2019-02-18 12:08

Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“

Ieva Semaškienė, LiMA valdybos narė, UAB „Biok laboratorija“ prekės ženklo „Kilig“ vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ieva Semaškienė, LiMA valdybos narė, UAB „Biok laboratorija“ prekės ženklo „Kilig“ vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems vartotojams, ką ir kalbėti apie rinkodaros specialistus, pro akis neprasprūdo „Clever“ klipas, kuriame reklamos personažai – su akivaizdžiomis užuominomis į „Maximos“ ir „Lidl“ logotipus.

„Negalima nepastebėti, kad konkurenciniam pranašumui išryškinti prekybos tinklas „Iki“ savo reklamoje kelia asociacijas į kitus prekybos tinklus: „Lidl“ ir „Maxima LT“. Reklamoje tai nėra naujiena, bet ir ne taip dažnai pastaruoju metu pasitaikanti praktika, nes lyginamoji reklama yra draudžiama“, – VŽ teigia Ieva Semaškienė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos narė. Kartu ji sutinka, kad visgi akivaizdaus palyginimo šioje reklamoje nėra.

Reklamos stop kadras.

52795
130817
52791