„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną

2017 m. abiejų įmonių bendra apyvarta buvo 1,16 mln. Eur. Vien „ Clinic 212“ pardavimai per 2018 m. siekė 1,5 mln. Eur ir buvo 27% didesnė nei ankstesniais metais. Atitinkamai grynasis pelnas siekė 51.124 Eur, 2017 m. dirbta nuostolingai.
„Augimą lėmė išaugusios esamų klientų kampanijos bei naujos sutartys. Tarp didžiausių naujų klientų: 2018-aisiais pradėti darbai su „Akropolis Group“ ir laimėtas Lietuvos oro uostų konkursas“, – išplatintame pranešime kalba Jolanta Pupkevičienė, „Clinic 212“ vadovė.
Pasak p. Pupkevičienės, dviejų valdomų agentūrų – kūrybinės ir skaitmeninio turinio kūrimo – sinergija leidžia siūlyti klientams inovatyvius sprendimus, kas vienai atskirai tradicinės reklamos agentūrai, arba tik skaitmeninio turinio kūrimo bendrovei būtų sudėtingiau įgyvendinti.
„To pavyzdžiu galėtų būti pirmoji Lietuvoje ir mūsų agentūroje sukurta virtuali „influencerė“ Aili, atstovaujanti „Labas“ prekės ženklą“, – teigia ji.
Ponia Pupkevičienė priduria, kad pernai, po aštuonerių agentūros gyvavimo metų „Clinic 212“ vyko gan nemenka darbuotojų kaita.
„2019-uosius metus pradėjome tarsi įsipylę „šviežio kraujo“. Išėjusius darbuotojus ne tik pakeitė kiti, bet dar, išaugus darbų apimtims, teko priimti ir naujų“, – pažymi p. Pupkevičienė.
Šiais metais tęsiami darbai su esamais klientais bei naujos sutartys leidžia abiems agentūroms ir vėl prognozuoti pajamų augimą.
„Galbūt jis jau nebus toks apčiuopiamas, nes 2018-ieji mums buvo gerokai sėkmingesni už 2017-uosius, tad ir „praaugti“ juos bus sunkiau, tačiau su atsinaujinusia komanda į ateitį žvelgiam optimistiškai ir planuojame apie 25% bendrą abiejų agentūrų pajamų augimą“, – viliasi p. Pupkevičienė.
Be reklamos agentūrų veiklos bendrovė jau ketvirtus metus užsiima ir VŠĮ „Labdara vaikams“ labdaros iniciatyva ir parduotuve Vilniuje „Happimess“.
„Ši iniciatyva, kurioje dirba trys darbuotojai visą savo dėmesį ir laiką skiria Lietuvos šeimoms, auginančioms onkologinėmis ligomis sergančius vaikus. Džiugu, kad mūsų agentūrų darbuotojai skiria savo laiko „Happimess“ iniciatyvos idėjoms ir komunikacijai bei yra aktyvūs labdaros idėjų skleidėjai,“ – pasidžiaugia p. Pupkevičienė.
Tarp didžiausių „Clinic 212“ klientų : „Akropolis“, „Aprangos grupė“, „Circle K“, Lietuvos oro uostai, „Maxima“, „Danske Bank“, „Pegasas“, IKEA, „Vilniaus duona“, „Biovela“, „Malsena“, „Stumbras“ ir kiti.
„Enter“ krepšelyje: „Swedbank“, „Go Vilnius“, „Labas“, „Impuls“, „Circle K“, „Acmefilm“, „Vilniaus duona“, „Topo centras“ ir t.t.
Abiejose agentūrose šiuo metu dirba 27 darbuotojai.