2022-12-30 06:45

Azijietiškų prekių tinklas „Miniso“ pasiekė Lietuvą: suplanuota plėtra didžiuosiuose PC

Sandra Svirčinskaitė, „Miniso LT“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Sandra Svirčinskaitė, „Miniso LT“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Azijos investuotojams priklausantis prekės ženklas „Miniso“, siūlantis namams, grožiui ir laisvalaikiui skirtas prekes bei žaislus netrukus pradės e. prekybą Lietuvoje. Kartu planuojamas ir fizinių parduotuvių tinklas, pačią pirmą atidarys sostinės prekybos centre (PC) CUP. Pagal franšizės modelį veiksiantį tinklą į Lietuvą atvedanti verslininkė įsitikinusi, kad parduotuvės bus itin sėkmingos.

Daugiau keliaujantys ar madingais prekės ženklais besidomintys skaitytojai žino, kad „Miniso“ yra vienas populiariausių azijietiškų prekės ženklų, drąsiai atidarantis parduotuves Vakarų Europos šalyse.

Apie jį girdintiems pirmą kartą iškalbingi bus skaičiai: 2013 m. įkurto prekės ženklo „Miniso“ parduotuvių skaičius šiuo metu jau siekia daugiau nei 5.296, jos veikia 80-yje šalių, įskaitant JAV, JK, Kanadą, Australiją, Ispaniją, JAE, Indiją ir Meksiką.

52795
130817
52791