Mados prekių ženklams priešaky – sudėtingas labirintas

Ne veltui savo ataskaitą, paremtą realiais prekybos duomenimis ir vadovų apklausa, tyrėjai pavadino „Mados sektorius 2025: iššūkiai kiekviename žingsnyje“. Nors prognozė – ne itin optimistiška, neatmetama, kad dalis žaidėjų ras galimybių augti, bet tik jei gebės orientuotis sudėtingame labirinte.
Kaip teigia analitikai, net ir geriausiais laikais sunku rengti mados sektoriaus prognozes, o renkant žodžius apibūdinti tam, kas laukia 2025 m., pirmiausia kyla mintys apie nežinomybę, nerimą dėl ciklinio šio segmento paklausos mažėjimo.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai