2024-05-14 16:18

„Farfetch“ sandoris, įkaitinęs e. komercijos sektorių

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Pietų Korėjos e. prekybos milžinei „Coupang“ įsigijus Didžiosios Britanijos prabangių prekių pirkimo platformą „Farfetch“, nerimsta diskusijos dėl 500 mln. USD vertės sandorio. Dalis akcininkų vis dar nepatenkinti esą per menku akcijų įvertinimu, o dėl kainodaros iššūkių kai kurie prekių ženklai pradėjo riboti savo gaminių pardavimus per šią platformą.
  • Nauji „Farfetch“ savininkai sieks didinti pelną.
  • Lietuvos verslininkų, bendradarbiaujančių su „Farfetch“, komentarai.
  • Dalis „Farfetch“ akcininkų mano, kad verslas korėjiečiams parduotas per pigiai.

Didelio atgarsio sulaukęs įsigijimas, įvykęs 2024 m. sausio pabaigoje, atrodė esąs naudingas abiem pusėms: „Coupang“, perėmusi platų „Farfetch“ verslo tinklą, užsitikrino sparčią plėtrą visame pasaulyje, o lėšų stokojusiai platformai „Farfetch“ atsirado galimybė padidinti pelną.

52795
130817
52791