Naujokas grožio prekių segmente – rygiečių „Stenders“ turi ambicingų planų
- „Stenders“ namų rinka neapsiriboja ir jau daugiau nei pusę pajamų gauna užsienyje.
- Konkurentų įžvalgos ir komentarai.
- Bankrutuoja lietuviškos kosmetikos prekių ženklą „Manilla“ valdžiusi bendrovė.
Kristinė Grapmanė, „Stenders“ generalinė direktorė, aiškindama plėtros motyvus, VŽ sako, kad Lietuvos grožio rinka yra perspektyvi, ji nuolat auga, konkurencinė aplinka ir vartotojų įpročiai keičiasi. Jų elgsenai įtaką daro kultūriniai, ekonominiai, technologiniai veiksniai. Visa tai parodė įmonės prieš imantis plėtros Lietuvoje atliktas visuomenės nuomonių tyrimas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai