2025-01-16 05:45

Mados prekių ženklams priešaky – sudėtingas labirintas

Vienos prekybinė gatvė, Austrija. Rūtos Vizbarienės (VŽ) nuotr.
Vienos prekybinė gatvė, Austrija. Rūtos Vizbarienės (VŽ) nuotr.
Mažmeninės prekybos mados prekėmis įmonėms šie metai nebus lengvesni nei praėjusieji, nes išlieka ekonominis neapibrėžtumas, konkuruojama dinamiškoje rinkoje, keičiasi vartotojų elgsena, savo metinėje mados sektoriaus apžvalgoje konstatuoja tarptautinė vadybos konsultavimo įmonė „McKinsey & Company“.

Ne veltui savo ataskaitą, paremtą realiais prekybos duomenimis ir vadovų apklausa, tyrėjai pavadino „Mados sektorius 2025: iššūkiai kiekviename žingsnyje“. Nors prognozė – ne itin optimistiška, neatmetama, kad dalis žaidėjų ras galimybių augti, bet tik jei gebės orientuotis sudėtingame labirinte.

Kaip teigia analitikai, net ir geriausiais laikais sunku rengti mados sektoriaus prognozes, o renkant žodžius apibūdinti tam, kas laukia 2025 m., pirmiausia kyla mintys apie nežinomybę, nerimą dėl ciklinio šio segmento paklausos mažėjimo.

52795
130817
52791