2024-03-13 14:03

Naujokas grožio prekių segmente – rygiečių „Stenders“ turi ambicingų planų

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Neaudituotais duomenimis, apie 14 mln. Eur apyvartą pernai pasiekusi Latvijos vonios ir kūno priežiūros priemonių gamintoja „Stenders“ pradėjo plėtrą Lietuvoje. Savo produkciją eksportuojanti į 30 šalių, bendrovė drąsiai plečiasi, o konkurentai neabejoja, kad bent veiklos pradžioje ji pritrauks dalies vartotojų dėmesį, nes grožio segmente visuomet atkreipiamas dėmenys į naujoves.
  • „Stenders“ namų rinka neapsiriboja ir jau daugiau nei pusę pajamų gauna užsienyje.
  • Konkurentų įžvalgos ir komentarai.
  • Bankrutuoja lietuviškos kosmetikos prekių ženklą „Manilla“ valdžiusi bendrovė.

Kristinė Grapmanė, „Stenders“ generalinė direktorė, aiškindama plėtros motyvus, VŽ sako, kad Lietuvos grožio rinka yra perspektyvi, ji nuolat auga, konkurencinė aplinka ir vartotojų įpročiai keičiasi. Jų elgsenai įtaką daro kultūriniai, ekonominiai, technologiniai veiksniai. Visa tai parodė įmonės prieš imantis plėtros Lietuvoje atliktas visuomenės nuomonių tyrimas.

52795
130817
52791