DNB patraukliai įrišo įprastas paslaugas

Rita Naujokaitytė, DNB banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovė, teigia, kad ši kampanija – viena didžiausių banko pernykščių kampanijų – projektas, kuriam bankas rengėsi pastaruosius kelerius metus.
„Tradiciškai bankininkystė labiau orientuojasi į asmeninius finansus, individualius klientų poreikius, asmenines konsultacijas. Mes su šia kampanija į jauną šeimą pažvelgėme kitu kampu – kaip į vieno vieneto finansus, bendrus šeimos poreikius. Didžiuosius sprendimus jauni žmonės priima kartu, tačiau į banką ateina po vieną, tad šeimose įžvelgėme didžiulį potencialą, – pabrėžia p. Naujokaitytė. – Be to, šios pozicijos iki mūsų dar nebuvo užėmęs joks kitas bankas.“
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai