Įtikinimo menas: kaip papasakoti apie parduodamo produkto vertę

Dažnai susiduriame su pardavėjais, kurie savo teiginius gali pagrįsti tik iš dalies ir klientui tenka tiesiog pasikliauti arba atmesti siūlomas idėjas. Apskritai pardavėjai, negebantys pagrįsti savo teiginių, neįgyja kliento pasitikėjimo nei savo, nei parduodamo produkto atžvilgiu. Todėl pirmiausia, anot M. Deziel, ruošiantis pardavimams, svarbu apsiginkluoti tinkamais įrodymais, patvirtinančiais pardavimų ir rinkodaros teiginius. Kokybiškas turinys gali būti puikus priešnuodis „todėl, kad aš taip sakau“ frazėms.
Kūrybiškumo klausimais konsultuojanti M. Deziel, patekusi į naują organizaciją, pirmiausia skiria nemažai užsiėmimų pokalbiams apie psichologinį komfortą ir pasitikėjimą. Kūrybiškoje organizacijoje visi darbuotojai turi jaustis saugūs, kad galėtų drąsiai išbandyti naujus dalykus, teikti pasiūlymus ir klysti nebijodami patyčių ar bausmių. Tad pirmas žingsnis, kuriam turi ryžtis organizacija, siekianti naujovių ir kūrybiškumo, – pasitikrinti, ar jos kultūra yra tokia, kurioje kiekvienas jaučiasi laisvai ir saugiai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai