Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“

„Negalima nepastebėti, kad konkurenciniam pranašumui išryškinti prekybos tinklas „Iki“ savo reklamoje kelia asociacijas į kitus prekybos tinklus: „Lidl“ ir „Maxima LT“. Reklamoje tai nėra naujiena, bet ir ne taip dažnai pastaruoju metu pasitaikanti praktika, nes lyginamoji reklama yra draudžiama“, – VŽ teigia Ieva Semaškienė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos narė. Kartu ji sutinka, kad visgi akivaizdaus palyginimo šioje reklamoje nėra.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai