„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną

Publikuota: 2019-06-12
Jolanta Pupkevičienė, kūrybinės agentūros „Clinic 212“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jolanta Pupkevičienė, kūrybinės agentūros „Clinic 212“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“ pajamos 2018 m. augo 48% ir pasiekė 1,7 mln. Eur.

2017 m. abiejų įmonių bendra apyvarta buvo 1,16 mln. Eur. Vien „ Clinic 212“ pardavimai per 2018 m. siekė 1,5 mln. Eur ir buvo 27% didesnė nei ankstesniais metais. Atitinkamai grynasis pelnas siekė 51.124 Eur, 2017 m. dirbta nuostolingai.

„Augimą lėmė išaugusios esamų klientų kampanijos bei naujos sutartys. Tarp didžiausių naujų klientų: 2018-aisiais pradėti darbai su „Akropolis Group“ ir laimėtas Lietuvos oro uostų konkursas“, – išplatintame pranešime kalba Jolanta Pupkevičienė, „Clinic 212“ vadovė.

Pasak p. Pupkevičienės, dviejų valdomų agentūrų – kūrybinės ir skaitmeninio turinio kūrimo – sinergija leidžia siūlyti klientams inovatyvius sprendimus, kas vienai atskirai tradicinės reklamos agentūrai, arba tik skaitmeninio turinio kūrimo bendrovei būtų sudėtingiau įgyvendinti.

„To pavyzdžiu galėtų būti pirmoji Lietuvoje ir mūsų agentūroje sukurta virtuali „influencerė“ Aili, atstovaujanti „Labas“ prekės ženklą“, – teigia ji.

Ponia Pupkevičienė priduria, kad pernai, po aštuonerių agentūros gyvavimo metų „Clinic 212“ vyko gan nemenka darbuotojų kaita.

„2019-uosius metus pradėjome tarsi įsipylę „šviežio kraujo“. Išėjusius darbuotojus ne tik pakeitė kiti, bet dar, išaugus darbų apimtims, teko priimti ir naujų“, – pažymi p. Pupkevičienė.

Šiais metais tęsiami darbai su esamais klientais bei naujos sutartys leidžia abiems agentūroms ir vėl prognozuoti pajamų augimą.

„Galbūt jis jau nebus toks apčiuopiamas, nes 2018-ieji mums buvo gerokai sėkmingesni už 2017-uosius, tad ir „praaugti“ juos bus sunkiau, tačiau su atsinaujinusia komanda į ateitį žvelgiam optimistiškai ir planuojame apie 25% bendrą abiejų agentūrų pajamų augimą“, – viliasi p. Pupkevičienė.

Be reklamos agentūrų veiklos bendrovė jau ketvirtus metus užsiima ir VŠĮ „Labdara vaikams“ labdaros iniciatyva ir parduotuve Vilniuje „Happimess“.

„Ši iniciatyva, kurioje dirba trys darbuotojai visą savo dėmesį ir laiką skiria Lietuvos šeimoms, auginančioms onkologinėmis ligomis sergančius vaikus. Džiugu, kad mūsų agentūrų darbuotojai skiria savo laiko „Happimess“ iniciatyvos idėjoms ir komunikacijai bei yra aktyvūs labdaros idėjų skleidėjai,“ – pasidžiaugia p. Pupkevičienė.

Tarp didžiausių „Clinic 212“ klientų : „Akropolis“, „Aprangos grupė“, „Circle K“, Lietuvos oro uostai, „Maxima“, „Danske Bank“, „Pegasas“, IKEA, „Vilniaus duona“, „Biovela“, „Malsena“, „Stumbras“ ir kiti.

„Enter“ krepšelyje: „Swedbank“, „Go Vilnius“, „Labas“, „Impuls“, „Circle K“, „Acmefilm“, „Vilniaus duona“, „Topo centras“ ir t.t.

Abiejose agentūrose šiuo metu dirba 27 darbuotojai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 1

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 2

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 13

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 20

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau