2015-06-23 09:00

DNB patraukliai įrišo įprastas paslaugas

Rita Naujokaitytė, DNB banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovė: „Ne tik pritraukėme naujų klientų, bet ir esami klientai ėmė naudotis įvairesnėmis paslaugomis.“
Rita Naujokaitytė, DNB banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovė: „Ne tik pritraukėme naujų klientų, bet ir esami klientai ėmė naudotis įvairesnėmis paslaugomis.“
DNB bankas prisistatė kaip šeimos bankas. Toks pasirinkimas daugiau kaip 50% padidino šeimų, ateinančių konsultuotis į banką, srautą, o „Password 2015“ banko projektas „Tebūnie šeima“ buvo įvertintas įvaizdinės kampanijos kategorijoje.

Rita Naujokaitytė, DNB banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovė, teigia, kad ši kampanija – viena didžiausių banko pernykščių kampanijų – projektas, kuriam bankas rengėsi pastaruosius kelerius metus.

„Tradiciškai bankininkystė labiau orientuojasi į asmeninius finansus, individualius klientų poreikius, asmenines konsultacijas. Mes su šia kampanija į jauną šeimą pažvelgėme kitu kampu – kaip į vieno vieneto finansus, bendrus šeimos poreikius. Didžiuosius sprendimus jauni žmonės priima kartu, tačiau į banką ateina po vieną, tad šeimose įžvelgėme didžiulį potencialą, – pabrėžia p. Naujokaitytė. – Be to, šios pozicijos iki mūsų dar nebuvo užėmęs joks kitas bankas.“

52795
130817
52791