Nesklandumai išspręsti: „Maximos“ parduotuvės vėl dirba įprastai

„Identifikavę problemą, ją išsprendėme kartu su IT įmone, kuri ir valdo kasų informacinę sistemą. Kasų veikimas jau yra atstatytas, todėl visos „Maxima“ parduotuvės vėl aptarnauja klientus. Atsiprašome klientų už patirtus laikinus nepatogumus“, – išplatintame pranešime teigia Julija Vasiljevienė, prekybos tinklo „Maxima“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė.
Iki pavakarės dėl kilusio incidento klientus aptarnavo daugiau nei 140 „Maximos“ parduotuvių, kurios turi savitarnos kasas.
Iš viso prekybos tinklas „Maxima“ turi 251 parduotuvę.
VŽ rašė, kad dalis prekybininkų, tarp jų daugiau nei 100 „Maximos“ parduotuvių, tinklai „H&M“, „Drogas“, pirmąją šių metų darbo dieną susidūrė su kasos aparatų gedimais, tad negalėjo vykdyti veiklos.
Igoris Ruginis, „UVS Group“ (UAB „Universalios valdymo sistemos“), aptarnaujančios minimus prekybininkus, generalinis direktorius, VŽ per pietus teigė, kad susidūrė su kritiniu gedimu, kurį šalina.
Jis minėjo, kad su gedimais susidūrė ne visi bendrovės klientai.