primena, kad ankstesnysis, ilgametis „Rimi“ šūkis „Tai, ko nori tu“ buvo artimas „Maximos“ pasirinktam „Tai, ko reikia“.

Pastarąjį šūkį „Maxima“ naudoja nuo 2015 m. rudens, kai svarsčiusi dvi alternatyvas („Kad nieko netrūktų“ ir „Tai, ko reikia“), pasirinko pastarąjį, labai artimą konkurentų „Rimi“ jau ne vienerius metus naudotam šūkiui.

Tuomet ekspertai pažymėjo, kad tokia praktika rinkodaros pasaulyje nesvetima, kai rinkos lyderis, dominuojantis prekių ženklas, neleidžia mažesniems žaidėjams susikurti savo išskirtinio pozicionavimo arba kitais žodžiais tariant bando užgožti mažesniuosius.

Lyderiaujantys prekių ženklai neretai sukonstruoja panašų šūkį ar žymenį ir tada didesniais rinkodaros bei komunikacijos biudžetais bando vartotojų galvose įtvirtinti rinkos lyderio vardą.

Savo ruožtu, dabar „Rimi, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukia nuo „Maximos“.

VŽ primena, kad „Iki“ naudoja šūkį „Mes visi mylim maistą“, „Lidl Lietuva“ – „Taip gyventi verta“.

FOTOGALERIJA „Rimi“ šiandien Rygoje paskelbė, pradedanti e. prekybą. (24 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 3

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 2

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau