Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves

Publikuota: 2018-12-07
Amfiteatre vyksta ne tik įvairūs koncertai, spektakliai ar mokymai, bet ir įvairios varžybos, pavyzdžiui, fitneso.
Amfiteatre vyksta ne tik įvairūs koncertai, spektakliai ar mokymai, bet ir įvairios varžybos, pavyzdžiui, fitneso.

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai renginiai vyksta Kauno „Žalgirio“ arenoje, žino visi. Tačiau retas yra susipažinęs su šios arenos siūlomomis privačiomis salėmis asmeninėms ar įmonių šventėms. Kad jos vertos dėmesio, atskleidžia čia renginius organizavę įmonių ir pramogų pasaulio atstovai.

Kauno „Žalgirio“ arena gali pasiūlyti tris skirtingo tipo ir dydžio sales įvairiems renginiams: „Bosca“ amfiteatrą, Nemuno salę ir VIP salę. Visos erdvės tinkamos konferencijoms, įmonių vakarėliams, susitikimams, komandos formavimo renginiams, koncertams. Per metus šiose erdvėse vyksta apie 150 renginių.

nuotrauka::1 right

Skirtingiems poreikiams

„Amfiteatre galime priimti iki 450 žmonių, – pasakoja Justinas Budnikas, „Žalgirio“ arenos renginių organizavimo vadovas. – Esant didesniam žmonių skaičiui galime atidaryti amfiteatro sienas, taip erdvė susilieja su restorano „Sala“ banketine sale bei fojė ir telpa apie 1.000 žmonių. Puiki amfiteatro akustika sudaro idealias sąlygas nedideliems, jaukiems, intymiems gyvo garso koncertams, spektakliams, miuziklams. Tai strategiškai gera vieta konferencijoms, pristatymams, mokymams ar susitikimams. Beje, kai amfiteatro užuolaidos atitraukiamos, pro langus matosi Nemuno upė.“

Nemuno salėje, pasak J. Budniko, telpa iki 130 žmonių. Ji tinka rengti konferencijas ar pristatymus, yra visa tam reikalinga įranga, ji taip pat gali būti pritaikyta vakarėliui ar kitokio pobūdžio renginiui. Konferencijoms kavos stoteles galima paruošti pačioje salėje ar gretimose patalpose, erdvę galima transformuoti ir banketui. Šioje salėje yra dideli langai, pro kuriuos matosi Nemunas ir Nemuno sala, būtent dėl to salė ir gavo tokį pavadinimą.

„VIP salė skiriasi nuo kitų. Ji yra nestandartinė, forma primena L raidę. Erdvėje prieš ekraną gali vykti konferencijos ir mokymai – tam yra reikalinga technika. O likusi salės dalis gali likti poilsiui, neformaliam bendravimui. Ši salė tinka verslo ar asmeninių švenčių renginiams, joje galima priimti iki 100 svečių vakarėliams ir iki 80 konferencijoms“, – trečiąją salę pristato J. Budnikas.

Jis pasakoja, kad visas erdves galima organizuoti pagal kliento poreikius, tad nereiktų apsibrėžti, kad tai erdvės tik konferencijoms ar koncertams: „Amfiteatre yra vykę ir fitneso varžybos, Europos jėgos trikovės čempionatas, nagų dailės mokymai, kirpimo seminarai ir įvairūs koncertai, spektakliai, kito tipo renginiai.“

Įvertino žymūs klientai

J. Budnikas teigia, kad nuomotis sales „Žalgirio“ arenoje vilioja išskirtinės sąlygos. Arena renginius organizuojančioms įmonėms gali pasiūlyti bilietų su nuolaida, pasidalinti koncertų rengėjų arba vežėjų kontaktais, jei reikalingas transportas. Be to, čia įsikūręs restoranas „Sala“ rūpinasi vaišėmis, kavos pertraukomis, todėl organizatoriams nereikia gaišti laiko ieškant renginiui maistą tiekiančios įmonės.

nuotrauka::2 right

Gerda Mieliauskaitė, jau ne vieną renginį „Žalgirio“ arenos salėje rengusios UAB „Kalba.lt“ atstovė, sako, kad šią vietą renginiams rinkosi dėl arenos siūlomų patogumų:

„Organizuodami reginius mes visada atsižvelgiame į klientus ir jų lūkesčius, taigi ieškome jiems patogesnių sprendimų. „Žalgirio“ arena yra puikioje vietoje, patogu atvykti ir pasistatyti automobilius, čia dirba puiki komanda. Arenoje taip pat vis daugėja unikalių renginių, ji tampa stipriu traukos centru įvairaus amžiaus žmonėms, tai labai prisideda prie renginio komunikacijos. Be to, mes esame ypatingai patenkinti arenos amfiteatro akustika ir techninėmis galimybėmis, todėl ieškantiems išskirtinės vietos renginiui su pridėtine verte drąsiai rekomenduoju rinktis arenos sales“, – sako G. Mieliauskaitė.

Konsultavimo UAB „SDG grupė“ nuo 2013 m. amfiteatre nuolat rengia darbuotojų metinius susirinkimus ir šventinius vakarus. Rūta Jasienė, bendrovės personalo ir komunikacijos direktorė, teigia, kad amfiteatro erdvė renginiams tinkama dėl dydžio, jaukumo, šalia esančio restorano ir techninių galimybių.

„Būtent paslaugos kompleksiškumas ir adekvati kaina lemia pasirinkimą, kai sprendžiame, kur darysime renginį. „Žalgirio“ arenos administracija teikia visas reikalingas paslaugas: automobilių stovėjimo aikštelę, apsaugą, rūbinę, vaišes, personalą“, – vardija R. Jasienė.

Grupė „Golden Parazyth“ savo koncertui taip pat pasirinko amfiteatrą. Grupės vadybininkas Martynas Butkevičius sako, kad pasirinkimą lėmė amfiteatro dydis ir jo privalumai: „Kaune ne tiek ir daug vietų geriems koncertams, o Kauno „Žalgirio“ arenoje telpa visas Kaunas. Logiška, kad pasirinkome būtent šitą lankomą ir mėgstamą vietą. Tik ne pačią areną, o amfiteatrą, kurio dydis mums tiko. Be to, mums reikėjo erdvės su gera akustika. Sunku patikėti, bet amfiteatras tikrai leido išpildyti mūsų pasirodymo viziją. Mes mielai ten dar sugrįšime, kaip tik rezervavome naują datą koncertui pavasarį“.

FOTOGALERIJA Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves (8 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 1

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
10:33
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
09:58
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
09:41
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
08:58
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 1

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
07:32
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
05:45
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Parse Error line 0, character 0
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau