2023-09-28 08:45

„Eurokos“ ir „Douglas“ finansinis šuolis

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Grožio prekių sektoriaus įmonėms 2022 m. buvo spartaus pardavimo pajamų augimo laikotarpis, didesnė jų dalis sugebėjo didinti ir pelną. Bendrą sektoriaus vaizdą galutinai suformuoja „Eurokos“ ir „Douglas LT“, vėluodamos pateikusios Registrų centrui (RC) finansines ataskaitas už joms buvusį puikų praėjusių metų finansinį laikotarpį.
  • Visų svarbiausių kosmetikos ir parfumerijos tinklų 2022 m. finansiniai rezultatai.
  • Sektoriaus prognozė, sparčiausiai augančios kategorijos.

Mažmenine, didmenine prekyba kosmetika, parfumerija, higienos priemonėmis užsiimanti „Kosmelita“, valdanti „Eurokos“ tinklą, pernai pardavimo pajamas didino 44,5%, iki 46,1 mln. Eur, o bendrovės grynasis pelnas šoktelėjo 59,2% ir priartėjo prie 2 mln. Eur ribos. 

52795
130817
52791