2024-05-09 12:04

R. Perveneckas: stengiamės išeiti iš antraeilių prekybos centrų

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės prekybos „Aprangos“ grupės strategijos centre – naujausių koncepcijų, didžiausių formatų parduotuvės geriausiuose prekybos centruose. Optimalus tarptautine sėkme pasižymėjusių prekių ženklų portfelis ir e. prekyba gali užtikrinti puikius rezultatus, įsitikinęs Rimantas Perveneckas, grupės vadovas.

Ką naujo planuojate savo prekių ženklų portfelyje?

Vystome daug įvairių prekių ženklų, turime virš 20 skirtingų tipų parduotuvių ir stengiamės rasti naujų lyderių, tokių prekių ženklų, kurie galėtų būti aktualūs klientams Baltijos šalyse. Tai darome nuolat, stebėdami geriausias užsienio parduotuves, bendras tendencijas svarbiausiose prekybos rinkose. Bet tų potencialių naujienų nėra tiek daug, mūsų portfelis jau yra gana didelis ir daugelis geriausių prekių ženklų jau yra atstovaujami. 

52795
130817
52791