Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves

Publikuota: 2018-12-07
Amfiteatre vyksta ne tik įvairūs koncertai, spektakliai ar mokymai, bet ir įvairios varžybos, pavyzdžiui, fitneso.
Amfiteatre vyksta ne tik įvairūs koncertai, spektakliai ar mokymai, bet ir įvairios varžybos, pavyzdžiui, fitneso.

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai renginiai vyksta Kauno „Žalgirio“ arenoje, žino visi. Tačiau retas yra susipažinęs su šios arenos siūlomomis privačiomis salėmis asmeninėms ar įmonių šventėms. Kad jos vertos dėmesio, atskleidžia čia renginius organizavę įmonių ir pramogų pasaulio atstovai.

Kauno „Žalgirio“ arena gali pasiūlyti tris skirtingo tipo ir dydžio sales įvairiems renginiams: „Bosca“ amfiteatrą, Nemuno salę ir VIP salę. Visos erdvės tinkamos konferencijoms, įmonių vakarėliams, susitikimams, komandos formavimo renginiams, koncertams. Per metus šiose erdvėse vyksta apie 150 renginių.

nuotrauka::1 right

Skirtingiems poreikiams

„Amfiteatre galime priimti iki 450 žmonių, – pasakoja Justinas Budnikas, „Žalgirio“ arenos renginių organizavimo vadovas. – Esant didesniam žmonių skaičiui galime atidaryti amfiteatro sienas, taip erdvė susilieja su restorano „Sala“ banketine sale bei fojė ir telpa apie 1.000 žmonių. Puiki amfiteatro akustika sudaro idealias sąlygas nedideliems, jaukiems, intymiems gyvo garso koncertams, spektakliams, miuziklams. Tai strategiškai gera vieta konferencijoms, pristatymams, mokymams ar susitikimams. Beje, kai amfiteatro užuolaidos atitraukiamos, pro langus matosi Nemuno upė.“

Nemuno salėje, pasak J. Budniko, telpa iki 130 žmonių. Ji tinka rengti konferencijas ar pristatymus, yra visa tam reikalinga įranga, ji taip pat gali būti pritaikyta vakarėliui ar kitokio pobūdžio renginiui. Konferencijoms kavos stoteles galima paruošti pačioje salėje ar gretimose patalpose, erdvę galima transformuoti ir banketui. Šioje salėje yra dideli langai, pro kuriuos matosi Nemunas ir Nemuno sala, būtent dėl to salė ir gavo tokį pavadinimą.

„VIP salė skiriasi nuo kitų. Ji yra nestandartinė, forma primena L raidę. Erdvėje prieš ekraną gali vykti konferencijos ir mokymai – tam yra reikalinga technika. O likusi salės dalis gali likti poilsiui, neformaliam bendravimui. Ši salė tinka verslo ar asmeninių švenčių renginiams, joje galima priimti iki 100 svečių vakarėliams ir iki 80 konferencijoms“, – trečiąją salę pristato J. Budnikas.

Jis pasakoja, kad visas erdves galima organizuoti pagal kliento poreikius, tad nereiktų apsibrėžti, kad tai erdvės tik konferencijoms ar koncertams: „Amfiteatre yra vykę ir fitneso varžybos, Europos jėgos trikovės čempionatas, nagų dailės mokymai, kirpimo seminarai ir įvairūs koncertai, spektakliai, kito tipo renginiai.“

Įvertino žymūs klientai

J. Budnikas teigia, kad nuomotis sales „Žalgirio“ arenoje vilioja išskirtinės sąlygos. Arena renginius organizuojančioms įmonėms gali pasiūlyti bilietų su nuolaida, pasidalinti koncertų rengėjų arba vežėjų kontaktais, jei reikalingas transportas. Be to, čia įsikūręs restoranas „Sala“ rūpinasi vaišėmis, kavos pertraukomis, todėl organizatoriams nereikia gaišti laiko ieškant renginiui maistą tiekiančios įmonės.

nuotrauka::2 right

Gerda Mieliauskaitė, jau ne vieną renginį „Žalgirio“ arenos salėje rengusios UAB „Kalba.lt“ atstovė, sako, kad šią vietą renginiams rinkosi dėl arenos siūlomų patogumų:

„Organizuodami reginius mes visada atsižvelgiame į klientus ir jų lūkesčius, taigi ieškome jiems patogesnių sprendimų. „Žalgirio“ arena yra puikioje vietoje, patogu atvykti ir pasistatyti automobilius, čia dirba puiki komanda. Arenoje taip pat vis daugėja unikalių renginių, ji tampa stipriu traukos centru įvairaus amžiaus žmonėms, tai labai prisideda prie renginio komunikacijos. Be to, mes esame ypatingai patenkinti arenos amfiteatro akustika ir techninėmis galimybėmis, todėl ieškantiems išskirtinės vietos renginiui su pridėtine verte drąsiai rekomenduoju rinktis arenos sales“, – sako G. Mieliauskaitė.

Konsultavimo UAB „SDG grupė“ nuo 2013 m. amfiteatre nuolat rengia darbuotojų metinius susirinkimus ir šventinius vakarus. Rūta Jasienė, bendrovės personalo ir komunikacijos direktorė, teigia, kad amfiteatro erdvė renginiams tinkama dėl dydžio, jaukumo, šalia esančio restorano ir techninių galimybių.

„Būtent paslaugos kompleksiškumas ir adekvati kaina lemia pasirinkimą, kai sprendžiame, kur darysime renginį. „Žalgirio“ arenos administracija teikia visas reikalingas paslaugas: automobilių stovėjimo aikštelę, apsaugą, rūbinę, vaišes, personalą“, – vardija R. Jasienė.

Grupė „Golden Parazyth“ savo koncertui taip pat pasirinko amfiteatrą. Grupės vadybininkas Martynas Butkevičius sako, kad pasirinkimą lėmė amfiteatro dydis ir jo privalumai: „Kaune ne tiek ir daug vietų geriems koncertams, o Kauno „Žalgirio“ arenoje telpa visas Kaunas. Logiška, kad pasirinkome būtent šitą lankomą ir mėgstamą vietą. Tik ne pačią areną, o amfiteatrą, kurio dydis mums tiko. Be to, mums reikėjo erdvės su gera akustika. Sunku patikėti, bet amfiteatras tikrai leido išpildyti mūsų pasirodymo viziją. Mes mielai ten dar sugrįšime, kaip tik rezervavome naują datą koncertui pavasarį“.

FOTOGALERIJA Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves (8 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Baltijos šalių vartotojų pirkimo internetu įpročių palyginimas 1

Pirkdami internetu, Baltijos šalių gyventojai elgiasi skirtingai: estai dažniausiai renkasi prekes atsiimti...

Prekyba
2019.09.29
„Good one“ vadovas: krizė išmokė skaičiuoti 8

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ nuosekliai auga nuo pat įsikūrimo prieš dešimtmetį. Šiemet ji...

Rinkodara
2019.09.29
Kinų atsakas – vertikalaus vaizdo serialai 7

Mobiliuoju telefonu nufilmuoti, t. y. vertikalūs, vaizdo įrašai jau seniai įprasti. Dabar didžiosios...

Laisvalaikis
2019.09.28
Iš stogines Kaune pastatyti vėlavusios „Reklamos arkos“ priteista 653.000 Eur 4

Kaune viešojo transporto stotelių stogines įrengti pavėlavusi bendrovė „Reklamos arka“ savivaldybei turės...

Rinkodara
2019.09.28
Kauno „Akropolis“ vėl renkasi ryškesnį komunikacijos braižą 2

Po atnaujinimo vėl visu pajėgumu veikiantis Kauno „Akropolis“ rudenį pasitinka su ryškia kampanija, kuria...

Rinkodara
2019.09.28
„Philip Morris“ pakoregavo kritikos sulaukusią komunikacijos kampaniją 11

„Philip Morris“ atsižvelgė į Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento laišką ir pakeitė savo...

Rinkodara
2019.09.27
„Vyšnia ant torto“, arba Per 100 CV verta „CityBee“ kampanija  Premium 20

Daugybės palankių vertinimų, o kartu ir kritikos strėlių gavusios „CityBee“ kampanijos, raginusios įmonės...

Rinkodara
2019.09.26
TV3 valdytoja sutarė dėl išskirtinių NBA rungtynių transliacijų 9

Žiniasklaidos grupė „All Media Baltics“ ir Nacionalinė krepšinio asociacija (NBA) sutarė dėl ilgalaikio...

Rinkodara
2019.09.26
„Rimi Lietuva“ turi naują komunikacijos vadovę 2

Prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ komunikacijos vadove tapo Renata Keršienė, pastaruoju metu dirbusi ryšių su...

Rinkodara
2019.09.25
„Bolt“ automobiliuose kuria naują reklamos kanalą Premium 6

Prieš kelerius metus Lietuvos rinkoje pasiūliusi galimybę reklamuotis ant taksi automobilių stogų, agentūra...

Rinkodara
2019.09.25
„Rinkodaros sektoriaus lyderiai 2019“: šuolis ribojant besaikį augimą Premium

Rinkodaros ir ryšių su visuomene bendrovių sektoriaus lyderės kalbėdamos apie augimo galimybes mini...

Rinkodara
2019.09.24
Sukilo prieš „klaidinančią ir cinišką“ „Philip Morris“ socialinę akciją 11

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas sulaukė ne vieno skundo dėl vykdomos klaidinančios...

Rinkodara
2019.09.23
„CityBee“ šūvis, bandant išlaikyti į „Google“ išeinančią darbuotoją 63

Šiandien transporto dalijimosi paslaugų teikėja Vilniuje pradėjo reklaminę kampaniją „Pija, pasilik!“, taip...

Rinkodara
2019.09.23
Išrinkta reklamos ir ryšių su visuomene sektoriaus lyderė

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko stipriausias reklamos ir ryšių...

Rinkodara
2019.09.23
Privati etiketė: įsitvirtina naujuose segmentuose ir aukštesnės kainos kategorijoje Premium

Privačių prekės ženklų vertės dalis modernioje prekyboje Lietuvoje šiemet antrą ketvirtį sudarė 15,2% ir iš...

Prekyba
2019.09.23
Kiek išleisti socialinės medijos rinkodarai 6

Socialinė medija sukūrė naujas galimybes pasiekti šimtus, tūkstančius ar milijonus vartotojų. Tačiau tokia...

Gazelė
2019.09.22
A. Baranauskas: didžiąsias įmones bausti labai paprasta 5

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.22
Medijoms skiriame daugiau laiko nei miegui

Vidutiniškai šalies gyventojai su medijomis per dieną praleidžia per 7 val., iš šio laiko beveik valandą...

Rinkodara
2019.09.21
Klaipėdoje jungtinei veiklai buriasi rinkodaros, komunikacijos ir medijų specialistai 1

Uostamiestyje veiklai po vienu „Media dia“ vardu buriasi 13 komunikacijos ir rinkodaros specialistų.

Rinkodara
2019.09.21
Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 17

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau