2024-01-30 06:45

Įtikinimo menas: kaip papasakoti apie parduodamo produkto vertę

Melanie Deziel, prekių ženklų turinio kūrėja. Įmonės nuotr.
Melanie Deziel, prekių ženklų turinio kūrėja. Įmonės nuotr.
Melanie Deziel, daugybę apdovanojimų pelniusi JAV prekių ženklų turinio kūrėja, padėjusi 30 iš „Fortune 100“ įmonių susikurti pardavimų ar rinkodaros strategijas, akcentuoja įtaigaus, argumentuoto kalbėjimo reikšmę. Apskritai, anot ekspertės, vis mažiau toleruojami pernelyg reklaminiai pranešimai, bet vertinami aktualūs patarimai, įdomios ir linksmos istorijos.

Dažnai susiduriame su pardavėjais, kurie savo teiginius gali pagrįsti tik iš dalies ir klientui tenka tiesiog pasikliauti arba atmesti siūlomas idėjas. Apskritai pardavėjai, negebantys pagrįsti savo teiginių, neįgyja kliento pasitikėjimo nei savo, nei parduodamo produkto atžvilgiu. Todėl pirmiausia, anot M. Deziel, ruošiantis pardavimams, svarbu apsiginkluoti tinkamais įrodymais, patvirtinančiais pardavimų ir rinkodaros teiginius. Kokybiškas turinys gali būti puikus priešnuodis „todėl, kad aš taip sakau“ frazėms.

Kūrybiškumo klausimais konsultuojanti M. Deziel, patekusi į naują organizaciją, pirmiausia skiria nemažai užsiėmimų pokalbiams apie psichologinį komfortą ir pasitikėjimą. Kūrybiškoje organizacijoje visi darbuotojai turi jaustis saugūs, kad galėtų drąsiai išbandyti naujus dalykus, teikti pasiūlymus ir klysti nebijodami patyčių ar bausmių. Tad pirmas žingsnis, kuriam turi ryžtis organizacija, siekianti naujovių ir kūrybiškumo, – pasitikrinti, ar jos kultūra yra tokia, kurioje kiekvienas jaučiasi laisvai ir saugiai. 

52795
130817
52791