„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną

Publikuota: 2019-06-12
Jolanta Pupkevičienė, kūrybinės agentūros „Clinic 212“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jolanta Pupkevičienė, kūrybinės agentūros „Clinic 212“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“ pajamos 2018 m. augo 48% ir pasiekė 1,7 mln. Eur.

2017 m. abiejų įmonių bendra apyvarta buvo 1,16 mln. Eur. Vien „ Clinic 212“ pardavimai per 2018 m. siekė 1,5 mln. Eur ir buvo 27% didesnė nei ankstesniais metais. Atitinkamai grynasis pelnas siekė 51.124 Eur, 2017 m. dirbta nuostolingai.

„Augimą lėmė išaugusios esamų klientų kampanijos bei naujos sutartys. Tarp didžiausių naujų klientų: 2018-aisiais pradėti darbai su „Akropolis Group“ ir laimėtas Lietuvos oro uostų konkursas“, – išplatintame pranešime kalba Jolanta Pupkevičienė, „Clinic 212“ vadovė.

Pasak p. Pupkevičienės, dviejų valdomų agentūrų – kūrybinės ir skaitmeninio turinio kūrimo – sinergija leidžia siūlyti klientams inovatyvius sprendimus, kas vienai atskirai tradicinės reklamos agentūrai, arba tik skaitmeninio turinio kūrimo bendrovei būtų sudėtingiau įgyvendinti.

„To pavyzdžiu galėtų būti pirmoji Lietuvoje ir mūsų agentūroje sukurta virtuali „influencerė“ Aili, atstovaujanti „Labas“ prekės ženklą“, – teigia ji.

Ponia Pupkevičienė priduria, kad pernai, po aštuonerių agentūros gyvavimo metų „Clinic 212“ vyko gan nemenka darbuotojų kaita.

„2019-uosius metus pradėjome tarsi įsipylę „šviežio kraujo“. Išėjusius darbuotojus ne tik pakeitė kiti, bet dar, išaugus darbų apimtims, teko priimti ir naujų“, – pažymi p. Pupkevičienė.

Šiais metais tęsiami darbai su esamais klientais bei naujos sutartys leidžia abiems agentūroms ir vėl prognozuoti pajamų augimą.

„Galbūt jis jau nebus toks apčiuopiamas, nes 2018-ieji mums buvo gerokai sėkmingesni už 2017-uosius, tad ir „praaugti“ juos bus sunkiau, tačiau su atsinaujinusia komanda į ateitį žvelgiam optimistiškai ir planuojame apie 25% bendrą abiejų agentūrų pajamų augimą“, – viliasi p. Pupkevičienė.

Be reklamos agentūrų veiklos bendrovė jau ketvirtus metus užsiima ir VŠĮ „Labdara vaikams“ labdaros iniciatyva ir parduotuve Vilniuje „Happimess“.

„Ši iniciatyva, kurioje dirba trys darbuotojai visą savo dėmesį ir laiką skiria Lietuvos šeimoms, auginančioms onkologinėmis ligomis sergančius vaikus. Džiugu, kad mūsų agentūrų darbuotojai skiria savo laiko „Happimess“ iniciatyvos idėjoms ir komunikacijai bei yra aktyvūs labdaros idėjų skleidėjai,“ – pasidžiaugia p. Pupkevičienė.

Tarp didžiausių „Clinic 212“ klientų : „Akropolis“, „Aprangos grupė“, „Circle K“, Lietuvos oro uostai, „Maxima“, „Danske Bank“, „Pegasas“, IKEA, „Vilniaus duona“, „Biovela“, „Malsena“, „Stumbras“ ir kiti.

„Enter“ krepšelyje: „Swedbank“, „Go Vilnius“, „Labas“, „Impuls“, „Circle K“, „Acmefilm“, „Vilniaus duona“, „Topo centras“ ir t.t.

Abiejose agentūrose šiuo metu dirba 27 darbuotojai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Chanel“ mados namai gamins rožinį vyną 2

Gaminti vyną ar bent turėti nuosavą vynuogyną yra madinga: žiniasklaidoje vis sušmėžuoja pranešimų apie...

Laisvalaikis
2019.10.18
Vaistinių tinklai randa nišų augti, pelningiausios – „Norfos“ vaistinės ir EVRC Premium 5

Lietuvoje didėjant prekybos vietų plotui, plečiasi ir vaistinių tinklai. Kartu stiprėjant konkurencijai per...

Prekyba
2019.10.18
Dažniausiai kalbančių vadovų TOP 10 – trys nauji veidai Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per pirmajį šių metų pusmetį buvo cituojama...

Rinkodara
2019.10.17
Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 19

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
 D. Gudelis pardavė „vipcommunications“  22

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ partnerė ir vadovė Berta Čaikauskaitė šią savaitę iš...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
„Eurovaistinei“ už klaidinančią reklamą skirta bauda 

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino...

Rinkodara
2019.10.15
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium 2

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 25

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau