2019-01-28 08:38

„Telia Lietuva“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Baigėsi telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ žiniasklaidos planavimo konkursas: po ketverių metų darbo su OMD, nuo šiol įmonė bendradarbiaus su „Inspired UM“ (UAB „Inspired Communications“).

Pasirašyta sutartis numato, kad su jais „Telia Lietuva“ galės bendradarbiauti iki trejų metų.

„Dėkojame savo ilgamečiams partneriams OMD už reikšmingą indėlį įgyvendinant pastarųjų metų kampanijas, tarp kurių buvo ir 2017 m. sėkmingas bendrovių sujungimas ir „Telia“ prekės ženklo įvedimas. Po konkurso pasirinkome „Inspired UM“, kurie buvo įvertinti kaip tinkamiausia agentūra tolesniam darbui siekiant mūsų užsibrėžtų tikslų“, – sako Vaida Jurkonienė, „Telia“ rinkodaros vadovė.

Pastaruoju metu „Inspired UM“ sėkmė lydėjo ne viename konkurse: agentūra 2018 m. gruodį ji pratęsė sutartį „Vilniaus prekybos“ įmonėmis ir teiks paslaugas „Maxima LT“, „Eurovaistinė“, „Ermitažas“ ir „Akropolis group“. Su šiais partneriais prekybininkė jau dirba nuo 2016 m.

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą taip pat laimėjo „Inspired UM“, šis bendradarbiavimas tęsiasi jau bemaž 10 m.

Kitos telekomunikacijų sektoriaus įmonės „Tele2“ dirba su žiniasklaidos planavimo agentūra „Carat“, „Bitė Lietuva“ – su „BPN Lietuva“.

52795
130817
52791