2019-04-24 14:14

Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina konkurencijos ginklais. Šiemet bendrovės tarsi sutartinai ėmė stiprinti valdomus išankstinių mokėjimo planų prekės ženklus.

Neseniai su atnaujintu prekės ženklu ir pozicionavimu startavo „Bitė Lietuva“. Keletą naujų, į verslą orientuotų ženklų, pristatė „Tele2“ ir naują pagreitį bando įgauti socialiniuose tinkluose pasitelkusi naująjį ambasadorių, nuomonės formuotoją Liudviką Andriulį, jau pirmojoje žinutėje „Facebook“ pažėrusiam aštrios kritikos konkurentams.

Tai, ekspertų vertinimu, ne kas kita kaip tolesnis ribų nykimas tarp kurį laiką telekomunikacijų turėtų gana aiškių pozicionavimo teritorijų. Pavyzdžiui, nors „Tele2“ vis dar gina mažiausios kainos operatoriaus vardą, jau kelis pastaruosius metus bando įsitvirtinti ir inovacijų bei verslo segmente. Tą dar kartą pagrindžia naujai registruojami ženklai „Tele2 Power 2 your Business“ ir „Tele2 Power Pack“, ir kartu pristatomos ir naujos paslaugos smulkioms įmonėms.

52795
130817
52791