2024-04-08 10:45

CRM trukdo pardavinėti? Kaip sistemą priversti tarnauti verslui

Mindaugas Galiauskas, „Humble” partneris, CRM ir klientų įtraukimo konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mindaugas Galiauskas, „Humble” partneris, CRM ir klientų įtraukimo konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Gera klientų patirtis – jautriausia dažno verslo problema. Pasaulyje yra prikurta tūkstančiai CRM (angl. Customer Relationship Management, santykių su klientais valdymo) sistemų, tačiau neretai pardavimų vadovai mieliau tiesia rankas į seną gerą „Excel'į“.

„Pasaulyje yra tūkstančiai CRM sistemų, ir visos jos bando įtikinti, kad yra geresnės viena už kitą. Ta tobula CRM sistema egzistuoja, tačiau labai dažnai jas besirenkantys paieškų imasi su pradinio negatyvumo užtaisu: nori, kad CRM sistema būtų labai paprasta, idealiai pritaikyta jų unikaliai veiklai ir dar – svarbiausia, kad ji netrukdytų pardavinėti, t. y. nesugriautų viso to, kas buvo daroma iki šiol“, – teigia Mindaugas Galiauskas, konsultacijų „Humble“ (MB „Meistriškai“) partneris, CRM ir klientų įtraukimo konsultantas.

Skaitydamas pranešimą „CRM trukdo pardavinėti? Kaip sistemą priversti tarnauti verslui“ „Verslo žinių“ konferencijoje „Pardavimo profesionalų diena 2024“, M. Galiauskas ironizavo, kad nors verslas žvalgosi į CRM sistemų galimybes, bet teigia, kad neturi laiko jų pildyti, tačiau vietoje to, nori rūpintis klientu, o „Excel“ yra geriausias CRM idealiai „tinkantis“ visiems klientams.

52795
130817
52791