2019-01-27 19:37

Bandymai atversti naują socialinių tinklų puslapį dėl paslėptos reklamos

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Šešiolika Jungtinės Karalystės socialinių tinklų žvaigždžių sutiko žymėti savo skelbiamas žinutes, jei jų atsiradimą nulems komerciniai santykiai su prekių ženklais.

Tarp šių įžymybių – dainininkės Ellie Goulding, Rita Ora, vlogerė Zoella, turinčios dešimtis milijonų sekėjų socialinėje erdvėje. Po Konkurencijos ir rinkos priežiūros institucijos (Competition and Markets Authority, CMA) atlikto tyrimo, jos paskelbė, kad nuo šiol aiškiai savo žinutėse pažymės, jei joms buvo sumokėta už reklamuojamą prekę ar produktą.

Atlikėja ir aktorė Rita Ora. Anthony Ghnassia (SIPA / „Scanpix“) nuotr.

52795
130817
52791