Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
2023-04-20 08:45

Lentynose nyksta vidutinė kaina 

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Atlyginimų augimui nebepavejant infliacijos, gyventojų perkamoji galia mažėja. Tai matydami prekybininkai reaguoja žaibiškai – asortimente daugėja pigesnių produktų, privačios etiketės gaminių. Tačiau, kaip rodo į „premium“ segmentą besitaikantys verslai, sveiko gyvenimo būdo tendencijos niekur nedingo.
  • Gamintojų kainos nebedidėja, todėl tai artimoje ateityje turėtų pajusti ir vartotojai.
  • „Maxima LT“ pristatė naują privatų prekių ženklą „Well Done“.
  • „Lidl“ Lietuvos rinkai pademonstravus, kad privatūs prekių ženklai gali būti kokybiški, pasikeitė vartotojų elgesys.
  • Tyrimas rodo, kad 70% respondentų keičia vartojimo įpročius, ieško pigesnių prekių.
  • Regionuose žmonių perkamoji galia nukritusi labiausiai.

Artūras Urbonavičius, prekybos sektoriaus ekspertas, tyrimų bendrovės „Retail Zoom Baltics“ vadovas Baltijos šalyse, atkreipia dėmesį tiek į besikeičiančias prekybininkų lentynas, tiek ir į jų komunikaciją, kurioje iš esmės visos žinutės susijusios su kainomis. 

52795
130817
52791