„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną

Publikuota: 2019-06-12
Jolanta Pupkevičienė, kūrybinės agentūros „Clinic 212“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jolanta Pupkevičienė, kūrybinės agentūros „Clinic 212“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“ pajamos 2018 m. augo 48% ir pasiekė 1,7 mln. Eur.

2017 m. abiejų įmonių bendra apyvarta buvo 1,16 mln. Eur. Vien „ Clinic 212“ pardavimai per 2018 m. siekė 1,5 mln. Eur ir buvo 27% didesnė nei ankstesniais metais. Atitinkamai grynasis pelnas siekė 51.124 Eur, 2017 m. dirbta nuostolingai.

„Augimą lėmė išaugusios esamų klientų kampanijos bei naujos sutartys. Tarp didžiausių naujų klientų: 2018-aisiais pradėti darbai su „Akropolis Group“ ir laimėtas Lietuvos oro uostų konkursas“, – išplatintame pranešime kalba Jolanta Pupkevičienė, „Clinic 212“ vadovė.

Pasak p. Pupkevičienės, dviejų valdomų agentūrų – kūrybinės ir skaitmeninio turinio kūrimo – sinergija leidžia siūlyti klientams inovatyvius sprendimus, kas vienai atskirai tradicinės reklamos agentūrai, arba tik skaitmeninio turinio kūrimo bendrovei būtų sudėtingiau įgyvendinti.

„To pavyzdžiu galėtų būti pirmoji Lietuvoje ir mūsų agentūroje sukurta virtuali „influencerė“ Aili, atstovaujanti „Labas“ prekės ženklą“, – teigia ji.

Ponia Pupkevičienė priduria, kad pernai, po aštuonerių agentūros gyvavimo metų „Clinic 212“ vyko gan nemenka darbuotojų kaita.

„2019-uosius metus pradėjome tarsi įsipylę „šviežio kraujo“. Išėjusius darbuotojus ne tik pakeitė kiti, bet dar, išaugus darbų apimtims, teko priimti ir naujų“, – pažymi p. Pupkevičienė.

Šiais metais tęsiami darbai su esamais klientais bei naujos sutartys leidžia abiems agentūroms ir vėl prognozuoti pajamų augimą.

„Galbūt jis jau nebus toks apčiuopiamas, nes 2018-ieji mums buvo gerokai sėkmingesni už 2017-uosius, tad ir „praaugti“ juos bus sunkiau, tačiau su atsinaujinusia komanda į ateitį žvelgiam optimistiškai ir planuojame apie 25% bendrą abiejų agentūrų pajamų augimą“, – viliasi p. Pupkevičienė.

Be reklamos agentūrų veiklos bendrovė jau ketvirtus metus užsiima ir VŠĮ „Labdara vaikams“ labdaros iniciatyva ir parduotuve Vilniuje „Happimess“.

„Ši iniciatyva, kurioje dirba trys darbuotojai visą savo dėmesį ir laiką skiria Lietuvos šeimoms, auginančioms onkologinėmis ligomis sergančius vaikus. Džiugu, kad mūsų agentūrų darbuotojai skiria savo laiko „Happimess“ iniciatyvos idėjoms ir komunikacijai bei yra aktyvūs labdaros idėjų skleidėjai,“ – pasidžiaugia p. Pupkevičienė.

Tarp didžiausių „Clinic 212“ klientų : „Akropolis“, „Aprangos grupė“, „Circle K“, Lietuvos oro uostai, „Maxima“, „Danske Bank“, „Pegasas“, IKEA, „Vilniaus duona“, „Biovela“, „Malsena“, „Stumbras“ ir kiti.

„Enter“ krepšelyje: „Swedbank“, „Go Vilnius“, „Labas“, „Impuls“, „Circle K“, „Acmefilm“, „Vilniaus duona“, „Topo centras“ ir t.t.

Abiejose agentūrose šiuo metu dirba 27 darbuotojai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vilniaus oro uosto Kalėdų eglutė iš konfiskuotų daiktų apskriejo pasaulio žiniasklaidą 1

Artėjant šventėms, Vilniaus oro uostas pasirinko neįprastą būdą priminti keleiviams apie draudžiamus gabenti...

Paslaugos
2019.12.12
„Elektrum Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Baltijos šalių elektros gamintojos „Latvenergo“ antrinė įmonė „Elektrum Lietuva“ išsirinko naujus...

Rinkodara
2019.12.12
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ignitis“, „iPhone“ iki nuolaidų bei žaidimų

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai šiemet labiausiai domėjosi naujuoju...

Rinkodara
2019.12.12
Lietuvos ekonomika sėkmingai iriasi prieš pasaulinės recesijos srovę, tačiau ar užteks jėgų?

Lietuvos ekonomikos augimas toliau viršija prognozes ir 2019-aisiais, tikėtina, augo panašiu tempu kaip ir...

Rinkodara
2019.12.11
„Čepkelių nealkoholinės netrauktinės“ gamintoja skųs NTAKD skirtą baudą 1

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) dėl daug visuomenės dėmesio sulaukusio gėrimo...

Rinkodara
2019.12.11
Populiariausios „Google“ paieškos Lietuvoje: rinkimai, „Ignitis“ ir „Džokeris“

Metų pabaigoje tradiciškai „Google“ skelbia kasmetinių tendencingiausių 2019 m. užklausų sąrašą, kuriame...

Rinkodara
2019.12.11
„Interneto vizija“ simboliškai atnaujino savo prekės ženklą

Svetainių talpinimo ir domenų registravimo paslaugas teikianti bendrovė „Interneto vizija“ atnaujino...

Rinkodara
2019.12.11
„Baltoji banga“ pasidalijo ironišku „Mėslitos“ vadovo interviu 

Tarptautinę antikorupcijos dieną skaidraus verslo iniciatyva „Baltoji banga“ ir asociacija „Investors' Forum“...

Prekyba
2019.12.11
„Ignitis grupė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius 5

Energetikos bendrovės „Ignitis grupė“ paskelbtą reklamos kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.12.11
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Kinai nori pirkti visko ir brangiai: kaip jiems parduoti lietuviškus produktus Premium 1

Kinijos rinka yra besotė, todėl daugelį smulkiųjų gamintojų ji gąsdina, kad nepajėgs tenkinti jos poreikių.

Gazelė
2019.12.10
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
„Financial Times“ skyrė įvertinimą „Go Vilnius“

Vilniui atitenka „Financial Times“ įvertinimas – „Go Vilnius“ pripažinta geriausia miesto verslo plėtros...

Rinkodara
2019.12.10
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“  1

Prekybos tinklas „Iki“ šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau