„AltSpace“ šiemet ketina išaugti dvigubai

Publikuota: 2019-05-06
„AltSpace“, bendradarbystės erdvė Islandijos gatvėje, Vilniuje. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„AltSpace“, bendradarbystės erdvė Islandijos gatvėje, Vilniuje. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prieš metus duris atvėrusios bendradarbystės erdvės „AltSpace“ įkūrėjai šiemet planuoją plėtrą.

„AltSpace“ idėja kilo gana netikėtai, kai prieš kelerius metus Arūnas Žemaitis, „Ogmios Centro“ valdybos pirmininkas, pasiūlė unikalias patalpas, kaip progą įkurti multifunkcinį centrą – bendradarbystės erdvę bei salę „Laisvės TV“ renginiams ir filmavimams“, – kalba Mykolas Markauskas „Laisvės TV“ ir „AltSpace“ erdvių vadovas.

Pasak jo, per tuos metus, nuo pirminės idėjos iki jos tobulinimo buvo nueitas ilgas kelias, tačiau kai iš karto po pirmosios „AltSpace“ erdvės atidarymo Ričardas Čepas, buvęs bendrovės „Newsec“ generalinis direktorius bei steigėjas, pasiūlė vystyti ir antrą erdvę senamiesčio Islandijos gatvėje – tai buvo tvirtas žingsnis ir pozicijos užtvirtinimas bendradarbystės erdvių versle.

„AltSpace“ vadovas pabrėžia, kad jų bendradarbystės erdvės didžiausias prioritetas – bendruomenė.

„Dažnai atsisakome lengvų pinigų vardan bendruomenės grynumo. Stalą ir kėdę galima išsinuomoti bet kur, tačiau „AltSpace“ supantys žmonės ir atmosfera yra tai, kas daro mus unikaliais. „AltSpace“ sėkmė yra mūsų bendruomenės narių sėkmė“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Markauskas.

nuotrauka::1

Šiuo metu „AltSpace“ planuose – du plėtros etapus jau esamose lokacijos.

„Mūsų erdvės per pirmuosius gyvavimo metus visą laiką buvo pilnos. Tai yra rimtas pretekstas plėtrai, todėl atsižvelgiant į tai, nutarėme per metus padvigubinti operuojamų kvadratinių metrų skaičių. Taip pat, su plėtra atsiras ir papildomi patogumai nariams – miego ir meditacijos kambariai, daugiau erdvių susirinkimams ir kūrybai“, – pasakoja p. Markauskas.

VŽ rašė, kad bendrovė pagaliau nusprendė registruoti ir savo prekės ženklus.

Valstybiniam patentų biurui yra pateikta paraiška ir registruojamas prekės ženklas „Laisvės piknikas“, o ženklai „Laisvės TV“, „Laikykitės ten su Andriumi Tapinu“, „AltSpace“ buvo įregistruoti 2018 m. gruodį, nors „Laisvės TV“ savo veiklą pradėjo dar 2016 m. rudenį.

„Atėjo laikas susitvarkyti. Ženklų vertė auga, veikla plečiasi“, – taip sprendimą, priimtą po kelerių metų veiklos, registruoti naudojamus prekės ženklus VŽ komentavo p. Markauskas.

FOTOGALERIJA „AltSpace“ bendradarbystės erdvės Islandijos gatvėje. (28 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lidl“ tęsia komunikacijos liniją su darbuotojais 2

Prekybos tinklas naujojoje komunikacijos kampanijoje vėl pasitelkia savo darbuotojus.

Rinkodara
13:11
FOMO efektas rinkodaroje atveria naujas galimybes 2

Įprasta matyti renginių reklamas iki jiems beprasidedant. Tuo tarpu JAV sporto kanalas ESPN nusprendė...

Rinkodara
2019.08.24
Baltijos kelio 30-mečiui skirta radijo imtuvų instaliacija – Lietuvos rekordas

Šiandien užfiksuotas dar vienas Lietuvos rekordas: Baltijos kelio 30-mečiui skirta instaliacija užregistruota...

Rinkodara
2019.08.23
Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“ 2

Iš esmės atnaujinamame didžiausiame Baltijos šalių prekybos centre – Vilniaus „Akropolyje“ – penktadienį...

Prekyba
2019.08.23
„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 9

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
2019.08.23
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau