Azijietiškų prekių tinklas „Miniso“ pasiekė Lietuvą: suplanuota plėtra didžiuosiuose PC

Azijos investuotojams priklausantis prekės ženklas Miniso, siūlantis namams, grožiui ir laisvalaikiui skirtas prekes bei žaislus netrukus pradės e. prekybą Lietuvoje. Kartu planuojamas ir fizinių parduotuvių tinklas, pačią pirmą atidarys sostinės prekybos centre (PC) CUP. Pagal franšizės modelį veiksiantį tinklą į Lietuvą atvedanti verslininkė įsitikinusi, kad parduotuvės bus itin sėkmingos.
Daugiau keliaujantys ar madingais prekės ženklais besidomintys skaitytojai žino, kad Miniso yra vienas populiariausių azijietiškų prekės ženklų, drąsiai atidarantis parduotuves Vakarų Europos šalyse. Apie jį girdintiems pirmą kartą iškalbingi bus s ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti