„AltSpace“ šiemet ketina išaugti dvigubai

Publikuota: 2019-05-06
„AltSpace“, bendradarbystės erdvė Islandijos gatvėje, Vilniuje. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„AltSpace“, bendradarbystės erdvė Islandijos gatvėje, Vilniuje. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prieš metus duris atvėrusios bendradarbystės erdvės „AltSpace“ įkūrėjai šiemet planuoją plėtrą.

„AltSpace“ idėja kilo gana netikėtai, kai prieš kelerius metus Arūnas Žemaitis, „Ogmios Centro“ valdybos pirmininkas, pasiūlė unikalias patalpas, kaip progą įkurti multifunkcinį centrą – bendradarbystės erdvę bei salę „Laisvės TV“ renginiams ir filmavimams“, – kalba Mykolas Markauskas „Laisvės TV“ ir „AltSpace“ erdvių vadovas.

Pasak jo, per tuos metus, nuo pirminės idėjos iki jos tobulinimo buvo nueitas ilgas kelias, tačiau kai iš karto po pirmosios „AltSpace“ erdvės atidarymo Ričardas Čepas, buvęs bendrovės „Newsec“ generalinis direktorius bei steigėjas, pasiūlė vystyti ir antrą erdvę senamiesčio Islandijos gatvėje – tai buvo tvirtas žingsnis ir pozicijos užtvirtinimas bendradarbystės erdvių versle.

„AltSpace“ vadovas pabrėžia, kad jų bendradarbystės erdvės didžiausias prioritetas – bendruomenė.

„Dažnai atsisakome lengvų pinigų vardan bendruomenės grynumo. Stalą ir kėdę galima išsinuomoti bet kur, tačiau „AltSpace“ supantys žmonės ir atmosfera yra tai, kas daro mus unikaliais. „AltSpace“ sėkmė yra mūsų bendruomenės narių sėkmė“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Markauskas.

nuotrauka::1

Šiuo metu „AltSpace“ planuose – du plėtros etapus jau esamose lokacijos.

„Mūsų erdvės per pirmuosius gyvavimo metus visą laiką buvo pilnos. Tai yra rimtas pretekstas plėtrai, todėl atsižvelgiant į tai, nutarėme per metus padvigubinti operuojamų kvadratinių metrų skaičių. Taip pat, su plėtra atsiras ir papildomi patogumai nariams – miego ir meditacijos kambariai, daugiau erdvių susirinkimams ir kūrybai“, – pasakoja p. Markauskas.

VŽ rašė, kad bendrovė pagaliau nusprendė registruoti ir savo prekės ženklus.

Valstybiniam patentų biurui yra pateikta paraiška ir registruojamas prekės ženklas „Laisvės piknikas“, o ženklai „Laisvės TV“, „Laikykitės ten su Andriumi Tapinu“, „AltSpace“ buvo įregistruoti 2018 m. gruodį, nors „Laisvės TV“ savo veiklą pradėjo dar 2016 m. rudenį.

„Atėjo laikas susitvarkyti. Ženklų vertė auga, veikla plečiasi“, – taip sprendimą, priimtą po kelerių metų veiklos, registruoti naudojamus prekės ženklus VŽ komentavo p. Markauskas.

FOTOGALERIJA „AltSpace“ bendradarbystės erdvės Islandijos gatvėje. (28 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 19

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 16

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau