2023-04-29 15:08

Aprangos prekių ženklų portfelio transformacijos

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Didžiausia Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupė „Apranga“ dirba su maždaug 200 pasaulinių prekių ženklų. Siūlome pažvelgti į infografikoje detalizuotą skirstymą pagal segmentus ir šalis, kuriose turimos parduotuvės.

Šiuo metu grupė vysto 27 vieno prekių ženklo parduotuvių tinklus ir 6 multibrendinių parduotuvių tinklus, tokius kaip „Apranga“, „Aprangos galerija“, „City“, „Mados linija“, taip pat išparduotuvių tinklus. 

„Aprangos“ grupė valdo 166 parduotuvių tinklą (98 Lietuvoje, 44 Latvijoje ir 24 Estijoje), kurių bendras plotas sudaro 90.700 kv. m. 

Per 2022 m. grupė atidarė 5 naujas parduotuves, išplėtė ir rekonstravo 2 parduotuves, iš dalies renovavo 4 parduotuves ir 6 parduotuves uždarė. Grynosios investicijos į grupės mažmeninio tinklo plėtrą ir pertvarkymą 2022 m. sudarė 3,8 mln. Eur. 

Su Ispanijos mados prekių mažmenininke „Inditex“, valdančia prekių ženklų „Zara“, „Pull & Bear“, „Bershka“ ir kitų parduotuves, sutartys atnaujinamos kas 2 metus. Kitąmet bus 20-ieji „Aprangos“ bendradarbiavimo su „Inditex“ metai.

[infogram id="ec589dd7-b6ab-49cf-9a13-9c55b86ac6fc" prefix="DDL" format="interactive" title="Aprangos prekes ženklų portfelis"]

„Aprangos“ grupę kontroliuoja „MG grupė“, jos akcijos listinguojamos „Nasdaq“ biržoje.

„Apranga“ konkuruoja su Baltijos šalyse stiprias pozicijas turinčiais tarptautiniais žaidėjais, tokiais kaip švedų H&M, Lenkijos kapitalo LPP, Lietuvoje plėtojančia „Sinsay“, „Reserved“, „Mohito“, „Cropp“, „House“ prekių ženklų parduotuves, kitais prekybininkais. 

Plačiau skaitykite VŽ Premium straipsnį „Aprangos“ prekių ženklų portfelyje neliko „Promod“, „Orsay“ ir „Karen Millen“. Taip pat rekomenduojame – „R. Perveneckas: pradeda trūkti prekybai tinkamų patalpų, jau net „Aprangai“ sunku gauti plotų“.

52795
130817
52791