Lentynose nyksta vidutinė kaina
- Gamintojų kainos nebedidėja, todėl tai artimoje ateityje turėtų pajusti ir vartotojai.
- „Maxima LT“ pristatė naują privatų prekių ženklą „Well Done“.
- „Lidl“ Lietuvos rinkai pademonstravus, kad privatūs prekių ženklai gali būti kokybiški, pasikeitė vartotojų elgesys.
- Tyrimas rodo, kad 70% respondentų keičia vartojimo įpročius, ieško pigesnių prekių.
- Regionuose žmonių perkamoji galia nukritusi labiausiai.
Artūras Urbonavičius, prekybos sektoriaus ekspertas, tyrimų bendrovės „Retail Zoom Baltics“ vadovas Baltijos šalyse, atkreipia dėmesį tiek į besikeičiančias prekybininkų lentynas, tiek ir į jų komunikaciją, kurioje iš esmės visos žinutės susijusios su kainomis.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai