2022-10-27 13:11

Devynių mėnesių rezultatai: „Aprangos“ grupės EBITDA padidėjo 22,1%

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mažmeninės prekybos drabužiais grupė „Apranga“ šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais pardavė prekių už 208,8 mln. Eur, arba 32% daugiau nei atitinkamu praeitų metų laikotarpiu ir 19% daugiau nei tuo pat metu 2019 m., per „Nasdaq“ biržą ketvirtadienį skelbia bendrovė.

Anot pranešimo, grupės neaudituotas konsoliduotas pelnas prieš apmokestinimą per 2022 m. 9 mėnesius siekė 13,5 mln. Eur, kai per 2021 m. 9 mėnesius grupės konsoliduotas pelnas prieš apmokestinimą sudarė 8,2 mln. Eur.

Grupės EBITDA per 2022 m. devynis mėnesius sudarė 28,3 mln. Eur ir, palyginti su atitinkamu 2021 m. laikotarpiu, padidėjo 22,1%.

Kiek anksčiau šį mėnesį grupė pranešė, kad šį rugsėjį apyvarta, palyginti su pirmuoju praėjusių metų rudens mėnesiu, didėjo 8,9% ir pasiekė didžiausią iki šiol turėtą mėnesio apyvartą – 29 mln. Eur.

Šiuo metu „Aprangos“ grupę sudaro 167 parduotuvės, iš kurių 100 yra Lietuvoje, 44-ios veikia Latvijoje ir 23 – Estijoje. Visų jų bendras plotas sudaro 90.500 kv. m. Palyginti su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu, parduotuvių plotas sumažėjo 1,5%.

Grupė mažmeninę prekybą vykdo keturiuose segmentuose: ekonominiame, jaunimo, verslo ir prestižo. Ekonominiam priklauso šios parduotuvės: „Apranga“, „Promod“, „s.Oliver“, „Tom Tailor“, „Orsay“. Jaunimo segmente veikiama su „Aprangos galerija“, „Moskito“, „Mango“, „Bershka“, „Pull & Bear“, „Stradivarius“, „Desigual“, „Oysho“.

[infogram id="b176c151-e22e-40f2-8cee-05beaf714839" prefix="Kmu" format="interactive" title="APB Apranga: dosjė 2022 10 27"]

52795
130817
52791