Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves

Publikuota: 2018-12-07
Amfiteatre vyksta ne tik įvairūs koncertai, spektakliai ar mokymai, bet ir įvairios varžybos, pavyzdžiui, fitneso.
Amfiteatre vyksta ne tik įvairūs koncertai, spektakliai ar mokymai, bet ir įvairios varžybos, pavyzdžiui, fitneso.

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai renginiai vyksta Kauno „Žalgirio“ arenoje, žino visi. Tačiau retas yra susipažinęs su šios arenos siūlomomis privačiomis salėmis asmeninėms ar įmonių šventėms. Kad jos vertos dėmesio, atskleidžia čia renginius organizavę įmonių ir pramogų pasaulio atstovai.

Kauno „Žalgirio“ arena gali pasiūlyti tris skirtingo tipo ir dydžio sales įvairiems renginiams: „Bosca“ amfiteatrą, Nemuno salę ir VIP salę. Visos erdvės tinkamos konferencijoms, įmonių vakarėliams, susitikimams, komandos formavimo renginiams, koncertams. Per metus šiose erdvėse vyksta apie 150 renginių.

nuotrauka::1 right

Skirtingiems poreikiams

„Amfiteatre galime priimti iki 450 žmonių, – pasakoja Justinas Budnikas, „Žalgirio“ arenos renginių organizavimo vadovas. – Esant didesniam žmonių skaičiui galime atidaryti amfiteatro sienas, taip erdvė susilieja su restorano „Sala“ banketine sale bei fojė ir telpa apie 1.000 žmonių. Puiki amfiteatro akustika sudaro idealias sąlygas nedideliems, jaukiems, intymiems gyvo garso koncertams, spektakliams, miuziklams. Tai strategiškai gera vieta konferencijoms, pristatymams, mokymams ar susitikimams. Beje, kai amfiteatro užuolaidos atitraukiamos, pro langus matosi Nemuno upė.“

Nemuno salėje, pasak J. Budniko, telpa iki 130 žmonių. Ji tinka rengti konferencijas ar pristatymus, yra visa tam reikalinga įranga, ji taip pat gali būti pritaikyta vakarėliui ar kitokio pobūdžio renginiui. Konferencijoms kavos stoteles galima paruošti pačioje salėje ar gretimose patalpose, erdvę galima transformuoti ir banketui. Šioje salėje yra dideli langai, pro kuriuos matosi Nemunas ir Nemuno sala, būtent dėl to salė ir gavo tokį pavadinimą.

„VIP salė skiriasi nuo kitų. Ji yra nestandartinė, forma primena L raidę. Erdvėje prieš ekraną gali vykti konferencijos ir mokymai – tam yra reikalinga technika. O likusi salės dalis gali likti poilsiui, neformaliam bendravimui. Ši salė tinka verslo ar asmeninių švenčių renginiams, joje galima priimti iki 100 svečių vakarėliams ir iki 80 konferencijoms“, – trečiąją salę pristato J. Budnikas.

Jis pasakoja, kad visas erdves galima organizuoti pagal kliento poreikius, tad nereiktų apsibrėžti, kad tai erdvės tik konferencijoms ar koncertams: „Amfiteatre yra vykę ir fitneso varžybos, Europos jėgos trikovės čempionatas, nagų dailės mokymai, kirpimo seminarai ir įvairūs koncertai, spektakliai, kito tipo renginiai.“

Įvertino žymūs klientai

J. Budnikas teigia, kad nuomotis sales „Žalgirio“ arenoje vilioja išskirtinės sąlygos. Arena renginius organizuojančioms įmonėms gali pasiūlyti bilietų su nuolaida, pasidalinti koncertų rengėjų arba vežėjų kontaktais, jei reikalingas transportas. Be to, čia įsikūręs restoranas „Sala“ rūpinasi vaišėmis, kavos pertraukomis, todėl organizatoriams nereikia gaišti laiko ieškant renginiui maistą tiekiančios įmonės.

nuotrauka::2 right

Gerda Mieliauskaitė, jau ne vieną renginį „Žalgirio“ arenos salėje rengusios UAB „Kalba.lt“ atstovė, sako, kad šią vietą renginiams rinkosi dėl arenos siūlomų patogumų:

„Organizuodami reginius mes visada atsižvelgiame į klientus ir jų lūkesčius, taigi ieškome jiems patogesnių sprendimų. „Žalgirio“ arena yra puikioje vietoje, patogu atvykti ir pasistatyti automobilius, čia dirba puiki komanda. Arenoje taip pat vis daugėja unikalių renginių, ji tampa stipriu traukos centru įvairaus amžiaus žmonėms, tai labai prisideda prie renginio komunikacijos. Be to, mes esame ypatingai patenkinti arenos amfiteatro akustika ir techninėmis galimybėmis, todėl ieškantiems išskirtinės vietos renginiui su pridėtine verte drąsiai rekomenduoju rinktis arenos sales“, – sako G. Mieliauskaitė.

Konsultavimo UAB „SDG grupė“ nuo 2013 m. amfiteatre nuolat rengia darbuotojų metinius susirinkimus ir šventinius vakarus. Rūta Jasienė, bendrovės personalo ir komunikacijos direktorė, teigia, kad amfiteatro erdvė renginiams tinkama dėl dydžio, jaukumo, šalia esančio restorano ir techninių galimybių.

„Būtent paslaugos kompleksiškumas ir adekvati kaina lemia pasirinkimą, kai sprendžiame, kur darysime renginį. „Žalgirio“ arenos administracija teikia visas reikalingas paslaugas: automobilių stovėjimo aikštelę, apsaugą, rūbinę, vaišes, personalą“, – vardija R. Jasienė.

Grupė „Golden Parazyth“ savo koncertui taip pat pasirinko amfiteatrą. Grupės vadybininkas Martynas Butkevičius sako, kad pasirinkimą lėmė amfiteatro dydis ir jo privalumai: „Kaune ne tiek ir daug vietų geriems koncertams, o Kauno „Žalgirio“ arenoje telpa visas Kaunas. Logiška, kad pasirinkome būtent šitą lankomą ir mėgstamą vietą. Tik ne pačią areną, o amfiteatrą, kurio dydis mums tiko. Be to, mums reikėjo erdvės su gera akustika. Sunku patikėti, bet amfiteatras tikrai leido išpildyti mūsų pasirodymo viziją. Mes mielai ten dar sugrįšime, kaip tik rezervavome naują datą koncertui pavasarį“.

FOTOGALERIJA Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves (8 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
12:26
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 3

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
05:45
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
08:01
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 8

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 8

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 1

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
Už puodelį su Mumių slėnio gyventojų atvaizdais – per 6.000 Eur

Unikalus puodelis su Filifjonkos ir jos draugių – garsiųjų knygų apie trolius Mumius autorės suomių rašytojos...

Verslo aplinka
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau