Kova su pasipelnymu: spaudimas prekybininkams persirito į spaudimą tiekėjams

- Prancūzijos valdžia siekia, kad produktai, kurių kainos kilo 10% ar daugiau, atpigtų.
- „Carrefour“ lentynose atsirado lipdukai, informuojantys, kad produktų dydis sumažėjo, bet jie kainuoja brangiau.
- Mažmenininkai neigiamai pasisako apie tokias milžines kaip „Unilever“ ir „Nestle“, kurios, jų teigimu, nepagrįstai didino kainas.
Prancūzijos parduotuvėse pastaraisiais metais brango įvairių kategorijų prekės: nuo šaldytų produktų iki valymo priemonių. O Prancūzijos vyriausybė jau kurį laiką siekia, kad gamintojai, kurių produktų kainos šiais metais kilo 10% ar daugiau, vėl susėstų prie derybų stalo su prekybininkais ir susitartų, kokiomis proporcijomis jas mažinti.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai