Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves

Reklama publikuota: 2018-12-07
Amfiteatre vyksta ne tik įvairūs koncertai, spektakliai ar mokymai, bet ir įvairios varžybos, pavyzdžiui, fitneso.
svg svg
Amfiteatre vyksta ne tik įvairūs koncertai, spektakliai ar mokymai, bet ir įvairios varžybos, pavyzdžiui, fitneso.

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai renginiai vyksta Kauno „Žalgirio“ arenoje, žino visi. Tačiau retas yra susipažinęs su šios arenos siūlomomis privačiomis salėmis asmeninėms ar įmonių šventėms. Kad jos vertos dėmesio, atskleidžia čia renginius organizavę įmonių ir pramogų pasaulio atstovai.

Kauno „Žalgirio“ arena gali pasiūlyti tris skirtingo tipo ir dydžio sales įvairiems renginiams: „Bosca“ amfiteatrą, Nemuno salę ir VIP salę. Visos erdvės tinkamos konferencijoms, įmonių vakarėliams, susitikimams, komandos formavimo renginiams, koncertams. Per metus šiose erdvėse vyksta apie 150 renginių.

nuotrauka::1 right

Skirtingiems poreikiams

„Amfiteatre galime priimti iki 450 žmonių, – pasakoja Justinas Budnikas, „Žalgirio“ arenos renginių organizavimo vadovas. – Esant didesniam žmonių skaičiui galime atidaryti amfiteatro sienas, taip erdvė susilieja su restorano „Sala“ banketine sale bei fojė ir telpa apie 1.000 žmonių. Puiki amfiteatro akustika sudaro idealias sąlygas nedideliems, jaukiems, intymiems gyvo garso koncertams, spektakliams, miuziklams. Tai strategiškai gera vieta konferencijoms, pristatymams, mokymams ar susitikimams. Beje, kai amfiteatro užuolaidos atitraukiamos, pro langus matosi Nemuno upė.“

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Nemuno salėje, pasak J. Budniko, telpa iki 130 žmonių. Ji tinka rengti konferencijas ar pristatymus, yra visa tam reikalinga įranga, ji taip pat gali būti pritaikyta vakarėliui ar kitokio pobūdžio renginiui. Konferencijoms kavos stoteles galima paruošti pačioje salėje ar gretimose patalpose, erdvę galima transformuoti ir banketui. Šioje salėje yra dideli langai, pro kuriuos matosi Nemunas ir Nemuno sala, būtent dėl to salė ir gavo tokį pavadinimą.

„VIP salė skiriasi nuo kitų. Ji yra nestandartinė, forma primena L raidę. Erdvėje prieš ekraną gali vykti konferencijos ir mokymai – tam yra reikalinga technika. O likusi salės dalis gali likti poilsiui, neformaliam bendravimui. Ši salė tinka verslo ar asmeninių švenčių renginiams, joje galima priimti iki 100 svečių vakarėliams ir iki 80 konferencijoms“, – trečiąją salę pristato J. Budnikas.

Jis pasakoja, kad visas erdves galima organizuoti pagal kliento poreikius, tad nereiktų apsibrėžti, kad tai erdvės tik konferencijoms ar koncertams: „Amfiteatre yra vykę ir fitneso varžybos, Europos jėgos trikovės čempionatas, nagų dailės mokymai, kirpimo seminarai ir įvairūs koncertai, spektakliai, kito tipo renginiai.“

Įvertino žymūs klientai

J. Budnikas teigia, kad nuomotis sales „Žalgirio“ arenoje vilioja išskirtinės sąlygos. Arena renginius organizuojančioms įmonėms gali pasiūlyti bilietų su nuolaida, pasidalinti koncertų rengėjų arba vežėjų kontaktais, jei reikalingas transportas. Be to, čia įsikūręs restoranas „Sala“ rūpinasi vaišėmis, kavos pertraukomis, todėl organizatoriams nereikia gaišti laiko ieškant renginiui maistą tiekiančios įmonės.

nuotrauka::2 right

Gerda Mieliauskaitė, jau ne vieną renginį „Žalgirio“ arenos salėje rengusios UAB „Kalba.lt“ atstovė, sako, kad šią vietą renginiams rinkosi dėl arenos siūlomų patogumų:

„Organizuodami reginius mes visada atsižvelgiame į klientus ir jų lūkesčius, taigi ieškome jiems patogesnių sprendimų. „Žalgirio“ arena yra puikioje vietoje, patogu atvykti ir pasistatyti automobilius, čia dirba puiki komanda. Arenoje taip pat vis daugėja unikalių renginių, ji tampa stipriu traukos centru įvairaus amžiaus žmonėms, tai labai prisideda prie renginio komunikacijos. Be to, mes esame ypatingai patenkinti arenos amfiteatro akustika ir techninėmis galimybėmis, todėl ieškantiems išskirtinės vietos renginiui su pridėtine verte drąsiai rekomenduoju rinktis arenos sales“, – sako G. Mieliauskaitė.

Konsultavimo UAB „SDG grupė“ nuo 2013 m. amfiteatre nuolat rengia darbuotojų metinius susirinkimus ir šventinius vakarus. Rūta Jasienė, bendrovės personalo ir komunikacijos direktorė, teigia, kad amfiteatro erdvė renginiams tinkama dėl dydžio, jaukumo, šalia esančio restorano ir techninių galimybių.

„Būtent paslaugos kompleksiškumas ir adekvati kaina lemia pasirinkimą, kai sprendžiame, kur darysime renginį. „Žalgirio“ arenos administracija teikia visas reikalingas paslaugas: automobilių stovėjimo aikštelę, apsaugą, rūbinę, vaišes, personalą“, – vardija R. Jasienė.

Grupė „Golden Parazyth“ savo koncertui taip pat pasirinko amfiteatrą. Grupės vadybininkas Martynas Butkevičius sako, kad pasirinkimą lėmė amfiteatro dydis ir jo privalumai: „Kaune ne tiek ir daug vietų geriems koncertams, o Kauno „Žalgirio“ arenoje telpa visas Kaunas. Logiška, kad pasirinkome būtent šitą lankomą ir mėgstamą vietą. Tik ne pačią areną, o amfiteatrą, kurio dydis mums tiko. Be to, mums reikėjo erdvės su gera akustika. Sunku patikėti, bet amfiteatras tikrai leido išpildyti mūsų pasirodymo viziją. Mes mielai ten dar sugrįšime, kaip tik rezervavome naują datą koncertui pavasarį“.

FOTOGALERIJA Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves (8 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Nuo šiol „Telia“ ryšių su visuomene paslaugas teikia „INK agency“

Telekomunikacijų bendrovės „Telia“ viešųjų ryšių tiekėjo konkursą laimėjo integruotos komunikacijos agentūra...

Rinkodara
13:47
D. Liulys: daugiau nei 20 mln. Eur investicijų ir naujas etapas „Pigu“ grupės veikloje Premium 1

Per pandemijos metus į viršų kilusi e. platforma „Pigu“ užsibrėžė ambicingus augimo planus. Tam jos...

Prekyba
11:29
Tarp TOP 20 įtakingiausiųjų – nauji vardai

Šių metų potencialios įtakos indekso TOP 20 kone pusė pernai čia nebuvusių vardų. Tarp naujai patekusių yra...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
Didieji konkurencijos pažeidimai, kurių e. prekyvietėse ieškos tyrimą pradėjusi Konkurencijos taryba Premium

E. prekyba yra vienas iš prioritetinių 2022 m. Konkurencijos tarybos (KT) veiklos sektorių, kuriame...

Prekyba
2022.03.31
Konkurencijos taryba apie e. prekyviečių apklausą: tai – rinkos, ne pažeidimo tyrimas Premium 1

Konkurencijos taryba (KT) su kolegomis iš Latvijos pradėjo e. prekybos sektoriaus dalyvių apklausą, kuri...

Prekyba
2022.03.31
Rusiškos prekės – karantine, arba Radioaktyviosios medžiagos sandėliuose Premium 4

Ne vienas šalies prekybininkas, Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, iš savo lentynų pašalino rusiškas ir...

Prekyba
2022.03.30
„Paulig“ sugrįžimas į „Maximą“ pažymėtas nuolaidomis ir identiška kaina „Lidl“ Premium 8

Po kelių mėnesių pertraukos į „Maximos“ parduotuvių lentynas grįžo vieni populiariausių kavos ir arbatos...

Prekyba
2022.03.29
„Novaturo“ ir „Tez Tour“ nauji degalų mokesčiai – rakštis kelionių agentūroms ir klientams Premium 5

Į rekordines aukštumas šovusios degalų kainos – galvos skausmas pandemijos žaizdas tebesikuopiantiems...

Prekyba
2022.03.28
Auditorių išvada: kokybės standarto ženklai – devynioms komunikacijos agentūroms 2

Nepriklausoma audito bendrovė „Nexia JK“ atliko vertinimą ir pateikė išvadas, kad devynios rinkoje...

Rinkodara
2022.03.27
Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose metų agentūros titulas – Lietuvos bendrovei 1

Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ geriausia metų...

Rinkodara
2022.03.26
„Kantar“ pasaulinis prekybos įmonių reitingas: TOP 50 sėkmingiausiųjų Premium 1

2022-ųjų tyrimų bendrovės „Kantar“ TOP 50 įtakingiausių prekybos sektoriaus įmonių sąrašas sudarytas...

Prekyba
2022.03.26
Dar viena absurdo istorija – NTAKD akiratyje „Heroes“ alus 6

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD), sulaukęs skundo, pradėjo tyrimą, ar...

Prekyba
2022.03.25
Reputacijos lyderiai karo akivaizdoje remia tyliai, nors kuklumo čia nereikia Premium 2

Daugiau nei mėnesį tebesitęsiantis Rusijos karas prieš Ukrainą sutelkė verslus ir žmones paramai. VŽ kalbina...

Rinkodara
2022.03.25
Didmenininkė „Osama“: veiklos metodai keičiasi Premium

Didmeninės prekybos bendrovės „Osama“ asortimente visuomet buvo nemažai ukrainietiškų prekių, kurių tiekimas...

Prekyba
2022.03.25
Aukščiausiasis Teismas: „Kesko" ir „Senukų“ ginčą nagrinės arbitražas

Statybos, remonto ir buities prekių tinklo „Kesko Senukai Lithuania“ ir jos pagrindinės akcininkės Suomijos...

Prekyba
2022.03.24
Kauno „Šilas“ plečiasi į Vilnių: investuos 13 mln. Eur Premium 2

Mažmeninės prekybos bendrovės „Eiginta“, valdančios parduotuves „Šilas“, sprendimas centralizuoti prekių...

Prekyba
2022.03.24
Iš Baltarusijos pasitraukusios Kanados „Colliers“ komanda šalyje toliau veiks vienodai skambančiu pavadinimu Premium

Kanados nekilnojamojo turto paslaugų kompanijai „Colliers International Group“ kovo pradžioje paskelbus apie...

Statyba ir NT
2022.03.24
Saugią darbo vietą iškeitė į savo verslą: „Topo centro“ atstovas spaudai ėmė kepti traškučius Premium 8

Didžiausio Lietuvoje buitinės technikos ir elektronikos tinklo „Topo centras“ atstovas spaudai Žilvinas...

Prekyba
2022.03.23
Lietuvos paštas kviečia kurti pašto ženklą Ukrainos laisvės gynėjams

Lietuvos paštas jungiasi prie kitų pasaulio paštų ir kviečia palaikymą Ukrainai išreikšti unikalia, visame...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku